Érdekelne, hogy mennyiért állítanál nekem össze, egy 2004 novemberi Honda Jazz 1.2 cool alkatrész csomagot! 40.000km-es szervízre kellene!Esetleg meg tudnád mondani mit lehet általában vinni a szervízbe!!!
Nem szeretem fényezni mindig az én Hondámat, már sok lehet egyesek a szemében, de megint azt kell mondanom, próbaútra amikor kiáltunk vele a szalonból, 2 km. volt benne, de az első sebességváltás is olyan volt, mint most 58.000-nél.
A 3. képen látszódik, majdnem minden amit használtam. Csiszolópapírral és drótkefével kicsit lecsiszolom, majd rozsdamaróval lekenem és 5-10 perc után letörlöm. Ez után jöhet a hőállófesték. És én sosem szedtem le a helyéről a kipuff rendszert!
Nem emlékeztem rá, de nem is az a lényeg, ki linkelte be előbb, hanem az, hogy akkor most mi az igazság? Szerintem az, hogy mindegy milyen az olaj, ha az teljesíti a gyártó előírását, a Jazz esetében a 10W40 SJ-t. A jobb csak ráadás, és az üzemanyagtakarékosságot, vagy a hideg motor terhelhetőségét javítja.
Egy kis tanácsot szeretnék kérni. Nem igazán vagyok kibékülve a Jazzemmel, főleg a sebváltója idegesít. A kocsi most lesz két éves, kb 7500 km van benne (ne tessék nevetni :-). Aktuális lesz a két éves szervíz, de már egy éves korában is jeleztem, hogy a sebváltó nem okés. Nevezetesen véletlenszerűen nem veszi be a sebességet. Akkor azt mondták, majd bekopik. Egy fokkal jobb a helyzet most, de mivel még garis az autó, nem tudom, hogy mivel teszek jót. Ha jelzem a hibát és esetlegesen megbontják a sebváltót vagy hagyjak még időt neki, hátha jobb lesz.
Nem akartam a történettel megbántani senkit, gondolom nem is sikerült. Mivel műszaki vagyok, láttam egyet s mást, nem vonok kétségbe semmit azokból a dolgokból, amit állítasz, sőt teljesen egyet értek veled. A történet nem erről szólt.
Amennyiben az álltalad sufnituning eljárással bekókányolt aluborítású papír gégecsöved megegyezik egy "RAM-AIR" rendszerrel akkor nincs miről beszélnünk.
Hadd kérdezzem meg Tőled: az offtopic igniszem gépkönyve többszöri átöblítést ír fagyálló csere esetén vízzel. Itt milyen vízre gondoljak? Desztillált vízre?
"Sok téma volt már itt amiben nem hitt nekem senki mert győzött a szépen és sokat írók hada, de az igazság sajna nálam maradt. ( motor olaj, fék folyadék, gyertya NGK vs DENSO, EWAP szelep, üresjárati részleges befecskendezés, hátsó agy csapágy, levegő szűrő fújkálás, gumi méret és futómű geometria, RAM-air és társai)"
Ezek szerint gyakorlatilag mindenben igazad volt? A RAM-air nálam előfordult esetében ez konkrétan annyit jelentett: rávágtad, hogy baromság. 1: Objektíven igazad van 2: Meg vagy győződve arról, hogy igazad van, és semmilyen érv hatására ebből nem vagy hajlandó engedni jottányit sem. A két verzió között óriási a különbség.
Nem foglalkozom csak értékesítéssel ... csak az elvégzett munka mellé adom az anyagot.
Nem a bótossal vívok hanem azzal amit mond ... csupán 25 éves szakmai gyakorlati tapasztalattal a hátam mögött.
Haladni kell a korral nem szabad leragadni a 10w40 olaj és társainál.
Ha pedig valakinek az fáj, hogy más is az autós szakmából él azzal nem tudok mit kezdeni.
A stílus pedig ami lejön a sorok közül nem azonos az emberrel, csak nem szeretek felesleges köröket futni, inkább megpróbálom a lényeget írni.
Amennyiben az érzékeny női lélekkel megáldott egyéneknek ez zavaró akkor nem kell elolvasni és emiatt hisztizni.
Sok téma volt már itt amiben nem hitt nekem senki mert győzött a szépen és sokat írók hada, de az igazság sajna nálam maradt.
( motor olaj, fék folyadék, gyertya NGK vs DENSO, EWAP szelep, üresjárati részleges befecskendezés, hátsó agy csapágy, levegő szűrő fújkálás, gumi méret és futómű geometria, RAM-air és társai)
Honda tali 2010 Kiskunlacháza: Nagyon jó volt, rengetegen voltak a szép időben. Mentem 1 gyorsulást, és három kört a szlalompályán. Találkoztam 1 topliktárssal. :-)))