Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2014.01.03 0 0 1886

Udv!

A minareli nem fejlesztett blokot. Az mindig yamaha licensz alapjan gyart blokot. Megvesz egy kontrukciot ez azt gyartja. Jobb ez igy a japanok tudnak blokot tervezni. Igazabol ami neked szinpatikus azt az alkatreszt veszed. Az rms eleg nagy gyarto. Vagy is sok mindent nem gyart csak ujra csomagol. Van mikor gyari alkatreszt kap rms csomagolasban. De ez azert ritka. A masik is eleg ismert. A gorgo szettel dolgokal nincsen ban birjak azok.

Udv!

Előzmény: ksav (1885)
ksav Creative Commons License 2014.01.03 0 0 1885

Szia!Marha boldog vagyok mert a variátor görgő pályái is kopottak,cserélni kell:(

Ráadásul 3kj jelzésűek ami yamaha alkatrész,olcsóbb mint a gyári gondolom ezért rakták bele.

Szerinted rms vagy motoforce alkatrészt vegyek bele?

Adnak a szetthez görgőt is,az jó lehet egy darabig?

Köszi.

Előzmény: Szere28 (1884)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 1884

Udv!

Igen minden hianyzoresz forgas kozben kiegyensulyozotsagot okoz.

Udv!

Előzmény: ksav (1881)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 1883

Udv!

Mivel en nem erzem igy megmobdani nem tudom. A konnyu mindenkinek mas. Inkor a kompresziomeres mindig konnyen megmondja h jo e vagy sem.

Udv!

Előzmény: ksav (1882)
ksav Creative Commons License 2014.01.02 0 0 1882

Húú lenne még egy kérdésem.A variátor rész felől forgatva nagyon könnyen átfordul a főtengely mintha alig lenne kompresszió,jó ez így?Sajnos mérni nem tudom.

Előzmény: Szere28 (1880)
ksav Creative Commons License 2014.01.02 0 0 1881

Szia!Légkulcom sajnos nincs de majd olajszűrő leszedővel megpróbálom.

Ütne így hogy hiányos a lamella igaz?

 

Előzmény: Szere28 (1880)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 1880

Udv!

Csereld a membrant nem erdemes vacakolni vele. A variatoranya jobb menetes. Ha torot a variator csereld. Az anyat legkulcsal a legkonnyebb levenni.

Udv!

Előzmény: ksav (1879)
ksav Creative Commons License 2014.01.02 0 0 1879

Szia!

Na a szívócsonkot leküzdöttem,alatta megnéztem a membránt és átlátni rajta akkor csereérett?

Az egészet ki kell cserélni vagy elég a lamellákat szerinted?

Lenne még egy gondom.Megbontottam a variátor felöli részt és ott a hajtó oldalon a külső tárcsa lamelláiból 1 ki van törve,szerinted cseréljem?Érdekes mert meg is van furkálva gondolom kiegyensúlyozás végett,de a gyári gondolom nem ilyen..

Megakarom nézni a görgőket is de nem tudom az anyát meglazítani,jobb menetes ugye?

Na egyenlőre ennyi.... köszi! :)

Előzmény: Szere28 (1876)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 1878

Udv!

No emberek kinek kell egy donor 125 leo ingyen. Ma kaptam egy emailt h ingyen elviheto es pakson van par dolog hianyzik rola mert donornak hasznaltak. Akinek kell jelenkezen itt a forumon es negadom neki amin elerheto.

Udv!

Előzmény: ksav (1877)
ksav Creative Commons License 2014.01.01 0 0 1877

Üdv!Rendben,köszi a segítséget!

Ha valahol elakadok majd zaklatlak benneteket. :)

Előzmény: Szere28 (1876)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 1876

Udv!

Ha kehetseges vagot ne hasznalj. Ha van kulcs inkabb azt hasznald. A vagoval is lehet szep karokat csinalni csak egy rossz mozdulat. 

Udv!

Előzmény: ksav (1873)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 1875

Udv!

Igen alatta van a membran. Ami a szivocsonkot fogja csavar az fogja a membrant is. Szoval a tomitest is kell ott cserelni. Vagy gumigyurus kivitel vagy klingelit vagy gumis maga a membran haz. Azzon nem lehet cserelni. Figyelni kell a serulesekre. Ha kicsit megserul a gumi akkor le kell pasztazni de olyanal ami birja a benzint es az olajt is mert gond lehet kulomben. Ja es ha pasztazol akkor nem meter vastagon kell csak szep vekonyan. Mert a paszta eltomithet olyan dolgokat is amit nem kene es bizony csunya blkhalal lehet tole.

Udv!

Előzmény: ksav (1873)
ksav Creative Commons License 2014.01.01 0 0 1874

Rendben,köszi :)

Előzmény: Szere28 (1872)
ksav Creative Commons License 2014.01.01 0 0 1873

Szia!

A gumi szívócsonk alatt van a membrán?

Holnap jön el a napja hogy szétszedem,akkor vágó lesz...

Köszi

Előzmény: UCB Zoli (1870)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1872

Udv!

Minden alkatreszen van egy kod. Pl h 3ky meg ilyenek. A szovocsonkon meg foleg rajta van de az alvaz szamon is rajta van. Ezzel a kodal kell keresni oket.

Udv!

Előzmény: ksav (1867)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1871

Üdv.

 

inkább a scarámat intézd ilyen lelkesedéssel:)))

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1870)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1870

Hello.

 

Csakis minarelli a kétütemü. Még az injektorosok is. A membrán-csavarokban van egy kis csap. Létezik hozzá való imbusz-készlet, tízezerért. Hidegvágóval indítsd meg. Persze pótold. Ha már ott vagy, vedd ki a membránt. Nézz bele, nem szabad fényt áteresztenije. Nagyjából kétezer forint.

 

Üdv

Előzmény: ksav (1867)
ksav Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1869

Na majd jövőre fotózom,idén már nem dolgozunk :)

Üdv és köszi!

Előzmény: wakond83 (1868)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1868

Üdv.

 

hát, ha lefotózod meg tudom mondani.

a variátor felöli oldal kelene.

 

de lehet az évjáratból esetleg Szere Úr meg tudja állapítani.

 

BUÉK oda is, :))))

 

Balázs

Előzmény: ksav (1867)
ksav Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1867

Szia!

Hát itt már tényleg az a cél hogy ne tudd otthon szerelni :)

Abban nem tudnál segíteni hogy a blokk tipusát hogy tudom megállapítani?minarelli stb

köszi.

Ja és BUÉK! :)

Előzmény: wakond83 (1866)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1866

Üdv.

 

én cseréltem gyújtáskapcsolót, komplett zárat.

az egyik csavar úgy volt betekerve, hogy a tetején volt valami kis fémizé és az a

kellő nyomaték meghúzásakor törik le.

egy kapupánt fejet képzelj el, na azt hogy szeded ki?:))))

én hidegvágóval oldat elkezdtem kilazítani, és kijött.

a kis fém tüskét én le szoktam törni, és utánna már kitekerhető.

persze új csavart teszek az ilyenek helyére:)

 

Üdv.

Előzmény: ksav (1864)
ksav Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1865

Kellene még egy kis segítség,tudnom kellene biztosra milyen blokk van a scarabeoban,alkatrész rendeléshez.

Mégegyszer:50-es,2006-os évjárat és 2T ez biztos.

Erről lenne szó:

ksav Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1864

Szia!

Ismerem az imbuszkulcsot,tele a moci ilyen csavarokkal,de ennek a közepén kis tüske található.

Na olyan szerszámom nincs de azt hiszem láttam bitfejkészletben ,hátha van külön is.

Sok oldalon találtam alkatrészeket csak nagyok az árkülönbségek azért kérdeztem.

Köszi!

 

Előzmény: Szere28 (1863)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1863

Udv!

Az imbuszkulcs is celszarszam mivel csak azt a fajtat tudja kezelni. Minden szerszam celszerszam. Abba valszeg torzkulcs kell. Igaz mivel nem lattom igy nem tudom megmondani. Szerelni ezert maceras mert minel ujjabb egy motor annal tomm specialis kulcs kell a javitashoz. Ez ez szandekos h otthon a nep ne tudja szerelgetni a dolgokat. Ezert kerul sokba a szerviz mert sok specialis kulcs kell. Nekem is sok millioba vannak a szerszamok. Elkell es megkell venni a javitashoz valo szerszamokat mert ganyolni kell. Kis befektettes 5-10e ft es mar tudod is javitani. Ja es legolcsobbat vedd hanem minosegibbet. Mondjuk egy king-tony az jo es relativ olcso.alkatresz barhol vehetsz elterjedt blok tele a net. De mondjuk italmondo.hu

Udv!

Előzmény: ksav (1862)
ksav Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1862

Sziasztok!Hát szétkaptam nem gyengén a motort,2 darabra esett szegény mert a motorfelfüggesztő csapágy is lógott :(

Na szóval a szívatón nem találok hibát,viszont a szívócsonk ami ha jól látom gumi,berepedezett valamennyire,azt cserélni nem árt a fars levegő miatt.Viszont milyen csavarokkal van rögzítve?

Mert 4 csavar fogja,2 imbusz de a másik 2?Célszerszám kell hozzá?

Az olajtartály alján lévő gumicsonk is kuka.

Viszont valamit nem értek:A levegőszűrő tetején van egy cső ami lemegy az alsó vázhoz rögzített "valamihez",amilyet még életemben nem láttam és fogalmam sincs mi célt szolgál.Van rajta 1 áramlást mutató nyíl majd onnan tovább megy egy vastag gumicső ami vissza van hajta,gyorskötözővel lezárva tehát halott ág.

De nem tudok rájönni hova kellene csatlakoznia mert kétlem hogy ez gyári megoldás.

Csináltam képeket ha könnyebb úgy a segítség.

 

Leszedtem az oldaldeknit is de nem egyértelmű honnan jön a csörgés,csak az biztos hogy a hajtott oldal felől.

Az majd a következő projekt.

Tudtok ajánlani egy pár áruházat ahol mindent belehet szerezni és viszonylag jó áron?

Köszi.

Előzmény: ksav (1850)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1861

Hello:)

 

majd felhívom.

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1860)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1860

Hello.

 

Én is szeretlek. Ne anyázz!

 

Üdv

Előzmény: wakond83 (1858)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1859

Hello.

 

Hívd fel. Nekem jó, mert Szigetszentmiklósi a cucc, tehát, sajnálom, de 

Csepelt útba kell ejtened.

 

üdv

Előzmény: wakond83 (1858)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1858

Üdv.

 

de mikori évjárat?

és a papírjai?

ha le kell rendszámozni akkor az 130 pénz ugye.

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1857)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1857

Hello,

 

Karcmentes..

Beszélgessetek.

 

Üdv

Előzmény: wakond83 (1855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!