Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisfitti Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41448

Benzines, vagy diesel? 8V, vagy 16V? Klímás, vagy nem? Ezek mind kellenek, az alkatrészek kikereséséhez.

A görgők drágábbak kicsit, a szíjak nem veszélyesek, vízpumpát is lehet venni 12-13 K körül. Nekem pár éve (16V klíma) 100 K örül volt anyagban mindez, most már közel féláron meg lehet úszni. Alaposan körül kell nézni az alkatrész kereskedésekben, én lusta voltam, és mindent lerendeltem az unixtól. Most már okosabban csinálnám, főleg, hogy van ismerős, aki tud kedvezményt adni.

Előzmény: inin (41445)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41447

Nem olyan vészes. Jó helyről kell venni az alkatrészeket, és jó szerelő kell hozzá.

Előzmény: inin (41445)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41446

Küldtem volna mélt, de nem jó a címed...

Előzmény: inin (41445)
inin Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41445

Köszi!

Akkor ha jól értem akkor vezérmű szíj + vízpumpa + görgők + segédszíj + görgő + fagyáló csere???? Hát elég húzósnak tünik:-(!!

 

 

Előzmény: gessztenye1 (41444)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41444

5-6 évnél illik cserélni a vezérszíjat. Megöregszik az anyaga akkor is, ha keveset hajtod. Ha már szét van szedve, görgőket, és vízpumpát is érdemes cserélni. 50-100e Között. Ha már le kell engedni, érdemes friss fagyállóval is feltölteni, meg a segédszíjat, és annak görgőjét is cserélni.

Előzmény: inin (41443)
inin Creative Commons License 2011.01.12 0 0 41443

Szerintetek 75 e Km-nél tavasszal lesz 6 éves kell már vezérműszíjat, szivattyut cserélni,? Mi kell még hozzá, mennyibe kerül kb?

 

 

janobá Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41442

Szia. Én erre cseréltem a fagyállót: ROWE-termék "ANTIFREEZE AN-SF 12 PLUS. Tömény 1-1 higitást igényel. 4-5 év csere periódus. A leeresztést a fütő radiátor csatlakozónál célszerü.Mivel az egéssz ugyse jön le, szerintem érdemes feltölteni deszt. vizzel, megforgatni, ismét leengedni. A maradékhoz tömény fagyállót önteni, számitva hogy Kb az ötliterből mi maradt vissza.Ha valaki tud jobbat szóljon mert  nekem három litertől több nem jött le.   

Előzmény: nagyzzz (41430)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41441

Volt "régi" daciám(1310 tlx)  500ekm felett voltam amikor elvitte a román. Ott nem volt ami leszabályozzon, de ha annyit elmegy ez is, akkor nem bánom. Hidegen soha, ismétlem soha nem hajtom. Egyébkén nem emelem a duplájára a fordulatszámot(mert nem tudom) és természetesen nem forgatom 6000-ig minden váltásnál, de ha gyorsítok nyomom neki...

Előzmény: gessztenye1 (41438)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41440

Nem járok sokat 5000 rpm körül, de egyszer jó volt látni, hogy ilyet is tud. Szinte 3000 rpm-en mindig váltok, autópálya, 150 km/h-nál 4000 rpm. Város, 1500-2500. De néha ki kell huzatni, ennek is jót tesz a kikormolás, mint a dci-nek, a szabályzó miatt. Ellustul, mert alacsonyabra veszi a keverési arányt, ha sokat alacsony fordulaton megyunk, és az is lehet káros.

Ja, és a kérdés, mi az optimális?

Előzmény: gessztenye1 (41438)
nagyzzz Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41439

Nekem 4 éves korában (előírás szerint) a szervízben cserélték. Idén megint következik, szerintem ezt érdemes betartani. Nem csak a fagyállóság a lényeg, egy 2-3 év alatt az etilén-glikol bomlani kezd és elsavasodik a rendszer, eszi a gumicsövet, nem megfelelő a kenése stb. Szóval én cserélem, csak nem tudom, hogy mire, meg hogy.

Előzmény: kisfitti (41436)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41438

Egy érdekes tény: ha egy motort fordulatszámát a duplájára emeled, az élettartama kb. az 1/8-ára csökken. Így tessék próbálgatni a leszabályozást.

Előzmény: Törölt nick (41437)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41437

Nekem is "néha" előfordúl, hogy elment szabályzásig,-főleg 2.-ban - de álltalában váltok 6000-6500 körül. :-)

Előzmény: kisfitti (41435)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41436

Én még nem cseréltem, bár ráférne, na majd jövő télre, mindig csak öntözgettem hozzá, hol lágyvizet, hol fagyállót találomra, tél előtt mértem, kicsit durvára sikerült 35 C fokos lett.

Előzmény: nagyzzz (41431)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41435

Hallanád szabályzásnál, szívóhangcsillapító doboz nélkül. Ja, ne üresben próbáld, én 2, 3-ban hajtottam egyszer szabályzásig. Kicsit mérges voltam. :)

Előzmény: Törölt nick (41432)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41434

:-) Ez már szabályoz 5000 környékén.

Előzmény: Törölt nick (41432)
nagya2 Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41433

Hali!!

Tegnap nagyfaluba jártam, és ment elöttem egy olyan lapos izé, hátul szárny volt rajta, meg egy cirill betüs felirat valami porsche, na annak olyan hangja volt kigyorsításkor hátul, mint nekem az utastérben belül:-)))))

Ja igen és a sógoroktól való nyállal majd egy százassal többet megyek, mint az itthonival, utolsó vonásnál van a szintjelzőm(ez még olyan 160km-re elég), és a napi számlálóm most áll 970km-eren:-))))))

Üdv Nagya

UI:csak akkor vigyorgok ám amíg eszembe nem jut millen drága a szivattyú+befecskendező.

Előzmény: Törölt nick (41432)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41432

Az enyémnek meg 5000ford./min. felett olyan szép a hangja! A tiédnek is? ;-)

Igaz cserébe kér bő 7,5- 8l benyát:-(

Előzmény: gessztenye1 (41427)
nagyzzz Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41431

Ja és mekkora a víztér? Bocsi.

nagyzzz Creative Commons License 2011.01.11 0 0 41430

Sziasztok!

 

Hűtőfolyadékot cserélt már valaki sajátkezúleg? 1.4 16V-nél érdekelne, hogy melyik csövet célszerű lekötni. Ki milyen fagyállót rakott bele? Én ilyet olvastam kicsit visszább: Glaceol RX Type D. Köszi előre is. 

rámiusz Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41429

Nagyon köszönöm a segítséget. Az e-mail-t is megkaptam kösz. Vizsgázni voltam ma azért nem tudtam reagálni.

Továbbítom az illetékesnek.

 

R.

Előzmény: Tibibá666 (41397)
rámiusz Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41428

Fene a bundád... :)

Előzmény: gessztenye1 (41427)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41427

Le se merem írni, hogy pénteken mentem egy Keszthely - Tatabánya - Zalaegerszeg - Keszthely karikát 4,2 l/100 km-es átlaggal. :-)

Előzmény: kovacas (41425)
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41426

Kösz a tippet.Már irtam is nekik emailt.

Előzmény: gessztenye1 (41424)
kovacas Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41425

Elírtam,235 ezer. De már találtam Cegléden 200 ezerért. Annyira olcsó,hogy már majdnem gyanús. És 3 nap a várakozási idő. A drágább helyen 3 hét. Ha ilyen olcsó miért nem itt szereltet mindenki? Pedig ugyanaz a rendszer,ugyanaz a felszerelés. Életemben először sikerült 6.5 literből kint autózni. Kipróbáltam az ömv-t. Csak 100-as tempó országúton.

Előzmény: kisfitti (41418)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41424

Ez bírja rendesen a 30e km-es csereperiódust. (euro 3-as motoroknál)

Előzmény: hevizms (zsakfos) (41421)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41423

Igen, erre


7000Ft / 5 liter.

Előzmény: hevizms (zsakfos) (41421)
Tibibá666 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41422

Köszönöm szépen! Viszont úgy néz ki, hogy megoldódni látszik a problémám, mert sikerül szert tennem egy típusazonos készülékre.

Előzmény: hant90 (41395)
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41421

Erre gondolsz?

 

 

5W40 ELF EVOLUTION SXR(EXCELLIUM LDX) 


Nagyobb kép

 

Szintetikus technológiával előállított, magas teljesítményszintű üzemanyagtakarékos motorolaj. •Korszerű benzin- (többszelepes, turbófeltöltésű) és dízelmotorokhoz (szívó és turbófeltöltésű), személygépkocsikban és könnyű haszonjárművekben egyaránt. •Tökéletes kenést biztosít városi, országúti és autópálya közlekedésben egyaránt, a legnehezebb körülmények között is. •Minden vezetési stílus esetén alkalmazható, de különösen ajánlott sportos vezetés és nagy fordulatszámú használat esetén. •Kifejezetten a motorgyártók nyújtott olajcsereperiódusainak figyelembevételével lett kifejlesztve. •Hidegindításkor azonnal tökéletes kenést biztosít, meghosszabbítva ezzel a motor élettartamát. •A motorgyártók előírásainak figyelembevételével biztosítja a megengedett leghosszabb csereperiódusokat. •Megvédi a motort a túlzott kopástól, kiemelkedő védelmet nyújt a vezérlés alkatrészeinek. •Kiváló termikus stabilitás és oxidációgátló tuljdonságok jellemzik. Minősítések : •Acea A3/B4 •Api SL, CF •Renault benzines (szívó és turbó) és dízelmotorok (szívó és turbó) kivéve dci motorok részecskeszűrővel (DPF vagy FAP).

 

Előzmény: gessztenye1 (41417)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41420

A sagem trafók simán csak önszántukból is szeretnek tönkremenni, a gáztól függetlenül.

Előzmény: kisfitti (41418)
kisfitti Creative Commons License 2011.01.10 0 0 41419

A miénken ha kivesszük a hamutartót, alatta van a dignosztika csatlakozója. A képen, amit belinkeltél, kicsit fura a hamutartó, a miénknek rendes vályú az alja. De az hamutartó.

Előzmény: vilk (41398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!