Keresés

Részletes keresés

HCA-758 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78408

3 hadházi honvédségi kocsi...

 

 

 

 

HOP-120 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78407

Akkor csak Ikarusé lehetett.Köszi a segítséged!

Előzmény: bi-02 (78404)
toto92 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78406

Olvass vissza/tovább.

Előzmény: ELS-245 Nexus (78405)
ELS-245 Nexus Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78405

Ikarus 282

http://foto-transporta.ru/main.php?g2_itemId=52094

 

Összesen mennyit gyártottak ebből a típusból és hol/melyik volántársaságnál közlekedtek?

 

Előzmény: daf69 (78386)
bi-02 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78404

Ezen pont ilyenek vannak:

 

Előzmény: HOP-120 (78399)
bi-02 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78403

Ja. Én is csak ezt láttam még.

 

Kíváncsi lennék rá volános korában is, hogy kétajtós maradt-e.

Előzmény: Grikon (78402)
Grikon Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78402

ez a gyenge kép netről van, de a forrást már nem tudom. Kár hogy a többi fotó és film elveszett/eltűnt...

Előzmény: bi-02 (78401)
bi-02 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78401

Az meg elütés volt, de lehet hogy csak másolni nem tudok... :D

 

Egyébként a kétajtós tényleg orosz bemutatónak készült eredetileg.

Előzmény: BPO-105 (78400)
BPO-105 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78400
Az AVE-245 egy 260-as, ez a 345.
Előzmény: bi-02 (78393)
HOP-120 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78399

Szép napot!
Segítséget szeretnék kérni!A képen látható dísztárcsáról érdeklődnék,hogy milyen típuson használtak ilyet.:

Állítólag Ikarus,de olyat is mondtak már,hogy Setra.

n.adrian Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78398

Üdv mindenkinek!
Egy ilyen Ikarus-feliratra szeretnék szert tenni, tudtok nekem segíteni ebben? (mail címem publikus, aki gondolja írjon)

(Továbbá érdekelne még Rába és Csepel jel is)

fetáz bt Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78397

A 211-es érvényes műszakival lett eladva egy másik buszos vállalkozásnak (de ennek már jó pár éve)

Előttünk a Győr-Moson-Sopron megyei büntetésvégrehajtási intézeté volt.

Ebből különben volt még egy darabunk, csak arról nincs fénykép, de azt is üemképessen, műszakival adtuk el.

Amiről nincs képunk az az Aknamélyító vállalaté volt, és a saját embereiket horták velük.

 

A 255-ös forgalomból ideiglenessen kivonva lett eladva, egy építőipari cég vette meg.

levizsgáztatták és átalakították ,,Őrbódénak" konténer helyett.

Elöttünk egy ugyancsak építőipari cégé volt, úgynevezett régészjáratot csinált.

 

A 266-ost nem tudutk eladni, valamiért nem kellett senkinek, pedig patent állapotban volt.  Az ülései nem műbörök voltak, hanem kárpitozottak és még az oldalai és a teteje is ki volt kárpitozva ugyan olyan anyaggal.

Elöttünk egy autós iskoláé volt mint oktatóbusz. 

Sajnos tőlünk szétbontott állapotban távozott.

 

A 396-ost sokáig próbáltuk mi magunk megmenteni, de sajnos a javítási költség túl magas lett volna

(még motorcserével is kb 1,5 millió, motor felújítás kb 3 millió)

Mint a fényezésén is látszik, kisalföld volános autó volt, de mi már egy kollégától vettük meg.

Annyit sikerült kideríteni az előéletéről, hogy már 2 hónapos korában motorcserét hajtottak végre rajta.

Elméletileg mire tavaly áprilisban beállt a mostani motorja több mint 1,8 millió km volt benne.

Új korában a volánturistnak volt különjáratos nemzetközi kocsija, majd miután kiöregedett AUDI-s munkásjáratot és Csorna-Kapuvár-Sopron járatot csinált.

Előzmény: Buszosdzsozi14 (78383)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78396

Kb két évig volt Pécsen az autóbusz,de tudtommal a tulajdonviszonyokat sem tudták rendezni.

 

Gondolom,most ugyanaz a tulaj hozta vissza akié eddig is volt.

 

 

Előzmény: E N V I R O 500 (78372)
daf69 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 78395

Köszönöm, ez aztán a leltár :-).

Ezt le is mentem magamnak.

Így már képben vagyok.

Üdv !  KZ

Előzmény: bi-02 (78393)
FKU-911 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78394

Az talán még nincs is náluk. A Karlovy Vary-s képek között kell nézelődni.

Előzmény: BP-02-25 (78358)
bi-02 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78393

Egészen pontosan 1+10 db készült.

1 proto (1976) négyajtós (h-h-h-h/2-2-2-2)

5 városi négyajtós (BKV)

3 elővárosi háromajtós (h-h-0-h/1-2-0-2)(Volán Bp.)

1 egyéb elővárosi háromajtós (h-h-0-h/1-2-0-2) Honvédség végül Trans tour Nyíregyháza

1 egyéb elővárosi kétajtós (h-0-h-0/2-0-2-0) Poznan - Honvédség - AVE-245

 

Mind a tíz 1978-ban készült, oroszokhoz nem került belőle.   

Előzmény: BPO-105 (78392)
BPO-105 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78392

Üdv!

Hadd jaítsam ki: 5+1 db busz volt a BKV-nál, a GC 96-10/17, valamint a BU 04-50...54.

Ebből 3 került Nyíregyházára, valamint az ottani Volán még egy negyedikhez is hozzájutott, az AVE-345-höz, ami asszem honvédségi eredetű volt, eredetileg meg bemutatóbusz. A Volánbusznak is volt 3 példánya, ezek eredetiek voltak, és teljesen más ajtóelrendezésűek, mint az egy méterrel rövidebb távolság társaik: 2-0-2-2 helyett 1-2-0-2.

És szerintem a SZU-ba is szórtak belőle.

Előzmény: daf69 (78388)
FAV 20 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78391

Én a 67-es busz vonalára jártam buszozni suli után. Még 620-as Ikarusok voltak azon a vonalon. Véletlen figyeltem fel a hosszabb 280-as buszra. A pótkocsin az utolsó két ablak nem volt eltolható, hanem teli üvege volt. Először azt hittem, csak így javították meg. Aztán láttam, hogy hosszabb a hátsórész. Másnap már ki is próbáltam, és fekete ülései voltak arra is emlékszem. Ez akkor még ritka volt. Csak barna üléseket láttam addig.

Előzmény: daf69 (78390)
daf69 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78390

Rákoscsabán lakok, ezért nap mint nap a 61 E- vel jártam be a városba suliba.

Szerencsére sokszor utaztam ezekkel. Nagyon érdekes buszok voltak.

A 16,5 méteres 280 ashoz képest az a másfél méter többlet nagyon soknak tünt akkor.

Az utánfutóban az üléssort a tengelyterhelés csökkentése miatt duplázták meg.

Olyan távolsági busz hatása volt ettől, meg macerásabb volt az ajtóig eljutni.

Legelőször még kb 77' ben láttam a Rákóczi úton, utasok nélkül.

A viszonylatjelzőn : " 18 méteres jármű "  hírdette, ez valami különleges.

Hát az volt. Elég sokáig , talán 87'-88 ' ig jártak ? Néha a piros 44-es járaton is láttam.

Más járatra tudomásom szerint nem vezényeltek ilyet.

Azért egy db mardhatott volna ebböl is. De hát mennyi  műszaki emléket kidobtak már...

Sajna fénykép is nagyon kevés van róluk.

Üdv ! Z

Előzmény: FAV 20 (78389)
FAV 20 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78389

Én emlékszem és utaztam is rajta. 2 sor ülés volt benne két oldalt.

Előzmény: daf69 (78386)
daf69 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78388

Köszönöm Szépen !

 

Végül is hány db volt ebből ?

A BKV nak 4+1 db volt.

De másnak ?

Volán, egyéb ?

Előzmény: Dj Aty (78387)
Dj Aty Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78387

Egész korrekt gép,tetszik. :- )

 

Az 1:1. es méretűre emlékszik még valaki ?

Netán valamilyen fotó ?

 

Néhány fotó,nem sok,de a semminél több

http://www.busztipusok.hu/282/282.htm

Előzmény: daf69 (78386)
daf69 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78386

Sziasztok !

Ha megengeditek, megosztom veletek.

Ikarus 282 BKV 1:87 es méretű modell.

Az 1:1. es méretűre emlékszik még valaki ?

Netán valamilyen fotó ?

Üdv ! KZ

 

E N V I R O 500 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78385

Pécsen állt 2009 októberétől a mostanáig. Az elmúlt héten eltünt a Pannon volán telephelyéről. Fel akarták újítani mert pécsi busz volt de vita volt a tulajdonosával ezért hanyagolták a felújítást.

Előzmény: toto92 (78384)
toto92 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78384

Nem követtem percről percre a sorsát, de egy 2-3 éve mintha Budapesten a Jászberényi úton lett volna egy telephelyen. Vagy azóta visszacibálták Pécsre?

Előzmény: E N V I R O 500 (78372)
Buszosdzsozi14 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78383

És a többi Ikarusnak mi lett a srosa, bontás?

fetáz bt Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78382

Jelenleg nincs az állományban IKARUS.

Az utolsó a 396-os volt (ex. kisalföld volános), de sajnos motorhíbás lett.

A javítása túl drága lett volna ezért eladtuk.

Aki megvette egy DAF motorral akarja újjáépíteni.

Reméljük sikerül neki.

Sajnáltuk nagyon, mert amúgy nagyon jó kis gép volt, a soförjeink is szerették, csak hát a motorral előttünk nem nagyon törődtek.

Állítólag a volánok nem nagyon értettek a cummins motorokhoz. Legalábbi nekünk ez mondták a márkaszervízben.

Ha találok még valahol képeket akkor feltöltöm azokat is.

Előzmény: EKW-531 (78381)
EKW-531 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78381

A jelenlegi állományotokban van még Ikarus?

Részemről hálás köszönet a képekért! :)

Előzmény: fetáz bt (78377)
boz-021 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78380

Köszönöm. :)

Előzmény: fetáz bt (78379)
fetáz bt Creative Commons License 2012.04.26 0 0 78379

ADT-511

Előzmény: boz-021 (78378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!