...mindjárt jön hotib, és bizonyítja az ellenkezőjét... ő csinált olyan motorfelújítást, ami után a traktorgazda simán indítgatta a dudut szakadt gyertyaösszekötő spirállal...
Remek! Jó lenne ha megismételnéd láthatóbba, pl. az én számítógépemen csak sejtem mi történik. Nem látom, hogy a dekompresszort hogyan engeded vissza, stb.
Édesapám mesélte, hogy keményebb legények izzítás nélkül is bekurblizták. Az egyik kurblizott, a másik a dekompresszort kezelte. Szerintem "ember kell oda". Örülök neki, hogy láttam ilyet is.
Igen a sárga.. én a szürkét kérdeztem ami vízcső és meg is kaptam a választ. Nekem az ékszíjtárcsa rágyógyult a tengelyre, az ék még bent van, gyári lehúzó nem boldogul vele...
A fülke meg az üzemanyag tank közé pont befért egy zuk fűtőradiátor ventilátorostól,ahhoz mennek a vízcsövek.Őszi szántásnál hasznos dolog.Ha felteszem hátra a ponyvát egész jó időt tud csinálni a fülkében.Persze ha nincs nagy szél.A műszerfal alatt fújja be a meleg levegőt.
Nálam a szőlőba vezető út kb 4-5km aminek a kb 2/3-a aszfalt a többi homok. A szőlőbe is homok van. Leginkább tárcsázásra használom a trakit esetleg szüretkor pórkocsi vontatására.
(Illetve amolyan irányított szabadidős tevékenységet biztosít, de ehhez
nem kell beindítani-tehát emiatt a gumi nem kopik! :-))
Egyenletesen kopnak, de ez nem teljesen mérvadó, ugyanis amivel többet országutaznak annak a körmök teteje kopik el laposan ami meg több talajmunkát végez az vagy egyenletesen vagy sokkal több szántásnál meg ilyen ívesen kopik főleg a barázdás kerék, olyan hatást kelt mintha késsel kanyarítottak volna a fogakból ha sokat szánt.