Nem vagyok mérnök, hogy a színezék dologban hiteles legyek.
Szerintem 3 dolgot gondolj végig:
- ha károsítaná a kúton tankolt üzemanyag a kocsid azért a kereskedő (forgalmazó) felelős lenne,
- jelenleg is színezett a kétütemű motorokba használatos olaj (főleg kék és piros), és bár a krossz motorom nem forog százezret mint egy turbó, de a hő terhelése a dugónak igen nagy és semmi baja nincsen,
- az olaj szerepe a mindenféle szennyeződés megkötése és a kenés biztosítása egyszerre, így ha a színező anyag miatt marad is némi szennyezés azt az olaj normál funkciója kapcsán raktározza el.
Én már csak azért sem aggódom mert egy autó üzemanyag rendszerében sokkal jelentősebb szennyeződések találhatók mint egy elégett színezőanyag maradványai.
Más: azon gondolkodtam, miközben leadom a sportdobom, hogy csináljanak egy újat, hogy a gyárinak is van valamekkora hangja. Mintha hallanék valamit, de igazán kívülről kéne tapasztalni, mint anno, mikor ixy, vagy te elvitte(d) egy körre a verdát, én meg csodálkoztam, hogy így szól kívülről... :-D Persze, nyilván nem olyan hang jön belőle, de vmi tetszetősnek tűnik...
Nekem is nyikorog a fékem, és fogalmam sincs, hogy elöl, vagy hátul...
Mondjuk, inkább a pár hónapja cserélt hátsókra tippelek, mert mintha azóta nyekeregne. Nem túl erős, hangos, de engem így is idegesít. Általában akkor hallani, mikor "kicsit" fékezek, és az autó már lassul.