Sziasztok Barátaim:) Jó estét mindenkinek! Ma Délután kicsit unatkoztam, gondoltam csinálok valami hasznosat: Ezt Én készítettem Ebből a lemezből És ide szántam:) Még szárad a festék és ezért nem raktam fel
hát mondjuk reális hogy nem küdödik a dolog ha 2 szeresen túlhajtjuk. már csak 1 kérdés láttam már több dutrát is ifa 6 hengeres motorral sőt némelyet rába man motorral ami 180 paci hogy hoyg birják? elvileg az is 2szeres terhelés.
Egyébként Én erre csak azt írom, hogy a Magyar Gépészmérnökök abban az időben sem voltak hülyék. Úgy hogy jó lesz nekem is meg másnak is az UE-28. :) Inkább akkor az eredetiség mint a Tuning,Erő:)
A huszonnyolcas hajtáslánca nem bírja a dupla akkora motorteljesítményt... ráadásul az alapvetően nem túl magas kialakítása miatt a pluszteher előre hamar földet érintővé teszi a négyhengeres olajteknőt.
...de ezt innen olvastam én is anno... most csak idéztem a nálamnál nagyobb nevektől..
Ne túlozd el azért... ezen gondolatmenet útján jöttek létre a huszonnyolcas alvázra épített négyhengeres motorú tévedések... Micsurinnak se jött be minden terve, pedig ott is volt ötlet dögivel...
Köszönöm a gyors választ:) Hát csak azért mert én is gondolkozok nagyobb erőforrásban de nem tudok megválni az UE-28 :) Ezért érdekelt még hogy szerinte mennyit bírna a gépem:)
Mint írtam,nekem semmi gondom nem volt vele,sőt a mai napig az a főtengely van benne amivel 15 éve vettem,még köszörülve se lett nálam,bár most már ráférne,mert fater 5 éve csapágyasra hajtotta,és egyik csap ovális lett.Azóta gyengusz az olajnyomása,de még mindíg megy.
Olyan dolgot kérdeztél tőlem,amire ha tudnám a választ,biztos a NASA-nál dolgoznék.
Igazad van,egy John Deere fotóról néztem a festést,akkoriban nagyon tetszett,de most már az eredetiségre igyekszem.
Mindenkinek köszönöm az eddigi segítséget,holnap nekiállok felderíteni a probléma okát,és kipróbálom a tanácsokat. Addig is sok boldog üzemórát minden dutrás kollégának.
Üdvözletem Laci barátom! A motorjának nem volt semmi baja? hogy bírta a főtengelye? Szerinted ha meg lenne turbózva az én gépem mennyi lenne az időtartama ? Nagyon komolyan néz ki így az UE-28:) Mini John Deere :)
Szevasz a mászó a bekapcsolt tlt-vel üzemel elméletileg 4 fokozata van tlt sebességtől és terepváltóállastól függően . A váltó tetején megy hátra a kapcsoló rudazat itt két hiba volt eddig nekem 1 lehagyta az előző szerelő a sasszeget és lecsúszott a rudazat 2 szétcsavarodott az állító csavar ezekhez elég a váltófedelet leemelni .Hátul a tlt hajtás fedele alatt van a kapcsoló villa és a fogaskerék ezek elég masszív darabok itt még nem volt hiba pedig sokat használtam szárzúzózáskor mikor nem állt ki a gép orra a gazból .
Én csak annyit mondanék, hogy ha nem hallassz semmi rágó morgó hangot akkor egyáltalán nem biztos, hogy baj van a váltóval, nekem nem egyszer előfordul, hogy a mászót a kulissza kopottsága végett csak félig veszi be viszont fogaskerék érdemilg nem érintkezik. Sokat használták rajta, mert régen is jócskán palántáztak vele. Az érdekesség az, hogy a váltókar tovább tolása nem segít rajta, csak ha kiveszem és újra teszem.
...fogyasztás és indítási akksi-igény szempontjából szerintem hagyd csak meg ilyen egyedi darabnak... hathengerese soknak van, de ilyenje senki másnak... a 414- es motor is tudja ezzel a traktorral a hátamögött a hathengeres képességeinek a háromnegyedét...
Viszont így egyedi a géped... nem mindíg a sorba beállva szép az élet...
Nos reméljük,nem is kell szétszedni a váltót emiatt. Ha 28-asról volna szó,talán tudnék segíteni,de D4Kb váltót még nem láttam. Van itt a forumon olyan nem 1 nem 2 akinek a kisujjában van az is. Majd jelentkeznek,csak türelem.