..ha tényleg aut. váltóst veszel , és nem egyéb ilyen-olyan robotizáltat, akkor nyugodt lehetsz a váltó megoldja...a japcsik szállítják a motort és a hajtásláncot kompletten(ebből nem engednek)... már a harmadik automata szutyukit koptatom, de még nem volt problémám a 16 év alatt (a mostani 1.5 gs aut) nagyon finom a váltója..persze ez a régi jól bevált hidraulikus....robotizáltat véletlenül sem vegyél szutyukiban
1200 as fordulatnál is tarja a negyediket, ha csak kigurulsz sík úton, vagy alig nyomod...viszont ha megtaposod a gázt, akkor érti a tréfát és visszakapcsol...úgy van beállítva, hogy soha sem pörög feleslegesen...ha meg igen, annak oka van... most nem emkéxem pontosan, de városban, sík úton halvány ötvennel asszem 1300...
(Just mormorandis: tudom, vannak jobb autók is...)
Üdv. új beszálló vagyok, és az érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata, vagy tudja-e, hogy az új suzuki swift 1.2 GS aut. váltós változatába hogy működik a váltó? Azt kérdeztem a szalonba, hogy ha városba mondjuk 50-el megyek, akkor lehet, hogy hármas fokozatba fogok közlekedni, pörgős motorral, vagy, van már annyira intelligens, hogy felvált negyedikbe legalább, ha csak tartom a sebességet? Sajnos nem tudták megmondani. Ezért érdeklődnék.
az olajhűtője folyt, ki tudja mikor mennyi olajjal járt vele....
nameg a 4 kerékből 1 jóval kisebb méretű volt rajta...
szóval, nem a gép hibája szerintem.
amúgy a vicc az, hogy azért van benne kevés kilométer, mert 2 éve szintén egy ismerősömnél volt, aki sikeresen kiütötte a motort belőle-de korrekt volt, vett egy 4 éves karambolos komplett autót angliából, ami állt már jó ideje.abból a motort és a váltót komplett átraktuk.
de soha a büdös életben még az anyámnak se adok kölcsön autót....
Multkor irtad, hogy olajcsere lesz, hatha segit. Erre most megint kerded, mi lehet a baja. De az olajat csak nem cserelted le meg. Ajanlottunk szerelot, szakembert. Megmutattad neki? Nem.
Laguna II Aisin 55-50 automata váltó. a kérdés hogy ha az udvarra a beállás túl meredek és csak tolatva tudok beállni az udvarra. de ehhez majndem padlógáz kell. ezt a váltó mennyire tolerálja? lesz tőle baja?
Érdeklődnék tőletek,hogy van e valakinek tapasztalata Skoda Octavia Automata váltójával kapcsolatban? Konkrétan egy 2000 évjáratú 1,8 turbos 150Le változatról lenne szó. Annyit tudok róla,hogy Japán 4 fojozatú,de kicsit félek tőle,mert elég költséges ha bekrepál.
Hmm, nem emlekszem, valszeg nem vettem eszre, bocs, regi telefonombol minden elszallt, sok szamot elvesztettem emiatt...majd kuld at újra a szamod...email az tuti, azt rogton megkapom a balckberry-re..;)
A lenyeg, hogy akkor elegedett voltal az emberrel...
Nekem peteriben csinaltak tavaly, szappanopera hosszusagura nott a javitas, itt is leirtam anno, de mukodik...persze javitas utan a zabszem azert ott van, vajon meddig lesz jo megint....
és van egy dányi illetékességű is, akit itt korábban említettek.
Tapasztalat alapján ő is kiváló. pénteken vittem szerdán hoztam, teljes felújítás, fix ár, nem volt handa-banda. garancia. és nagyon közel van. emiatt nem mentem Mindszentre.
dobozból is legózik, azaz más által kiszerelt vagy gányolt váltót is javít. volt olyan is 5-6db nála
és árban csak többet hallottam az én váltómra mint felújítás mint amennyiért ő csinálta.
Csak mert itt már többször elhangzott a mindszenti mester neve és száma. Esetleg érdemes lenne felhívnod. Személyes tapasztalatom, hogy segítőkész és érti a dolgát. Biztos lesz valami ötlete. (Szolnoki Róbert telenor kilencvenöt-húszonkilenc- nullakilencvenegy)