Ja és még egy kérdés: Látom fékmunkahengerben a bosch és az ate jó drága. Bendix és Samko márkában látok még elfogadható áron a unix-nál. Valakinek tapasztalata ezekkel?
Sajnos megmérni már nem tudom a fékmunkahengert, mert vidéken maradt az autó és már az új alkatrésszel kellene visszamennem. Így csak remélni tudom, hogy az öntvényen talált (alíg olvasható) feliratokból a 19-es lehet az átmérője
Esetleg valaki aki az alvázszámból meg tudja mondani hogy pontosan milyen is való bele?
hát csak emiatt hullanak a szét, a multkor egy benzines citroennél is emiatt forgott át a vezérlés, ott még a hengerfal is szétrepedt...a bontott cseremociba (amibe egyébként szintén már elvolt forogva egy picit de még nem értek össze) beletettük a nútot és éket azóta is jól üzemel.. és többet nem forog át az biztos..
az a gond hogy ha 1szer cserélik a vezérlést, senki se fog új csavart rakni bele és nem is birják meghuzni az előirt nyomatékkal és innentől időzített bomba az egész,, ha benne van az ék akkor gond 1 szál se...
mi az oka hogy nincs benne nút és az ék?
Ez a rajz megvan nekünk is, a gond csak annyi hogy a főtengely rögzítő célszerszám, nem rögzíti rendesen le, betekerjük fullon és egy picit még mind2 irányba el lehet forgatni amíg megakad.. szóval igy nehéz lesz pontosan beállítani...
Sajnálom, hogy így jártatok! http://www.sgn.tar.hu/Renault_Clio_II_1.5_DCi.pdf Ha ezt elolvasod akkor remélem vissza tudjátok állítani! A nút-marást felejtsd el! Nem véletlen, hogy nincs! Egyszerűbb módszer is lenne ennek a funkciónak a helyettesítésére, de ők sajnos ezt választották! Hali.....
1.5 dci-n széthullot a vezérlés, a főtengely bordásszíjkeréken nincs kimarva a nút, így még utólag se tudjuk hova kéne bemarni (és azt se hogy milyen állásba kéne visszatenni a főtengelyre..)
Az én talicskám is ilyen, csak 2004 nov.-i, és az enyémbe is 19-es, azaz a dugattyúk átmérője 19mm-es. Én tolómérővel mértem meg, miután a gumi karmantyúktól megszabadítottam a hengert, és úgy vásároltam. DOT4-es fékolajat vettem 1L-t, és le cseréltem az egész olajat. Nekem a Valter csilagkulcs odafért.
Előjött a típushiba: levált a ferodo réteg a hátső fékpofákról :(
Fékpofák megvannak, de kiderült az egyik fékmunkahenger is könnyezik :( Kérdésem: ugye 11-es fékcsőkulcs kell a fékcsőhöz? Hogyen lehet hozzáférni a légtelenítő csavarokhoz mert, ha jól látom 8-as kulcs kellene, de fékcsőkulccsal, csillagkulccsal, sem villáskulccsal nem férni hozzá. Gondoltam valami vékony falú csőkulcs de akkor a csövet hol vezetem el?
Ja és milyen fékolaj való bele gyárilag? DOT4 vagy már az 5.1-es?
A munkahengeren alig olvashatóak a számok. Ami a legnagyobb szám az talán egy 19-es. Ez azt jelentheti, hogy 19-es dugattyús munkahenger? Hogyan lehet ezt pontosan beazonosítani? Boltba thaliával kapcsolatban mindíg nagyon bizonytalanok. Fékpofát is vinni kellett a régit addig nem tudtak/mertek újat adni, de a fékhengert viszont nem akarom addig kivenni amig nincs meg az új.
Azokat már letöltöttem korábban, mivel innen vettem a cuccost, és el is olvastam, csak egyáltalán el tudja felejteni a riasztó a távirányítót?
Mivel már korában is szedtem szét a távirányítót, mert érdekelt, hogy "mi mozog benne", akko is kivettem belőle az elemet, és próbálgattam, hoyg elem nélkül működik-e (kondi van-e benne vagy ilyesmi).
A távirányító egyértelműen a lemerülés után feküdt meg, és ez számomra furcsa, hogy új elem belerakása után, amikor majd kiégeti a szememet a led, mostmár nem csinál semmit :(((
Ja és olyan szépen el van dugva az a kis doboz, amiben elvileg a jumper van, amivel elvileg újra lehetne programoztatni, hogy azt én most szét nem szedem, gondoltam hátha van valami egyszerűbb módja, pl a még jó távirányítóval és a gyújtáskapcsolóval nem-e lehet valamit varázsolni, vagy ilyesmi...
Van egy 6 lemezes CD táram, amit a gyári magnóhoz használtam. De mivel vettem egy USB-s CD lejátszót már nem használom. Ha érdekel 3000 pénzért eladnám.
Üdv! A generátor ékszíjtárcsád rendben van? Lehet,hogy az nyöszörög,ha csak nem laza a szíjad. Nekem is először hidegen csinálta majd később melegen is ,és kiderült, hogy
ketté vált az ékszíj tárcsám. 9800 Ft ért sikerült vennem szabadonfutósat, gumibetétes