Hires lett az Majdnem Cargo Boxom!
a http://www.abarth.tk-on :-)
Elkuldtem nekik a linkemet, es azt irta az ottani webfelelos (mint nalunk a csiga), hogy kuldjek kepeket, ahogy a haz elott allok a kocsival, es betesz a gallerybe, de irtam neki, hogy nem lett az enyem a gep, csak en rendeltem, de visszamondtam es puntom van.
Hat a 2.0Turbos Abarth arara kivancsi lennek, na es a fogyijara is! Lehet hogy a vegen az lesz belole :-)))
Nem szeretném szét-off-olni a topic-ot a Hondával. Vannak tapasztalataim, csupa jók! Komolyan egyetlen negatívumot nem tudok felhozni ellene, pedig "ismersz", h milyen kukacos vagyok. :-)))))
OFF
Állatul megy - pedig nem is VTI - mégis a piros TDI-s Passat-ot csúnyán legyorsulja, sőt az 1.8T sem ér utol, ha nem egyszerre indul velem. :-))
(hiába az 150LE és nagyobb súly, az enyém 125LE és jóval könnyebb)
Meglepően jól fogyaszt, annak ellenére, h 1.6-os és automata: 8.3 liter városban.
Az automata miatt ezseveszett kényelmes, de ha kell jó gyors is (akár kettőt is visszavált és 7200-ig pörgeti a főtengelyt) :-)))
Persze minden autónál van jobb, kényelmesebb, szebb és természetesen gyorsabb is.
Ez sem a világ legjobb autója, de amennyibe most nekem van, és amennyire jó tökéletesen megfelel. Sőt ami talán a legfontosabb, h szeretem nagyon.
u.i.: Vki közül(ünk)etek való emberke rohangál egy fekete Speedgear-es Sportinggal, Abarth alufelnivel, Sporting kit-tel, PUNTO-2 rendszámmal? Reggel láttam, ahogy a Szalay utcában parkolt és éhgyomorra megcsodáltam. :-)Mocsok egy forma ez a Punto II. és a belsejében az aut. váltó külön ékszer.
1. :-)))))))))
2. Javitva! (en benaztam el)
3. Majdnem az enyem lett, csak a radaros sebesegtartot kihagytak, es en meg visszaleptem, mert utolag nem lehet betenni, ezert vettem gyorsan egy Puntot (1.5 Het) ami a raktaron volt + CDmelynyomoval! Sajna csak 2003 fele igertek a Radart :-( Na es akkor a cegauto is bejott a kepbe, sajna azota sincs... (ingyenkocsi a legjobb kocsi, kiveve az Abarth)
4. Nekem is jol jonne egy Automata sebvalto, sajna most nem az van... (de ha nem lesz cegkocsi es Radar se varhato lehet a Puntot lecserelem automatavaltosra)
Hat az en valaszommal sokkal nem leszel elorebb :)Szoval nekem 185/60 R14 -es Pneumant van a Punton.Azert ez mert, ugyan nem akartam teligumit venni ra, mert nem hasznaltam igazan telen.De aztan kulfoldre mentunk es feltem,hogy nem engednek ki a hataron teligumi nelkul, es ez volt olcson a gumisnal :) Ha most vennek akkor valszeg Nokiant vennek, vagy ha olcsobb arfekvesut akkor meg Matadort.
Udv:Fuel
Ti milyen téli gumit használtok? Milyen márkát és miért. Milyen méret kell a Puntora?
Ez a második probálkozásom a témában, ha nem válaszoltok, abbahagyom. :-(((
Találtam egy Puntos képet, Giugiaro bácsi honlapján (www.italdesign.it), ami talán Titeket is érdekel. Ez egy kép az MK1-es Puntoról, elég nagy felbontásban.
http://www.italdesign.it/newsite/production/zip/punto.zip
Danika, akkor lenne az igazi, ha a sportlégszűrő nem a motor által felmelegített hideg levegőt szívná be. (Vagy egy vastag csövön kéne odavezetni, v. egy nyílás kéne a motorháztetőn.)
Amúgy milyen hatásai vannak nálad teljesítmény (rugalmasság), fogyasztás terén?
Még vmi: Érdekes módon a németeknél eddig több régi Puntot láttam, mint újat. (Biztos megvették, amikor megjelent és nem akarják eladni, annyira szeretik. :-)
Most ugy néz ki a helyzet,hogy a kék szürőnek érezhetően van hatása.Ha lesz időm leméretem az autot fékpadon,hogy jo-e vagy nem.Majd ha van fejlemény irok még.Én már láttam a neten direktszüröt valamelyik nagyobb tuningcégnél.Ezért mertemén is rendelni.
Bocs, hogy ide írok. A légszűrő témával lenne egy kérdésem. Űbertuti jó a direktszűrő a HGT-re? Eléggé elrettentettek tőle engem, mert a változó geometria és a rezonátor miatt nem ajánlják a direktszűrő használatát. Eddig egy HGT képen sem láttam direkt szűrőt. Ha kipróbálod és jó, feltétlenül szóljál, mert engem is nagyon érdekelne, hogy megvalósítható e a teljesítmény csökkenése és esetleges más káros hatások jelentkezése nélkül.