A 211-es érvényes műszakival lett eladva egy másik buszos vállalkozásnak (de ennek már jó pár éve)
Előttünk a Győr-Moson-Sopron megyei büntetésvégrehajtási intézeté volt.
Ebből különben volt még egy darabunk, csak arról nincs fénykép, de azt is üemképessen, műszakival adtuk el.
Amiről nincs képunk az az Aknamélyító vállalaté volt, és a saját embereiket horták velük.
A 255-ös forgalomból ideiglenessen kivonva lett eladva, egy építőipari cég vette meg.
levizsgáztatták és átalakították ,,Őrbódénak" konténer helyett.
Elöttünk egy ugyancsak építőipari cégé volt, úgynevezett régészjáratot csinált.
A 266-ost nem tudutk eladni, valamiért nem kellett senkinek, pedig patent állapotban volt. Az ülései nem műbörök voltak, hanem kárpitozottak és még az oldalai és a teteje is ki volt kárpitozva ugyan olyan anyaggal.
Elöttünk egy autós iskoláé volt mint oktatóbusz.
Sajnos tőlünk szétbontott állapotban távozott.
A 396-ost sokáig próbáltuk mi magunk megmenteni, de sajnos a javítási költség túl magas lett volna
(még motorcserével is kb 1,5 millió, motor felújítás kb 3 millió)
Mint a fényezésén is látszik, kisalföld volános autó volt, de mi már egy kollégától vettük meg.
Annyit sikerült kideríteni az előéletéről, hogy már 2 hónapos korában motorcserét hajtottak végre rajta.
Elméletileg mire tavaly áprilisban beállt a mostani motorja több mint 1,8 millió km volt benne.
Új korában a volánturistnak volt különjáratos nemzetközi kocsija, majd miután kiöregedett AUDI-s munkásjáratot és Csorna-Kapuvár-Sopron járatot csinált.