A minareli nem fejlesztett blokot. Az mindig yamaha licensz alapjan gyart blokot. Megvesz egy kontrukciot ez azt gyartja. Jobb ez igy a japanok tudnak blokot tervezni. Igazabol ami neked szinpatikus azt az alkatreszt veszed. Az rms eleg nagy gyarto. Vagy is sok mindent nem gyart csak ujra csomagol. Van mikor gyari alkatreszt kap rms csomagolasban. De ez azert ritka. A masik is eleg ismert. A gorgo szettel dolgokal nincsen ban birjak azok.
Húú lenne még egy kérdésem.A variátor rész felől forgatva nagyon könnyen átfordul a főtengely mintha alig lenne kompresszió,jó ez így?Sajnos mérni nem tudom.
Na a szívócsonkot leküzdöttem,alatta megnéztem a membránt és átlátni rajta akkor csereérett?
Az egészet ki kell cserélni vagy elég a lamellákat szerinted?
Lenne még egy gondom.Megbontottam a variátor felöli részt és ott a hajtó oldalon a külső tárcsa lamelláiból 1 ki van törve,szerinted cseréljem?Érdekes mert meg is van furkálva gondolom kiegyensúlyozás végett,de a gyári gondolom nem ilyen..
Megakarom nézni a görgőket is de nem tudom az anyát meglazítani,jobb menetes ugye?
No emberek kinek kell egy donor 125 leo ingyen. Ma kaptam egy emailt h ingyen elviheto es pakson van par dolog hianyzik rola mert donornak hasznaltak. Akinek kell jelenkezen itt a forumon es negadom neki amin elerheto.
Igen alatta van a membran. Ami a szivocsonkot fogja csavar az fogja a membrant is. Szoval a tomitest is kell ott cserelni. Vagy gumigyurus kivitel vagy klingelit vagy gumis maga a membran haz. Azzon nem lehet cserelni. Figyelni kell a serulesekre. Ha kicsit megserul a gumi akkor le kell pasztazni de olyanal ami birja a benzint es az olajt is mert gond lehet kulomben. Ja es ha pasztazol akkor nem meter vastagon kell csak szep vekonyan. Mert a paszta eltomithet olyan dolgokat is amit nem kene es bizony csunya blkhalal lehet tole.
Minden alkatreszen van egy kod. Pl h 3ky meg ilyenek. A szovocsonkon meg foleg rajta van de az alvaz szamon is rajta van. Ezzel a kodal kell keresni oket.
Csakis minarelli a kétütemü. Még az injektorosok is. A membrán-csavarokban van egy kis csap. Létezik hozzá való imbusz-készlet, tízezerért. Hidegvágóval indítsd meg. Persze pótold. Ha már ott vagy, vedd ki a membránt. Nézz bele, nem szabad fényt áteresztenije. Nagyjából kétezer forint.
Az imbuszkulcs is celszarszam mivel csak azt a fajtat tudja kezelni. Minden szerszam celszerszam. Abba valszeg torzkulcs kell. Igaz mivel nem lattom igy nem tudom megmondani. Szerelni ezert maceras mert minel ujjabb egy motor annal tomm specialis kulcs kell a javitashoz. Ez ez szandekos h otthon a nep ne tudja szerelgetni a dolgokat. Ezert kerul sokba a szerviz mert sok specialis kulcs kell. Nekem is sok millioba vannak a szerszamok. Elkell es megkell venni a javitashoz valo szerszamokat mert ganyolni kell. Kis befektettes 5-10e ft es mar tudod is javitani. Ja es legolcsobbat vedd hanem minosegibbet. Mondjuk egy king-tony az jo es relativ olcso.alkatresz barhol vehetsz elterjedt blok tele a net. De mondjuk italmondo.hu
Sziasztok!Hát szétkaptam nem gyengén a motort,2 darabra esett szegény mert a motorfelfüggesztő csapágy is lógott :(
Na szóval a szívatón nem találok hibát,viszont a szívócsonk ami ha jól látom gumi,berepedezett valamennyire,azt cserélni nem árt a fars levegő miatt.Viszont milyen csavarokkal van rögzítve?
Mert 4 csavar fogja,2 imbusz de a másik 2?Célszerszám kell hozzá?
Az olajtartály alján lévő gumicsonk is kuka.
Viszont valamit nem értek:A levegőszűrő tetején van egy cső ami lemegy az alsó vázhoz rögzített "valamihez",amilyet még életemben nem láttam és fogalmam sincs mi célt szolgál.Van rajta 1 áramlást mutató nyíl majd onnan tovább megy egy vastag gumicső ami vissza van hajta,gyorskötözővel lezárva tehát halott ág.
De nem tudok rájönni hova kellene csatlakoznia mert kétlem hogy ez gyári megoldás.
Csináltam képeket ha könnyebb úgy a segítség.
Leszedtem az oldaldeknit is de nem egyértelmű honnan jön a csörgés,csak az biztos hogy a hajtott oldal felől.
Az majd a következő projekt.
Tudtok ajánlani egy pár áruházat ahol mindent belehet szerezni és viszonylag jó áron?