na ez a vizpumpa tönkre tesz, 1.5 cm-el arrébb vah a generátor csavar helye. Pedig ezt hozza alvázszám alapján a gép. Másik poén hogy a gyári olcsobb mint az utángyártott.
Sziasztok a segitségeteket szeretném kérni dailym en nagy a kardán holtjátéka üresben jó pár centit eltudom forgatni mindkét irányba esetleg valakinek vmi ötlete hog mi lehet abaj?
Csereperiódus csak a régi konstrukciójú motoroknál ennyi, az F1 esek (unijet) 40ezres olajcserével mennek, a vezszíj 120 ezrenként cserélődik vízpumpástól
Hát én erre a hétre már full be vagyok táblázva, de jövő héten utánajárok ennek a szervízes dolognak. Régről én is ismerek egy alkatrészest ott (Attila), de én már 2-3 éve nem alkatrészezek, előtte az Unixnál voltam területi szakértő én csak onnan ismerem azóta nem is láttam nagyon.
10.000 km a csreperiódusa! És legalább API CD besorolású olaj kell bele.
A vízpumpa általában vezérműszíly cserénél /a 2.8-as mocinál 60.000 km/ cserélhető. De mivel nem a vezszíly hajtja, hanem a generátorszíj így ritkábban is cserélhető.