Nekem is van válla a tárcsáknak, hátul is. Azon gondolkodtam, hogy én betétet már csak tárcsával együtt cseréltetek, talán mind a négyet. Vagy egy ilyen jön előre:
Erdemes a folyadekotbis lecserelni sokkal jobb lesz utana. En 120e km korul cseteltem a tarcsakat elol hatul. Legegyszerubb proba hajtsd meg es fekezz egy jo nagyot ha beraz vagy bugo hangot ad ki a kovetkezo erosebb fekezeakor akkor mar nem a legjobb. Ez nalam eddig bevalt teszt.
Nekem is gyári még a fék, viszont vállasodnak a tárcsák. (71134km)
Mostanában gondolkodtam is a cserén, lehet, hogy még korai/felesleges?
Az első tárcsát nézegettem, kívűlről egész tűrhetően néz ki, viszont a belső fele (szerintem) gáz, viszonylag mély bemarások vannak rajta (külső feléhez képest).
A BC is ugyan azt az átlagot írta, így a kút csalása kizárva. Egyébként sem tartom valószínűnek, hogy egy nagy forgalmú kúton ilyesmivel szórakoznak. Mivel folyamatosan használtam a kocsit szerintem azért nem feküdt még a mutató. Ha megállok mondjuk egy éjszakára, reggelre tuti üreset mutat (tapasztalat).
2 napja voltam a Maya autókozmetikában és kértem egy teljes megújulás csomagot ( 30.000Ft ) amiben minden benne van amit csak el lehet képzeni természetesen polírozással együtt.
Über jó lett, nagyon szép munkát végeznek. Még nem voltam náluk de már többször láttam, hogy milyen autók állnak ott száradni és mindig nagyon alapos és tiszta munkának tűnt amikor arra jártam. Nos most már a saját autómon is elmondhatom, hogy tényleg nagyon alaposak.
Reggel 7-től dolgoztak rajta du 2-ig szóval volt munka rendesen.
Ami feltűnt ( bár eddig is tudtam ), hogy van egy kevés kavicsfelverődésem a motorháztetőn és a visszapillantón. Egyelőre nem sok és keresni kell de arra gondoltam, hogy lehet le kéne fóliáztatni átlátszóval kavicsfelverődés ellen.
Igen nekem is alacsony tempónál nem erős fékezésnél jön elő és idegesítő.
Csak nálam annyival rosszabb, hogy nem is tudom megállapítani, hogy vajon melyik lehet a ludas. Lehet vhol levált a 3M szivacs ( ami azért lenne nehéz mert eléggé oda vannak préselve a betétek által a féktuskóba( így hívják? ). A hátsók meg nem nyikoroghatnának elvileg, mert az is Vinjótól jött de azt mondta,h ezek már új szériások amik nem adnak hangot..
Nem vagyok mérnök, hogy a színezék dologban hiteles legyek.
Szerintem 3 dolgot gondolj végig:
- ha károsítaná a kúton tankolt üzemanyag a kocsid azért a kereskedő (forgalmazó) felelős lenne,
- jelenleg is színezett a kétütemű motorokba használatos olaj (főleg kék és piros), és bár a krossz motorom nem forog százezret mint egy turbó, de a hő terhelése a dugónak igen nagy és semmi baja nincsen,
- az olaj szerepe a mindenféle szennyeződés megkötése és a kenés biztosítása egyszerre, így ha a színező anyag miatt marad is némi szennyezés azt az olaj normál funkciója kapcsán raktározza el.
Én már csak azért sem aggódom mert egy autó üzemanyag rendszerében sokkal jelentősebb szennyeződések találhatók mint egy elégett színezőanyag maradványai.
Más: azon gondolkodtam, miközben leadom a sportdobom, hogy csináljanak egy újat, hogy a gyárinak is van valamekkora hangja. Mintha hallanék valamit, de igazán kívülről kéne tapasztalni, mint anno, mikor ixy, vagy te elvitte(d) egy körre a verdát, én meg csodálkoztam, hogy így szól kívülről... :-D Persze, nyilván nem olyan hang jön belőle, de vmi tetszetősnek tűnik...