Ha valakinek van műszakilag kifogástalan (nem repedt, nincs deformálódva), szép állapotú, 16"-os gyári kf felnije, és szeretne tőle megválni így szezon közben, kérem, küldjön az e-mail-emre képket és egy telefonos elérhetőséget. Mindenképpen visszahívom!
SAjnos én Sopronból írok. DE ma olyan történt hogy komolyan mondom képes lennék felmenni pestre emiat. Ma Sopronba két villamoság szerelő is azt mondta hogy paszolja a munkát.
Ha felmennék hozzád kb mennyi idö lenne a javítás?
Olvasgatok a topikban szorogosan, de hasonló problémával nem találkoztam.
2007.02-es 1.5. dc Franciából behozott. Mindne működik rendesen, addig, míg el nem megyek egy hosszabb útra és nem süt a nap. Ekkor kezdi el, hogy a kormány, amikor forgatom, vamilyen nyikorgó, súrlódó hangot adki magabál. Eddig csak bentről hallottam, de múltkor kiszálltam a kocsiból, és akkor kintről olyan hang volt, a bal első kerék környékéről, mintha két fém sűrlódott volna jó erősen. Ezt a hangot belűlről nem is hallottam még. Bentről csak olyan műanyagos súrlódó hang hallatszott, de kintről, erős nyígó hang.
Vinném szerelőhöz, de félő, hogy mivel épp akkor nem produkálja a hibát, semmit nem tudnának csinálni.
Hasonló problémával találkozott-e már valaki, illetve van e valakinek teppje, hogy mi lehet a probléma?
Ma volt egy kis időm, így megnéztem, és lefényképeztem mindannyiunk okulására, hogy hogyan néz ki, bár mint a nemrég általam betett képen látszik, nekem csepeg rendesen.
Szóval, hasonlóan a Mégane-hoz, itt is a hővédő lemez takarásáben van.
A hővédő egy vékony bádog lemez, két részből áll, kézzel is könnyen hajlítható. Csak az első részének a rögzítéseit kell oldani. Szárnyas lemez anyák vannak rátekerve a kaszniból kiálló tőcsavarra, egy helyen pedig egy műanyag kábel, vagy cső vezető, ami nem tartalmaz sem kábelt, sem csövet.
Maga a kifolyó az első képen látható részen helyezkedik el, a megemelkedő kipufogó cső rész fölött. Erről kell lehúzni hátrafelő a hőterelőt.
Egyébként ezen az egyenes cső részen lenne a koromszűrő, más nyelven DPF, vagy FAP filter, ha lenne. Aki végképp nem tudja eldönteni, hogy az ő autója milyen, akkor itt keresse a választ a kérdésre.
Tehát a klíma kondenzvíz kifolyó itt látható:
Az a kis sárga pöttyel jelzett valami. Nem úgy néz ki, mint a Mégan-on, de ez az.
A utolsó képen látszik, hogy oldalról van a nyílása. Szerintem nem könnyen tud eldugulni, de ha mégis, akkor egész vékony, hajlékony dróttal azért megpiszkálható.
A hővédő visszahelyezésekor vigyázni kell, mert üza csövek is vannak a környéken. A lemez anyákat kézzel simán le és fel lehet tekerni, tehát szerszám szükséglete a műveletnek nincs.
Akna, vagy csápos emelő viszont kell hozzá, meg kb. 10-15 perc.
Tudna valaki segíteni? Gran Scenic 1,9 dci 2004-esről van szó.
Az auto a következő tüneteket produkálja:beindítás után kerregő, kattogó hang jön a műszerfal alol a bal oldalrol.
kb 10 s után hagyja abba. Én a külső-belső levegő szabájzó lapátra gyanakszom, mert miután abba hagyja és megnyomom az elzáró gombot ue produkálja...Igazán abba kérnék segítséget, hogy mit és milyen sorrendben kell lebontanom, hogy hozzá férjek.
Dev mester a házi javítónk. Engem nem érdekelt különösképpen, hogy mit mókol a kijelzőmmel, az volt a lényeg, hogy szinte azonnal megcsinálta és azóta tökéletes.
Ezzel csak azt akartam leírni, hogy amit javít, annak többet már baja nem igen lesz. :-)
Dev a Renaultok klf. elektronikus zűrjeinek szakavatott specialistája. Nyugodtan mehetsz hozzá, a probléma megoldást nyer.
Budapest keleti szegmensében "rendel". Telefonszámát, ha rákeresel a topicban megtalálod.
JH3 vagy JR5,váltód van. lusta vagyok kikeresni:) pontosan, de ha visszakeresel valahol le lett irva hol nézheted meg a táblát a váltón, illetve talán alvázszámból is kiderül
JH3 2,8-JR5 2,5 liter TRANSELF TRT 75 W80 olaja, igazából nem tudom kell e cserélni, nekem 120e-nél megvolt, mert ingyen volt:)
Üdvözlök minden fórumozot. Én egy teljesen új felhasználó vagyok. Ha nem tudok minden szabályt akkor elöre is elnézést.
Segítséget szeretnék kérni. Van nekem egy 2006-os renault grand scenicem 1.5 dci-vel. tegnap minden elöjel nélkül megált a belsö szelöző ventilátorom.
Nem tudom valaki tudna segiteni vajon mi lehet a baja. A biztosítékokat megnéztem ott minden ok. Nem értek hozzá de hátha ti tudtok valami tipus hibáról
vagy valami tipikus hibáról. Ha a ventilátor motor adta meg magát az kb milyen ár lehet komplet. automata klima van benne.
Tehát ha ott van a csöpögés akkor az normális és az is ami elől a jobb keréknél lecsöpög , nagyjából a koptató magasságában, ekkor a szárítószűrő deresedése csöpög le.
A kifolyót mindig figyelem klíma után, ha csepeg akkor jó.
Igértem sisti007 cartársnak a képet de nem találom, ez viszont Megane II, de szinte azonos, aki akar takarítani itt keresse