van egy velosolex flesh 6000 gépem, megvásároltam kb 6-7 éve, és problémám volt a kardán hajtással, fogaskerék ügy megoldódott. ezért úgy döntöttem felújítom, csak nem úgy haladnak a mesterek ahogy én akarom. csiszolás krómozás legtöbb idő. homokszórás is megvolt :)
Eladóvá vált szeretet 3800-as blokkom könnyen indul de sajnos az erő szépen lassan elmegy belőle már nem azt nyújtja amit régen.Irányár:20000. Ha valakit érdekel írjon vagy telefonáljon.
ne is mond meg a polimobil meg hasonlóakat, hozzák hogy meg kellene nézni mert nem megy. körbe megnézem és mondom megnéztem de azzal nem lett jobb :D mondtam neki vigye oda ahol vállaltak rá garanciát :D
A kínai láncos dongó blokkok 55 körül mennek igaz új, de 3új sem éri fel ezeknek a kismociknak az értékét minőségre ésmég az élményről nemis beszéltünk :)
És egy új gyertyánál mik a paraméterek? Mik a legfontosabbak, amikre figyelni kell, mert lehet, hogy az sem jó, ami most benne van és lehet, hogy nem olyan típus kellene bele.
A benzined ne legyen régi, először is ezt kell figyelembe venni (pl tavalyi) Majd utánna a többit ellenőrizd. Például gyujtás, üzemanyag ellátás. A dugattyú tetejéről szabad a kormot eltávolítani, de ne csiszolóval, hanem kapard le egy késsel. Viszont a dugattyú palástját ne bánsd. Ha már koromról van szó akkor a kipufogórést érdemes kitisztítani, és a leömlő csövet. De nem ez okozza a problémát.
Sziasztok, a Solexem nagyon nehezen indul. Köhög, de csak egyet-egyet ugrik a motor, aztán ezt egyre sűrűbben és úgy száz-kétszáz méter tekerés után indul be rendesen. Szikra van, a motor is jó, erős, és ha már begyulladt, akkor megy rendesen, nem fullad le egyáltalán. Viszont, ha leállítom, megint kezdhetem elölről a gyújtási hercehurcát. Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma? Az gond-e ha a dugattyú tetején van egy kis korom? És ha igen, mivel lehet azt letisztítani - szabad smirglivel is? Köszi előre is.
Még nem néztem utánna a működési elvének, de gyakorlatilag sem sok hasznát venném mert ez egy műgyantával beöntött kis műanyag kocka, én még jót nem találtam belőlle. Működik vele a motor de szerintem egyenletesebben és megbízhatóbban a megszakítós gyujtással. Igaz ez némi karbantartást igényel.
Ez gyári (Berettyóujfalu) megoldás, igen kompatibilis bele a klasszikus megszakítós gyujtás. Ezek az elektronikusok ritkán jók, de azért lehet vele próbálkozni. A kis (sárgacimkés) elektronikát kivülre is szerelheted hogy így az előgyujtást tudod járó motornál állítani, van egy beállító csavar rajta. Egyébként én már több tucat ilyet próbáltam, de vagy alsó vagy felső fordulaton jó. De jellemző a random szerű nagy előgyujtású szikra ilyenkor nagyot koppan a motor. Ezt megelegélve szereltem be hagyományost.