Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joebatyo Creative Commons License 2010.08.31 0 0 5715
Sziasztok Dutrások!
Ezt láttátok már?
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/traktor/hirdetes-22204613/
Füge,föleg a Te figyelmedbe ajánlanám,mert szándékodban állt a szürkét 6 hengeresre cserélni.
P0Lip1979 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 5714
Ezek szerint ti ott lesztek? Esetleg visztek gépet is? Én mint kezdő nem ismerek senkit! Bár mivel nincs gépem sem még mint nézelődő megyek csak! De talán majd egyszer!
Előzmény: dutráslaci (5713)
dutráslaci Creative Commons License 2010.08.31 0 0 5713
Na meg hátha valaki engem nem ismer meg:
dutráslaci Creative Commons License 2010.08.31 0 0 5712

Deeee,sasoltam,csak néha hosszú idő után újdonságnak tűnik,amivel már rég találkoztam.

Őrülhetünk,hogy van nekünk egy Dutrancs Mesterünk,aki mégha nem is ír túl gyakran,de azért figelemmel kísér bennünket,és mindíg felteszi a pontot az i-re.

Teszek is fel egy képet,hátha még valamelyik ifjonc nem ismeri a Mestert,és elmenjen mellette Mezőkövesden.

Előzmény: dutrancs (5707)
levaizsi Creative Commons License 2010.08.31 0 0 5711
Szerintem ennél a lendkerekes inerciatárolós indításnál sincs izzítás. U-28-at önindítóval, rosszul bekötött izzítással (nem működött csak a kontroll spirál) magam is indítottam. Nehezen, de elindult.
Kurblival, izzítás nélkül én is csak legendaként hallottam. Jó állapotú, iskolai gyakorló gép volt és erős legények gyakoroltak rajta egy ideig. Én nem láttam, így nem igazolt.

A lendkerék felpörgetést a kisvasúton én is kipróbálnám. Szerintem hasonló kihívás lenne, mint a lökd meg a kost!
Előzmény: ArtofNoizz (5700)
dutrancs Creative Commons License 2010.08.31 0 0 5710
Itt a kapcs. rajza.
Előzmény: Gyufa 1973 (5696)
dutrancs Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5709
Amiről te említést teszel azt a Lanz-Bulldogokhoz fejlesztették ki.
Előzmény: Gyufa 1973 (5696)
dutrancs Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5708
Itt vagyok-é,kérem tisztelettel!
dutrancs Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5707
Nem mondod,hogy ezt eddig nem  sasoltad meg??,
Előzmény: dutráslaci (5705)
ArtofNoizz Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5706
Átküldöd? köszönöm! :-)

zsomborvarga kukac yahoo.co.uk
Előzmény: dutráslaci (5704)
dutráslaci Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5705
Most hogy ArtofNoizz barátomnak elküldtem a rajzot,és megnéztem,valójában a kisdutránál önindítózás alatt az izzítás ellenőrzőt megkerülve történik az izzítás.
Előzmény: dutráslaci (5701)
dutráslaci Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5704
Ha túl kicsi,elküldöm mail-ban
Előzmény: ArtofNoizz (5703)
ArtofNoizz Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5703
Önindítózásról jut eszembe... kapcsolási rajz van valamelyik kisdutrás könyvben?
dutráslaci Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5702

Kedves Pléhúsz bácsi!

Nem felejtettem el válaszolni hűtő ügyben,de még mindíg vártam hogy hátha valaki,de senki. 

Előzmény: pléhúsz (5612)
dutráslaci Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5701

Igaza van Fügének,szerintem sem indul el hidegen izzítás nélkül.(legalábbis az enyém nem),kurblival meg főleg nem,az képtelenség.

Megpróbálom érthetően leírni,hogy hol lehet a kutya elásva:

Ha gyári bekötése van a gépnek,akkor lehetséges az előizzítás nélküli beindulás,mert  az önindító működése közben az izzítás is működik méghozzá 24v-ról.

A helyesn bekötött kapcsolónál egyes helyzet=előizzítás 12v-ról,kettes állás= indítómotor működtetés+izzítás 24v-ról.

Úgy írja a könyv,hogy az önindító akkora áramot vesz fel,hogy az izzítás nem sérül meg a 24v-tól. Erre azért van szűkség,mert nagyobb hidegben esetleg kicsit tömítetlen gázolajrendszer mellett,mire az önindító felhúzná a motort,addigra lehülnének az izzítógyertyák.

Természetesen ez a 4,és 6 hengeresre igaz,mert a Kisdutránál a kettes állálban is 12v-ról izzít,de a Kisdutra is izzít önindítózás közben.

Előzmény: FügeGLX (5683)
ArtofNoizz Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5700
Ez a videó, csak azért, hogy lássátok milyen nehéz bekurblizni egy Csepel-motoros bányamozdonyt, pedig ebben van egy henger alakú plusz lendkerék is, ezt pörgeted fel. Nekem a legutóbbi kurblizás rendesen elcseszte a derekamat.

http://www.youtube.com/watch?v=ojFVQE19mio
ArtofNoizz Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5699
Köszönöm! Hál'istennek féltengely nincs a mozdonyban...
Előzmény: bobekTLF (5697)
hotib Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5698
Azt szoktam mondani én is hogy a " Dutra motor izzítás nélkül nem indul"
Merenyén mentem kuplungot állítani és a másfél éve hüvelyezett dudu piszokkönnyel
indult és nem volt izzítása .
Előzmény: endrebá (5686)
bobekTLF Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5697

Szia!!!

 

Viton anyagú szimmeringet vegyél mindenképpen (barna-sötétbarna szín) az NBR (fekete) nem ilyen helyekre való, a váltóba meg a féltengelyekhez elmegy.

Az FKM viton az egyik legjobban vegyszerálló gumi, és 200 C-fokig bírja is!

Na szóval  ITT találsz, és rendelni is lehet. Ha hallottál rosszat a Kubinszky minőségről, Freudenberg-et is rendelhetsz, amit szintén ők forgalmaznak.

Én egyszerre többfélét szoktam rendelni, így jobban jövök ki postával együtt.

Érdemes megnézned majd az ékszíjtárcsát is, hogy  a régi szimmering nem-e "esztergált" menetet a futó felületbe, mert akkor már oda rakhat az ember akármit. Egyébként tapasztalatom szerint a Viton "tengelybarátabb" is!

Előzmény: ArtofNoizz (5669)
Gyufa 1973 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5696
Egyébként csak érdekesség képpen van egy autóvillamosságról szóló könyvem (Tömössy-Frank, ha esetleg ismered). Abban van egy indítómotor, amit az izzófejes egyhengeres traktorokhoz fejlesztettek ki. Az változtatja a forgásirányát folyamatosan, így hintáztatja a főtengelyt, amíg a motor be nem indul. A HSCS traktorokhoz lett volna alkalmas, de szerintem már nem készült sorozatban ilyen. Legalábbis én nem tudok róla.
Előzmény: FügeGLX (5695)
FügeGLX Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5695
De amúgy teljesen mindegy én maradok az akkumulátornál:-) A Hofherrnál meg nincs más választás. . . Ott meg marad a PB gáz meg a nagy tenyér!
Előzmény: Gyufa 1973 (5694)
Gyufa 1973 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5694
Igazad van, a kurblitól indult.
Előzmény: FügeGLX (5693)
FügeGLX Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5693
Na igen de azzal indult a diskura, hogy kurblival.
Előzmény: Gyufa 1973 (5692)
Gyufa 1973 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5692
Én nem mondtam, hogy kurblival indítom. Arra reagáltam amit írtál, hogy izzítás nélkül hidegen nem lehet beindítani. Ami nem igaz.
Előzmény: FügeGLX (5690)
FügeGLX Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5691
Persze ahogy megbeszéltük izzítás nélkül napi első indítás
Előzmény: FügeGLX (5690)
FügeGLX Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5690
Igen csak amikor a paraszt már feladta, az önindító még biggyeszt rajta!!!!!!! Aki mondjuk holnap reggel a szemem előtt bekurbliz egy 28-ast annak azonnal jövök egy láda sörrel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Gyufa 1973 (5688)
FügeGLX Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5689
K25-öt be lehet persze ,de Csepelt hidegen?? én ehhez túl hitetlen vagyok:-)
Előzmény: Dutrás Pityu (5687)
Gyufa 1973 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5688
Ha a külső hőmérséklet 25 fok fölött van, akkor az enyém hidegen is beindul izzítás nélkül. Ez fokozottan igaz a négy és hat hengeres motorokra.
Előzmény: FügeGLX (5683)
Dutrás Pityu Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5687
de nyáron délben izzítás nélkül is egyből indul feltéve ha a motor jó állapotba van
igaz nehezebb a Csepel motort indítani mint a k-25 Zetort
Előzmény: FügeGLX (5683)
endrebá Creative Commons License 2010.08.30 0 0 5686
...hotiiib... segííjjjééég.... hiiilfeeeee... véggyél meg!!!

:-)))
Előzmény: FügeGLX (5685)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!