Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.06 0 0 28766
Vagy nem csak felhúzná az ablakot, hanem rögtön be is állna a garázsba.
Ha meg már a beállás menne neki, akkor ilyen melegben meg elmehetne a boltba sörért. :-)
VDaNi Creative Commons License 2012.07.06 0 0 28765

azt nem, csak ellenőrzi.

ahogy a kártyát is mindig ellenőrzi, hogy a közeledben van e.

 

Előzmény: Trotter66 (28761)
VDaNi Creative Commons License 2012.07.06 0 0 28764

Fontos, hogy 100% állapotú és gyári ablaktörlőlapátod legyen.
ha pont a legvégén maszatol, szar az egész

Előzmény: Greenlak123 (28762)
VDaNi Creative Commons License 2012.07.06 0 0 28763

meg becsukná a tetőt.

meg ha le van véve a műszerfal fényereje de nappal van, ugyanúgy maxon maradhatna

CAN BUSszal nem nehéz ezt megoldani.

Előzmény: Don_Quijote_de_la_Mancha (28760)
Greenlak123 Creative Commons License 2012.07.06 0 0 28762

Szia!

 

Azért én erre a funkcióra mérget nem vennék, úgy érzem ezen még agyalhattak volna a franciák;-((, néha töröl amikor nem kéne és fordítva. Így én azt mondom erre nem bíztnék ablak felhúzást.

G.lak

Előzmény: Don_Quijote_de_la_Mancha (28760)
Trotter66 Creative Commons License 2012.07.06 0 0 28761

Na ezt hogyan? Folyamatosan gyújtáson marad a verda? Elindítja az ablaktörlőt is? Mert ugye azt a célt szolgálja.

Előzmény: Don_Quijote_de_la_Mancha (28760)
Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2012.07.06 0 0 28760

Nem tudom volt-e már téma, de egy nyári funkció jutott eszembe, amihez a hozzávalók megvannak a bociban.

Az ötlet pedig az , hogy az esőérzékelő felhúzná az ablakokat, ha esőt érzékel, így lehetne szellőztetni a kocsit, a szétáztatás eshetősége nélkül.

Mi a véleményetek?

Greenlak123 Creative Commons License 2012.07.05 0 0 28759

Szia ClaasMan.

 

Látom időközben Steve már megválaszolta, nem kell kárpitot bontani a hangszoró cseréhez.

A fejegységgel kapcsolatosan max. igaza vagyon,  én kb. 1 hónapja cseréltem ki a gyárit, egy JVC -re ez a fejegység a belépő modellje a JVC-nek, de megdöbbentett a hangzásbéli különbség, igaz a kormány vezérlésről le mondtam, de ez valahogy nem hiányzik ugyanis a Scenicben elég jó helyen van a cucc ahhoz, hogy kényelmesen kezelhető legyen, így a hangszóró csere nálam sem játszik egyelőre, mert nem lesz számottevő eredmény csak a cserétől.

G.lak 

Előzmény: ClaasMan (28754)
real_geri Creative Commons License 2012.07.05 0 0 28758
En kresz hataron
130-134km/h
M0: 114km/h
Előzmény: nagymalac70 (28756)
stevie-w Creative Commons License 2012.07.05 0 0 28757

Érdeklődnék, hogy SII 1,5 dci-vel ki milyen tempóval szokott autópályán közlekedni.

Mit mondtok mi az a tempó amit hosszútávon is elvisel a "boci".


 

 

Egy hasonló kérdésemre egy motorfejlesztéssel foglalkozó győri mérnök barátom annyit mondott, hogy a motor számára a legegészségesebb a végsebességgel haladni.

 

És komolyan is gondolta.

 

 

 

 

 

(Hatásszünet.)

 

 

 

 

 

 

A végsebesség közelében tökéletes a kenés, optimális a hűtés, alacsony a terhelés, magas sebességgel áramlanak a gázok, ami kombinálva a magas (de még a tűrésmezőn belül lévő) gázhőmérséklettel kiváló hatékonyságú motortakarító anyag.

Előzmény: nagymalac70 (28756)
nagymalac70 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28756

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy SII 1,5 dci-vel ki milyen tempóval szokott autópályán közlekedni.

Mit mondtok mi az a tempó amit hosszútávon is elvisel a "boci".

 

Köszönöm előre is a válaszokat.

stevie-w Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28755

A GS II. első ajtóiba hány cm-es hangszórók vannak?

 

 

13 centisek.

 

 

 

Mennyire bonyolult levenni az ajtó belső borítását?

 

 

Nem bonyolult, de a hangszórócseréhez nem is kell, a hangszórótakaró kerek idom kipattintható.

 

A hifiről szoktunk írogatni, és én mindig mindenkinek elmagyarázom, hogy a Scénic hifijének NEM a hangszóró a gyenge pontja, ezek a szemre kis primitív vackok igazából teljesen partiban vannak bármilyen márkás hangszóróval olyan 25-30 ezer forintig.

 

A nagy változást a fejegység cseréje jelenti. Sok fejegységhez létezik adapter, amivel működni fog a gyári kormánytáv és esetleg a kijelző is.

 

A hangszórókat akkor érdemes cserélni, ha valaki amúgyis komolyabb zeneberendezést akar építeni, rendes külső erősítővel, zaj-és rezgéscsillapítással. Viszont akkor érdemes átfáradni az Autóhifi topikba :-)

 

Előzmény: ClaasMan (28754)
ClaasMan Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28754

A GS II. első ajtóiba hány cm-es hangszórók vannak? Mennyire bonyolult levenni az ajtó belső borítását?

Üdv

clio12 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28753

Szia !

 

Köszi a válaszodat. Akkor ezek szerint neked a 2006 előtti 5-ös váltós van?

Az 1.6-os okoskerék nyűgjéről már hallottam, hogy nem egy jó dolog cserélni. (már az anyagiak miatt is). A 2000-es-ben gondolom akkor nincs ilyen, viszont az városban azért szívesen kortyolgathat ugye? Illetve alaktrész szempontjából 2006 előtti vagy utáni a jobb? A 2006 utáninak pl az első fényszóróját néztem, az 23ezer ft, még a 2006-előttié csak 15ezer. A használatutón nézelődök, de a 2006 utániból kevés a benzines. Illetve a télen volt egy kis fiaskóm a biztosítóval, és már nem szerték "drága" autót venni. (nem fizették ki a lezúduló hó miatti szélvédő illetve tetőkárt. ez nekem cca 350ezer ft-om bánta. Mivel volt hófogó a házon azért).

 

Előzmény: stevie-w (28752)
stevie-w Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28752

hogy alakul a fogyasztás a benzines scenicnél? Városban lakom (nem főváros), de igazából 60% város, 40% autóút/pálya lenne.

 

 

Sima országúton gond nélkül 6.0 és 6.5 között tartható (én egyszer Pécsről egy langyos nyári éjszakán 5.7-tel jöttem haza), ellenben autópályán megszalad, és már a 8 liter is csak akkor tartható, ha 120 fölé nem megyünk. A városi fogyasztás nálunk nyáron konstans 7.8 liter, de ezek is hosszabb utak. A rövid utak, a gyakori hidegindítás megdobják a fogyasztást.

 

A hatsebességes váltóval szerelt 1.6-osok eggyel magasabb Euro osztályúak, és eléggé el vannak butítva. Ha egymás mellé teszed az adataikat, az új 1.6-osok ugyanakkora névleges csúcsteljesítmény mellett minden paraméterben gyengébbek. Kivéve ugye a károsanyag-kibocsátást.

 

A váltó egyébként teljesen más kiosztású. A hatodik fokozata hosszabb, mint az ötsebességes ötödikje.

 

A benzinesek közül a legjobb választás a 2.0 literes motor. Ebből manuális váltóval csak hatsebességes létezik. A fogyasztása alig magasabb, mint az 1.6-osé, viszont -- ellentétben az 1.6-ossal -- ez már egész vehemensen tudja mozgatni a bódét.

 

Az 1.6-osoknak van egy pár nyűgjük, trafók, okoskerék, a kétliteresek kiforrottabbak.

 

 

Előzmény: clio12 (28751)
clio12 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28751

Sziasztok !

 

Megane scenic benzines vásárlásán töröm a fejem. (1.6-oson) Az lenne a kérdésem, hogy látom, hogy van belőle 6 fokozatú váltóval szerelt. A 6 fokozatú az hosszabb, mint az 5-ös, vagy "csak" betettek egy közbenső fokozatot. Értem ez alatt, hogy 130-nál ez is 4000-et forog mint az 5-ös váltóval szerelt, vagy kevesebbet. Illetve, hogy alakul a fogyasztás a benzines scenicnél? Városban lakom (nem főváros), de igazából 60% város, 40% autóút/pálya lenne. Amúgy sima rövid scenicet néznék, de láttam már grandot is benzinesben. (gondolom azért az nehezebb is jó 150 kilóval mint a rövidebb). 4-en vagyunk a családban, így a rövidben is elférnénk. (meg a grandba állandóan bepofántalkodnának anyósék:) )

Dieselt már nem szeretnék, nem megyek olyan sokat évente (kb 6-8000km/év)

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28750

Mondom te tudod, nekem más a véleményem.

 

_Zsolesz_

Mindkét helyre tetettél fel (elől hátul)?

A felfogatási lehetőségre kell figyelni, amikor azt írtad, hogy "4 félét hozattam el, ebből 2 jó volt." vagy valami másra?

Nem, csak hátra, 2 féle volt odarakható, egyik szimpatikusabb volt mert ráfeküdt a sárvédőre dendesen.

 

Tudsz esetleg fényképet küldeni a sajátodról felszerelve?

Illetve ha neked már OK lett, esetleg a gyártójára, nevére nem emlékszel? Könnyebb lenne célirányosan kérni a boltban. :)

Nincs fényképem.

Ne bonyolitsd ennyire, odahajtasz, próba, megveszed.

 

Előzmény: stevie-w (28744)
ThomBoy Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28749
A racing bazaron nézegettem anno a felniket, mivel nekem 5x108 és nem 4x100 az osztóköre a kocsinak, így a 4x100-asokat nem is néztem mekkora a választék.
Előzmény: _Zsolesz_ (28746)
szalaics Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28748

 

Ezek a független szakértők...megkenve hátulról!

Előzmény: stevie-w (28744)
szalaics Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28747

Jól van, nem vagyok egyedül! :)

Én a Renault kreativitására gondolok, hogy nagy felmelegedő és áteresztő felület a szélvédő, és a hőkiegyenlítés miatt kezdi az első szélvédővel.../ez csak egy elmélet/ :)

Előzmény: EME (28727)
_Zsolesz_ Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28746

Szia!

 

Kösz' a tippet!

 

Fel is hívtam: Esztergom mellett van; az egyik sérült (repedt kívülről, belül nem látszik - okot nem tudni, mivel így jött az autóval, amikor vették) festeni + valószínűleg görgőzni is kell; lehet rá még alkudozni (most 35E Ft-ért van fent a garnitúra).

 

Én egyelőre kihagyom, nézelődök tovább; de ettől függetlenül mégegyszer köszönet. Ha látsz még valamit, nyugodtan küldjed, légy sízves: én is már nézegetem egy ideje a kínálatot, de ez pl. kimaradt (jó, csak tegnapelőtt került fel, de akkor is).

 

Üdv': _Zsolesz_

 

Előzmény: ClaasMan (28721)
_Zsolesz_ Creative Commons License 2012.07.04 0 0 28745

Hello!

 

Kösz' a tippet!

Mindkét helyre tetettél fel (elől hátul)?

A felfogatási lehetőségre kell figyelni, amikor azt írtad, hogy "4 félét hozattam el, ebből 2 jó volt." vagy valami másra?

 

Tudsz esetleg fényképet küldeni a sajátodról felszerelve?

Illetve ha neked már OK lett, esetleg a gyártójára, nevére nem emlékszel? Könnyebb lenne célirányosan kérni a boltban. :)

 

Üdv': _Zsolesz_

 

Előzmény: Törölt nick (28716)
stevie-w Creative Commons License 2012.07.03 0 0 28744

Enyém ez az évjárat, mégsem közepesnél rosszabb, alig valamivel kevesebb km-l.

 

 

Volt alkalmam az egyik bank használt autós telepén "tanácsadni". Az volt a gond, hogy nem keltek el az autók. Pontosabban volt pár autó, amit percek alatt elvittek, másokat meg az hónapokig sem.

 

Sok baj volt ott, de a legnagyobb talán a műszaki szakértők munkájával. A bent lévő autók állapotfelmérési lapjai gyakran köszönő viszonyban sem voltak az autókkal. A szakik mindkét irányban sokat csaltak: voltak tiptop autók teljesen leszarozva, és voltak roncsok kvázi szalonautóként leírva -- az állapotlapnak, nem az autónak megfelelő árakkal. Nincs rá bizonyíték, de akkora ordas tévedések voltak, hogy valószínűleg külső érdekek mentén manipulálták az árakat.

 

Erre az autóra is rábélyegezték, hogy "közepesnél rosszabb állapotú," de a letölthető állapotlapon én csak egy pár jelentéktelen sérülést látok felsorolva vagy a képeken (törött ködlámpabura, törött hátsó lámpa, enyhén sérült küszöb és hátsó sárvédő), illetve a sebességváltóval és erőtvitellel kapcsolatban a számomra értelmezhetetlen "kopott" minősítést.

 

Ennyiért jó vétel lehet az autó, ami a kinagyított képeken egyébként -- ránézésre! -- gondozottnak, kulturáltnak tűnik, pl. négy egyforma Pirelli téligumi van rajta, és aminek talán nincs tekergetve a km órája. (A banki visszavett autókét nem szokás, persze egy korábbi tulajnál már belenyúlhattak.)

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.03 0 0 28743

Ha te mondod, nekem más a véleményem az autóról.

Enyém ez az évjárat, mégsem közepesnél rosszabb, alig valamivel kevesebb km-l.

Előzmény: stevie-w (28742)
stevie-w Creative Commons License 2012.07.03 0 0 28742

ezért mondtam ne rohanjon:)

 

 

A leírásból nem derül ki nagy baj, a sebességváltó környékén lehet valami, a többi az bolhacsípés.

 

Én inkább abban látom a problémát, hogy egy (legalább) 177 ezret futott autónak már folyamatos a szervizigénye. Ilyenkor fáradnak el az első generációs nagyobb kopó-fogyó alkatrészek, kuplung, lengéscsillapítók, egyéb futóműalkatrészek, a kipuffogó alkatrészei stb. Ha nagyon ki van centizve valakinek a költségvetése, akkor ez az autó emiatt lehet túl drága.

 

 

Előzmény: Törölt nick (28741)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.03 0 0 28741

ezért mondtam ne rohanjon:)

Előzmény: Airbag. (28740)
Airbag. Creative Commons License 2012.07.03 0 0 28740

Üdv!

 

Azért ez a mondat sokat mond/ana a vevőnek...

 

Állapot:Közepesnél rosszabb

Előzmény: Törölt nick (28737)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.03 0 0 28739

nem kell az, cartárs ott segít ahol tud:)

Előzmény: ThomBoy (28738)
ThomBoy Creative Commons License 2012.07.03 0 0 28738
Ez mekkora! Hol a like gomb?
Előzmény: Törölt nick (28737)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.03 0 0 28737

Spóróltam neked 64 e Ft-t:) ha villám áron veszed meg, ha csak licitálsz akkor többet:)

http://www.erstelicit.hu/index.php?page=auctions&spage=details&item=6430

De azért ne rohanj megvenni:)

Előzmény: glen76 (28734)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!