Szeva Ricsi szerintem tegezhetjük egymást november 29.-én leszek 18!!!!!
(((((((((((Már bocsi de nem tudom hány éves lehettem mikor mondta fater a csettegőn kuplung,fék,gáz váltó R-2-4 és vezessek :D de akkor 7 éves lehettem kb. 1-3-5 és azóta dolgozok hol ezt hol azt mindig valamit, csettegőn, dutrán, az uno-mon, astránk-on, jah és autószerelésben egyfojtában,mostanában kasznizok is mivel annak tanulok!!!!!!! :D:D:D)))))))))))
ne keseregj hogy leosztottak az a lényeg hogy neked tetszik vagy nem de abban igazuk van hogy sablont csinálhattál volna!! De én bízok abba hogy előbb utóbb megcsinálod sokkal jobbra!!! Ha gondolod küldhetek képet sablonnak. Én abból csinálok sablont hogy ráfessem a géptetőre a DuTrA feliratot!!! majd ha jól megy estére kész lessz és akkor rakok képet!!!!
sok gázolajat és hibamentes üzemórákat minden DUTRA-s társamnak
Sziasztok. Hát így képen nem valami szép sajnos.Dutrás Lacinak mindenben igaza van. Meg hát azért ne nevezzétek ilyennek, Ennek az volt a célja, hogy én magam az én Dutrámhoz csináljam meg teljesen egyedül!(Leszek 16 októberban,és nem sok olyan magamfajta fiatal van aki ilyeneket csinál gyedül.)
Ha ilyenröl nem hallottál még,akkor most látni is fogsz :) http://www.agroinform.com/aprohirdetes/Dutra-1000/20100531-403622/ Ez 1 D4K-B mtz fülkével,és 180-as rába motorral,csak Dutra 1000-nek van hirdetve. Beszéltem a tulajával. Hogy a váltója és kuplungja sokkal erösebb lenne az 1000-nek mint a D4K-B nek.... Én úgy tudom,hogy áttétel beli különbség van,de csereszabatosak a fogaskerekek. Legalábbis úgy rémlik mintha ezt mondta volna Dutrás Laci. De majd ha olvassa a hozzászólást,remélem kijavít :)
hát mondjuk reális hogy nem küdödik a dolog ha 2 szeresen túlhajtjuk. már csak 1 kérdés láttam már több dutrát is ifa 6 hengeres motorral sőt némelyet rába man motorral ami 180 paci hogy hoyg birják? elvileg az is 2szeres terhelés.
Egyébként Én erre csak azt írom, hogy a Magyar Gépészmérnökök abban az időben sem voltak hülyék. Úgy hogy jó lesz nekem is meg másnak is az UE-28. :) Inkább akkor az eredetiség mint a Tuning,Erő:)
A huszonnyolcas hajtáslánca nem bírja a dupla akkora motorteljesítményt... ráadásul az alapvetően nem túl magas kialakítása miatt a pluszteher előre hamar földet érintővé teszi a négyhengeres olajteknőt.
...de ezt innen olvastam én is anno... most csak idéztem a nálamnál nagyobb nevektől..
Ne túlozd el azért... ezen gondolatmenet útján jöttek létre a huszonnyolcas alvázra épített négyhengeres motorú tévedések... Micsurinnak se jött be minden terve, pedig ott is volt ötlet dögivel...
Köszönöm a gyors választ:) Hát csak azért mert én is gondolkozok nagyobb erőforrásban de nem tudok megválni az UE-28 :) Ezért érdekelt még hogy szerinte mennyit bírna a gépem:)
Mint írtam,nekem semmi gondom nem volt vele,sőt a mai napig az a főtengely van benne amivel 15 éve vettem,még köszörülve se lett nálam,bár most már ráférne,mert fater 5 éve csapágyasra hajtotta,és egyik csap ovális lett.Azóta gyengusz az olajnyomása,de még mindíg megy.
Olyan dolgot kérdeztél tőlem,amire ha tudnám a választ,biztos a NASA-nál dolgoznék.
Igazad van,egy John Deere fotóról néztem a festést,akkoriban nagyon tetszett,de most már az eredetiségre igyekszem.
Mindenkinek köszönöm az eddigi segítséget,holnap nekiállok felderíteni a probléma okát,és kipróbálom a tanácsokat. Addig is sok boldog üzemórát minden dutrás kollégának.
Üdvözletem Laci barátom! A motorjának nem volt semmi baja? hogy bírta a főtengelye? Szerinted ha meg lenne turbózva az én gépem mennyi lenne az időtartama ? Nagyon komolyan néz ki így az UE-28:) Mini John Deere :)