Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Garfield007 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41390

Ha nem ragaszkodsz az elre vasalt melosruhahoz es hogy lemossak az autot egy fek general utan, akkor irj egy mailt dobok szerelo elerhetoseget. Igaz, nem egeszen Budapest, kicsit kintebb Cinkotan leledzik.

Előzmény: Én a rém (41386)
nagya2 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41389

Hali!!

Namost enyhén süket vok, úgyhogy a szelepek kismérvü csattogása nem zavar:-))))

(ha nagyon csattog na az már igen)

Ja igen meg különben is ott a rádió, mint a legfejlettebb zörejkioltó eszköz:-)))))

Üdv Nagya

Előzmény: gessztenye1 (41382)
nagya2 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41388

Hali!!

Beakad a pedálod a gumiszőnyegbe, a pedálrugó adja ki a hangot vagy nemtom.(nemkivánt törlendő)

Üdv Nagya

Előzmény: Nándi777 (41387)
Nándi777 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41387

Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hátha találkozott már valaki ilyen problémával. Ha megyek az autóval, illetve gurulok (2,3,4-esben leginkább) és gázt adok valami kattan egyet. Ezt mindig gázadásnál csinálja. Cseréltünk nemrég motortartó bakot a váltónál, nem tudom esetleg a váltó adhat ilyen hangot? Köszi előre is

Én a rém Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41386

Viszont ott a szerelőnél nem biztos , hogy tudnak esztergálni. Nekem pedig nincs esztergályos ismerősöm. Pontosabban van csak 240 km -re. :( 

Ha esetleg tud valaki olyan szerleőt aki normális és még esztergál is no és Budapesti...... az jóó lenne.     :)

Én a rém Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41385

Igen ezt én is így gondolom.  Ha csapágy lenne akkor lenne hangja.

Valószínűleg hétfőn csak odaállítok a másik szerelőhöz , hogy : fékpofa csere lenne meg ha meg tuják csinálni akkor dob szabályozás.

És ha már nagyon muszáj akkor cserélhetnek munkahengert is.

 

kisfitti Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41384

Én a 16 szelepesbe 10W-40 Castrol, 15000 km-enként cserélve. A 30000 km-t úgyis csak LONGLIFE olaj bírja, de az meg rohadt drága. Nekem majdnem 5 lityi belemegy, ezért szoktam 7000 ft-ot fizetni, igaz, kannából, adagolva olajboltban, nem díszdobozban. A Total nekem nem vált be 10W-40 ből, nagyon bekormolódott, 15W-40-et felejtsd el, nagy hidegben semmi kenése nincs. 5W-40 nekem túl finom, egyszer próbáltam, de, maximum nívórol majdnem a minimumig ette 15000 km alatt.  Ezt a 10W-40-es Castrol-t A digitális kijelző 5 Kockájából, kettőt eszik meg 15000 km-alatt. Tehát full nívórol, 3/4-ig megy le az olajcsere végére. Ez nekem bevált, 11000-ből meg van az olajcserém 5 liter olaj, olajszűrő, légszűrő, meg 1500-at kér a srác, aki  csinálja, ennyi pénzért, nem fekszem alá, nincs aknám.

Előzmény: Én a rém (41351)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41383

Bocsáss meg ez vicc! A csapágy cserélhető, a dob meg szabályozható, nekem 2000-ért megesztergálták az új betét berakása előtt. 11000-ért vettem komplett pofaszettet a 2 oldalra, munkahengert nem cseréltem, mert jó volt, azt nem tudom mennyi lehet, csapágyat meg csapágyboltból, szám alapján, fele is lehet annak árban, amit a szervizes mond. Én nagyon sokallom, és ha nem folyik a munkahenger, akkor miért is cseréljük? Csak fékezéskor szól, akkor az nem hinném, hogy csapágy lehet, nekem anno másik autóm volt hátsó kerékcsapágyas, de annak menet közben, bizonyos sebességnél, azthiszem 40-70 között volt hangja, majd megemleve megpörgetve fény is derült a hibára. Inkább fékbetét lesz szerintem.

De ebben a hidegben nekem is szól ha megfékezem, főleg hidegen, pedig talán 15000 km vann a hátsó fékekben, de tutira nem csapágy, az nem fékezésnél jön elő, hanem először kanyarban, utánna, már egyenesben is.

Előzmény: Én a rém (41367)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41382

Nekem is volt benne 10w-s, de szintetikus olaj. Nem izlett neki. Most 5w-s castrol prof. van benne. Valahogy a hidegindításkor ez se az igazi. Ahogy az eklézsia engedi, megy bele vissza az elf 5w40 sxr. Érdekes, hogy azzal nem csattognak a szelepek hidegen se.

Előzmény: nagya2 (41381)
nagya2 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41381

Hali!!

Mondom volt már benne 10W-olaj is (részszintetikus), és nem volt problem, 15000km nél csere(30helyett), szerintem a mi klímatikus viszonyaink, és 15e-res olajcsereperiódus melett mindegy melyiket rakod bele (a renault könyv is 10w-set 5w-set ir neki, lényeg az, hogy az API-ACEA besorolás jó legyen)

Üdv Nagya

Előzmény: gessztenye1 (41380)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41380

Részszintetikust nem kevernék bele. Ebbe szintetikus olaj való.

Előzmény: nagya2 (41379)
nagya2 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41379

Hali!!

Használtam 10w-sel is meg 5w-sel is, én nem veszek észre nagy különbséget.

Most castrol 5w-s van benne, a következő 5w-s részszintetikus liqui molly lesz, majd 5w-s W5 full synthetic olaj lesz.

Üdv Nagya

Előzmény: gessztenye1 (41376)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41378

Ja, hogy benzin.. :-) az drága dolog mostanában. Én olyannal nem élek.

Előzmény: Garfield007 (41377)
Garfield007 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41377

Ertem, de az autot benzin hajtja, masreszt a kollega 8 szelepes blokkrol kerdezett :-)))

Előzmény: gessztenye1 (41376)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41376

Pl. a dci rühelli a 10w-s olajat. Szó szerint fájdalmas hangja van tőle hidegen, és nem is megy vele rendesen. 5w-s kell neki. Abból is az sxr.

Előzmény: Garfield007 (41371)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41375

Vannak azért kételyeim ezzel kapcsolatban. Csak egy belső kormányösszekötő párt cseréltettem velük, meg beállíttattam a futóművet, és visszakaptam a kocsit legalább 20-25 fokkal balra álló kormánnyal. Másnap vihettem vissza.

 

Következő alkalommal, a másik dci-ben meg a motorolajat felejtették el kicserélni, csak számlázták... ezt is visszavittem, és pótoltattam velük...

(szerintem nagyon megszerettek... :-)

Előzmény: Garfield007 (41370)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 41374

Akinek van a közelében Volán telep, tudom ajánlani. Egy jó ideje ott tankolok, és valahogy ma is sikerült 502 km-t megtennem 22 liter gázolajjal.. Ha ezt "rendes" kúton tankolom, akkor minimum +10%. Nem tudom, hogy mit tesznek, vagy nem tesznek bele a volánnál, de megszűnt vele a hidegcsörgésem, pepecül indul hidegben, és még az illata is jobb, mint némelyik pancsolt kutas löttynek. Keszthelyen is van egy 30 köbös tartályuk. Ott van egy rahedli busz. Van, hogy naponta jön friss áru. Tutira nincs benne kosz, vagy víz. A saját buszaikat nem teszik tönkre. Ja, és nézzétek csak meg az áraikat. Kb 10 forinttal vannak a diszkont kutak alatt.

 

Keszthely, Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Zalaszentgrót, Veszprém, Tapolca, és még több városban is láttam.

Előzmény: GOFE (41363)
Garfield007 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41373

Lattatlanban a masik szerelore fogadnek...

Előzmény: Én a rém (41367)
Garfield007 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41372

Az azert erdekes lehet, amikor egy kis kut kiarul egy vontatmany uszalyt...

Az OMv es Lukoil hozott be nyalat, de az OMV is csak a premiumoknal kivetelezett idonkent igy.

Előzmény: GOFE (41363)
Garfield007 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41371

Ja, olaj ugyben 5w vagy 10w oriasi kulonbseget nem szabadna erezned, csak hidegben ill. forszirozott uzemben.

Előzmény: Én a rém (41351)
Garfield007 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41370

Ezt legegyszerubb  markaszervizbe intezni, megrendel, viszonylag olcso es erre meg ok is kepesek...

Előzmény: Én a rém (41351)
nagya2 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41369

Hmmmmmm, eléggé sokallom ezt az árajánlatot, szerintem lesz az még olcsóbb is.

Üdv Nagya

Előzmény: Én a rém (41367)
rámiusz Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41368

Mi az, hogy nem lehet kivenni a csapágyat a dobból??? Ilyet sem hallottam még.

Nekem cca. októberben kellett cserélni a két hátsó csapágyat, de még valamikor március körül kezdett el dorombolni. Októberre 50 Km/h felett olyan hangos lett, hogy a rádió ép elméjű hangerővel, már képtelen volt túlkiabálni. Szal csereéretté vált. Az akkori szerelőm munkadíjjal együtt kb. 30.000 Ft körüli összegért cserélte a kettőt, majd nem sokkal késbb a két hátsó munkahengert kb. 20.000 Ft-t. Ebből a két csapágy volt ~20.000, a két munkahenger meg ~15.000.

Szerintem kérj még 1-2 ajánlatot...

Előzmény: Én a rém (41367)
Én a rém Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41367

Sziasztok ismét.

Már 1-2 hete fékezéskor furcsa hang jön a hátsó kerekek felöl de csak fékezéskor.

Olyan karcos hangja van gondoltam a fékpofa kopott el.

Ma úgyis arra jártam gondoltam beviszem egy szervizbe (nem szak) , hogy nézzék már meg. Meg is tették 3000 ért.

Eredmény a mire ők jutottak :

Hát igen … cserélni kell a hátsó kerékcsapágyakat , de nem lehet kivenni a fékdobból ezért  dobot is kell cserélni.

Fékpofát is kell cserélni és fékmunkahengert

Persze mindkét oldalon.

Árajánlat eredménye :

 

Fékpofa szerelés                                          :  6290 ft   (ez csak munkadíj)

Fékhenger szerelés                                      :  5790 ft   (ez csak munkadíj)

Kerékdob 2 db                                              :  28180 ft

SKF kerékcsapágy 2 db                               :   31780 ft

Fékpofa      (ide csak  1 db-ot írtak)            :   8190  ft

Munkahenger   2 db                                     :  9180  ft

fékfolyadék csere                                        :   4190  ft

                                                              =       93600  ft

 

Fél éve volt szerelőnél  (nem ugyanitt) akkor cserélték az első tárcsát+ betétet és a fékpad nem mutatott semmit.

És már csak az a kérdés , hogy miért csak akkor van hangja ha rálépek a fékre???  Előtte vagy utánna semmit nem lehet hallani vagy érezni.

Ja és tipikus műhely ahol alig várják ,hogy lejárjon a műszak.

 

Hétfőn elviszem egy másik szerelőhöz. Kíváncsi leszek ők mit mondanak.

 

Tade15 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41366

A TIFO-ból is származhat.Tiszaujvárosból.

Előzmény: hevizms (zsakfos) (41364)
KTsk Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41365

Az enyémben gyárilag volt fedél.  A motor kódja K7JA700.

Előzmény: kovacas (41354)
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41364

Személy szerint én úgy tudtam eddig hogy az összes benzinkút a battai finomitóból kapja az anyagot,csak mindenki beleteszi a saját kis adalékát.

GOFE Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41363

Nem tudom mi az igazság, nem régen nyílt egy új üzemanyagkút az 54-es úton Érsekcsanádnál, és azt

állítják, hogy Német anyagot árulnak. Amit állítólag a Dunán , vizi úton szállítanak Magyarországra.

Szerintem túl szép lenne, ha igaz lenne. Néhányan azt mondják aki ott tankol,hogy jobban megy az autójuk tőle. Én félek ilyen kis töltőállomásokon megtankolni a dci-t. Egyenlőre csak figyelem a tőrténéseket, és ha ,

valós lesz  a dolog , kipróbálom én is.

Előzmény: Tade15 (41362)
Tade15 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41362

Volt itt nemrég róla szó,hogy a német rendszámú kagylós kamiont is Battán töltik.

Előzmény: GOFE (41361)
GOFE Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41361

A  nyugati határ mentén állítólag az Osztrákoktól töltik a kutakat , beljebb minden hazai moslékkal van ellátva. Azért nem árt, ha löttyintesz bele 2 T-t, vagy valami surlódás csökkentő anyagot.

Előzmény: dx man (41358)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!