Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zgi521 Creative Commons License 2013.07.02 0 0 135195

csak azért linkeltem, mert elég egyszerű, szájbarágós -sztem. :)

Előzmény: dirige (135193)
dirige Creative Commons License 2013.07.02 0 0 135194

Nyáron kevesebb az oxigén...

Előzmény: mcI_2.0 (135190)
dirige Creative Commons License 2013.07.02 0 0 135193

Nino Karottánál nehéz nagyobb gurut idézni. Pl a Datsunjánál mindent elbaxott, amit lehet és azokat, akik értenek ehhez-ahhoz, folyamatosan felülbírálta az ő nagy agyával. Igazi plázakandur, celebblabla...

Előzmény: zgi521 (135192)
zgi521 Creative Commons License 2013.07.02 0 0 135192

sziasztok,

ha vkit érdekel van itt egy jól fogyasztható leírás a turbó működésről..(Ninó Karotta tollából)

http://www.ventoclub.hu/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=34&id=969&Itemid=83

 

ezzel kapcsban lenne kérdésem..

az egyik, hogy a lökös alatti kisméretű harmadik hűtő az a turbó olajhűtője?

 

másik, hogy az ősztől tervezett üzemanyagszínezés nem károsíthatja majd a turbókat? nyilván azt propagálják majd hogy NEM, de akkor is.. :)

lehet lámának tűnik a kérdés, de én arra gondolok, hogy nyilván nem a közvetlen benzinbe kerülő festék ártana, hanem az elégett és olajba került, majd turbóba rekultiválódóra gondolnék..

..vagy túlparázom? 

Realtukko Creative Commons License 2013.07.02 0 0 135191

Már NAGYON le volt kormolódva, mi? :)))

Előzmény: mcI_2.0 (135190)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135190

Ma néztem 0-100-at, 23 fokban. Az ok az volt, hogy eltűntek a lélektani, "hallható" lóerők a kocsi hátuljától, ezért tudni szerettem volna, hogy a stopper alátámasztja-e ezt. Hát, nem... :-) Két átlagos futamot mentem, mind a kettőben volt egy-egy kisebb hiba (előbb a 2. és 3. közötti váltásnál torpant meg minimálisan a kocsi, kicsit "bedadogva", míg a másiknál talán nem volt olyan jó a rajt, túl sokat kapart, s ott sem volt tökéletes a 2. váltás...), de mind a kettő 8,2 lett, óra szerinti sebességre. Egy-két hónapja mentem rosszabbat is a sportdobbal (8,5), amikor az első váltásom volt rossz, tehát nincs itt gond amiatt, hogy a gyári dob van fent. :-) Még mindig a 7,8 a legjobb időm, télen, "virsli" gumikon. ;-)

 

A mostani második menetet eltoltam 160-ig, de a 21,5 mp-es idő nem tekinthető annyira jónak, mert van egy 17,8-as 40-160-as (téli) videóm, melyből 20 mp-en belüli 0-160 következne.

 

Bocsi a sok adatért. ;-)

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135189

Ááááá!

 

... nem Neked szólt amit írtam. Nem egyértelmű az olvtárs beírása. Bár nekem is kérdőjelet kellett volna tennem az utolsó szó után.:)

Előzmény: Mewo (135184)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135188

A láma jobb/ szebb szó. :-)

(de legalább jó látni, hogy legalább annyira értesz hozzá, mint én ;-))

Előzmény: Mewo (135184)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135187

2008 február, conti sportcontact 3.

Előzmény: denil (135167)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135186

És azt mégis hogyan lehetne kivitelezni, mikor így passzol a sport duplavég a kivágásba? A csövezést is át kellene variálni...

Előzmény: Bravósgábor (135161)
-carcass- Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135185

Nem érzed a varázst baeg?Pedig annyira lejön róla.Hát majdnem Passat...

Előzmény: denil (135162)
Mewo Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135184

Bocsi, laikus vagyok.:)

Előzmény: Törölt nick (135183)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135183

" ... Az üteme határozottan a fordulatszámmal azonos. ... "

Ha a motor fordulatszám függvényében változik a zörgés/kattogás üteme, akkor nem a féltengely. Az a kerékfordulatnak megfelelően lassul vs. gyorsul.

 

Előzmény: kIsPé_2k4 (135177)
vinjo Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135182

Én Contisport3-mal kaptam és a második szett is az lett. Nekem nagyon bejött, számomra hibátlan gumi, meg "lé is van szarásig". :-))

(Drágának számít szerintem, de az utódja a contisport5 talán mintha kevésbé lenne vad áron.)

Előzmény: datafax (135163)
seewer Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135181

Igen neked bejött, nekem meg egy 41 éves motort dobott a gép.:-)

Előzmény: gambl-R (135178)
Mewo Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135180

Szerintem féltengely, az szokott így kattogni.Nem ráz?

Előzmény: kIsPé_2k4 (135177)
seewer Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135179

Valóban, 8 fok alatt nagyon kemény lesz. Én sem vagyok versenyző tipus, nem vezetek sportosan, de együtt lehet vele élni:-)

Modjuk újat biztosan nem ezt fogok venni.

Előzmény: bajan122 (135176)
gambl-R Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135178

Ne irigykedj! Kozben volt nekem meg egy Fordom is! Mert nekem bejott az elet! :-):-):-)

Előzmény: seewer (135174)
kIsPé_2k4 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135177

Üdv!

 

Egy kissé nyugtalanító tünettel fordulok hozzátok:

 

Gázadáskor (erősebb gyorsításkor hangosabban) egy ketyergő hangot hallok, talán jobb elölről. Az üteme határozottan a fordulatszámmal azonos.

Kizárólag terhelés mellett hallatszik, gázelvételre azonnal elhallgat, üresben túráztatva sem hallatszik.

 

A számítógépben nincs hibajel, minden paraméter normális, nincs fogyasztásnövekedés, nincs füst, nincs teljesítménycsökkenés.

Csak ez a ketyergő cicergés már több, mint fél év és 6-7000 km óta.

 

A szakszervíz széttárta a karját (szívesen szétszednék ripityomra, de szerintük nem találják meg).

A családi szerelőnk szerint valamelyik csapággyal lesz baj, de amíg nem kiabál valamelyik nem tudja megtalálni.

 

Valakinek nincs véletlenül hasonló tapasztalata?

bajan122 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135176

8 fok alatt meg kemeny es csuszos lesz. en nem szeretem mert nm vezetek sportosan.

Előzmény: seewer (135174)
bajan122 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135175

a motoroknal a conti sportcontact 2(vagy3) ugyan ez. es mind olyan. az egyik srac visszakuldte nekik (ok kertek mert meg nem is hallottak errol a hibarol, jo vicc)es kapott egy ujat.

Előzmény: dirige (135171)
seewer Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135174

   "Az én első Bravomon"

A bőség zavara:-)))

 

Nekem Bridgestone potenzával gurult ki az autó. Iszonyatosan jól tapad, cserébe nagyon kopik és zajos.

Előzmény: gambl-R (135168)
dirige Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135173

Köszi! Majd legközelebb 2sz-el írom.. :-)

Előzmény: Realtukko (135172)
Realtukko Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135172

karkasz nem egyenlő carcass... :))

Előzmény: dirige (135171)
dirige Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135171

Nekem is az van fent. Ha jól emlékszem, írtam nektek, hogy a gumis szerint valamilyen sérülés miat van egy 5cm-es repedés a hosszanti vályatban. Most voltam más ügyben másik gumisnál, neki is említettem. Ők nagyban foglalkoznak használtgumival. Azt kérdezte, hány Conti-garnit mutasson, amelyiknek repedt a futófelülete? Viszont azt is mondta, hogy bajt nem csinál, mert a szerkezetet nem érinti - (úgynevezett carcass).. :-)

Előzmény: denil (135167)
-carcass- Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135170

Vinjonak az van.

Meg Ferrikének is az volt.

Előzmény: denil (135167)
denil Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135169

Akkor franc se tudja. Vhogy volt bennem egy érzés mintha sok Contisportot láttam vna a Bravokon..

Nekem amúgy most kéne cserélni a szettet, azt hiszem én is a Mewo féle Falkent fogom választani.

Előzmény: gambl-R (135168)
gambl-R Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135168

Az én első Bravomon (2008.07) pl. Michelin volt.

Előzmény: denil (135167)
denil Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135167

A korai szériák szerintem Contisportot kaptak, nem?

Előzmény: gambl-R (135165)
-carcass- Creative Commons License 2013.07.01 0 0 135166

Nekem Bridgestone Potenza volt rajta.

Előzmény: datafax (135163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!