Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PowerZ Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1527

....43S a vége 92 KW

Előzmény: Liviati (1526)
Liviati Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1526

Motorkód?

Előzmény: PowerZ (1525)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1525
Adagoló van rajta,majd egy közös nyomócső,és elektromos befecskendezők.
Előzmény: Taptünde (1524)
Taptünde Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1524

Ha adagolós,akkor 2,8-as IDTD motor.A JTD szintén 2,8-as,de CR pumpás.A különbség annyi,mint a 312-es Sprinter,és a 313CDI között.

Előzmény: PowerZ (1523)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1523
mostmár nem nagyon értem. Jtd de adagolós? Akkor mi a Jtd? Én eddig mercis voltam az iveco nekem kinai.
Taptünde Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1522
Előzmény: PowerZ (1520)
Taptünde Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1521

Kapitális hülyeség!Minimum ACEA B3-08,B-4-08 kell bele.Szintetikus 5W-10W-40-es olaj kell a JTD motorokba.

Előzmény: PowerZ (1520)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1520

 

Akkor ez hülyeség?

Liviati Creative Commons License 2012.08.08 0 0 1519

A 2000-es évek elején majdnem Magyarországon is Pécs mellett összeszereltek volna Iveco Dailyket Zastava márkanéven. Hol lett volna a gyár?

nemeske69 Creative Commons License 2012.08.08 0 0 1518

Üdv! A racing bazáron kínált valaki üvegszálas iveco gyári laprugót, használhatót.

Nekem nem kell ép rugó, mert én elvágnám.

Előzmény: Liviati (1515)
delvan_dti Creative Commons License 2012.08.08 0 0 1517

Hali!

 

15w40  olaj tuti nem való jtd-be!

5w40 max 10w40.

Előzmény: PowerZ (1501)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.08 0 0 1516
na ez a vizpumpa tönkre tesz, 1.5 cm-el arrébb vah a generátor csavar helye. Pedig ezt hozza alvázszám alapján a gép. Másik poén hogy a gyári olcsobb mint az utángyártott.
Liviati Creative Commons License 2012.08.07 0 0 1515

Nekem volt már egy pár, de még nem is hallottam róla.

Előzmény: nemeske69 (1514)
nemeske69 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 1514

Üdv! Állítólag iveco3510 tipust szereltek üvegszálas rugóval gyárilag.

 

Előzmény: Liviati (1507)
nemeske69 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 1513

Üdv! Acél nem jó, mert nekem más célra kell. Nem rugóként szeretném használni.Igen létezik iveco üvegszálas rugóval, csak nem tudom a pontos tipusát.

Előzmény: Liviati (1507)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.07 0 0 1512
enyémeg még sebességbe is lehet mozditani és akkor van egy csattanás a váltoba,az gáz?
cross_183 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 1511

Enyémnek is van egy kis játéka.

Korábban mikor nézegettem a teherautókat vásárlás előtt, mindegyiknek volt játéka. Egy bizonyos szintig biztos nem probléma.

Előzmény: Joco2185 (1508)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.07 0 0 1510
Na megnyugodtam...enyem Unijet.
Már szétszedtem jo melo ez a vezérlés csere :/
Vizpumpám már lógott épp jókor lesz a csere.
Liviati Creative Commons License 2012.08.07 0 0 1509

Iveco Dailyn az első lengőkarnál a 2000 előttieken a talpas gömbfej anyáit mekkora nyomatékkal [Nm] kell meghúzni?

Joco2185 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 1508
Sziasztok a segitségeteket szeretném kérni dailym en nagy a kardán holtjátéka üresben jó pár centit eltudom forgatni mindkét irányba esetleg valakinek vmi ötlete hog mi lehet abaj?
Liviati Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1507

Sima nem jó? Egyáltalán volt Ivecoban üvegszálas?

Előzmény: nemeske69 (1506)
nemeske69 Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1506

Üdv! most is törött üvegszálas laprugót keresek. 2x40cm-es kellene. Esetleg valakinek volna? kösz

Liviati Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1505

Már a Mitsubishi Fuso a Canter modelleknél 3000-es Iveco motort használ: http://www.mitsubishi-fuso.com/en/press/100720/100720.html

mindaricsi Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1504

Csereperiódus csak a régi konstrukciójú motoroknál ennyi, az F1 esek (unijet) 40ezres olajcserével mennek, a vezszíj 120 ezrenként cserélődik vízpumpástól

Előzmény: PowerZ (1502)
Zsotto Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1503

Hát én erre a hétre már full be vagyok táblázva, de jövő héten utánajárok ennek a szervízes dolognak. Régről én is ismerek egy alkatrészest ott (Attila), de én már 2-3 éve nem alkatrészezek, előtte az Unixnál voltam területi szakértő én csak onnan ismerem azóta nem is láttam nagyon.

Előzmény: Liviati (1496)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1502

Nem túl hosszú csereperiodusok vannak az iveconál.

De legalább  a fogyasztás jó. Lehetséges hogy 10 alatt eszik klimával,600-800 kg val 100-110 utazóval?

PowerZ Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1501

Köszi. Castrol oilt vettem 15w40 olyat amit az autofitt irt hozzá.

Előzmény: mindaricsi (1500)
mindaricsi Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1500

10.000 km a csreperiódusa! És legalább API CD besorolású olaj kell bele.

A vízpumpa általában vezérműszíly cserénél /a 2.8-as mocinál 60.000 km/ cserélhető. De mivel nem a vezszíly hajtja, hanem a generátorszíj így ritkábban is cserélhető.

Üdv: mindaricsi

Előzmény: PowerZ (1497)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1499

Most 10.000 van benne lecserélem.

Csak az autofitt ír 7000,10000 km-t. De azt keveslem.

 

Kiváncsi lennék az 50.000Ft-os vízpumpának mi a csere intervalluma :D

Roadtrain Creative Commons License 2012.08.06 0 0 1498

Én 20.000km -nél tovább nem húznám.esetleg 15.000km

Előzmény: PowerZ (1497)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!