nézd meg a neten, vagy telefonon kérdezd meg, hol van kitéve automata(nem robotizált!)...bemész, megnézed, aztán továbbállsz...
...anno bementem egy szutyuki szalonba, ott szomorkodott egy kétajtós vvt1.5...a váltókar útja az a girbegurba volt...ezt megvenném...úgy örültek...végre van egy balek, aki elviszi az automatát...kifizet, azóta örül...
tudom, mercesz, audi, bmw...igen, finom autók, de nem négy milla(az új)
mielőtt azt hinnéd hogy elmebeteg szutyuki rajongó vagyok, jelzem, hogy sok autóm volt, de vagy drága volt a szervíz, vagy valami baj volt...lényegtelen, a szutyukit dobta a gép...ebben a szarban az a jó, hogy száezer után kell gyertyát cserélni, a váltóolajjal nem kell foglalkozni, és egyéb nyalánkságok...mégegyszer mondom, én is körülnéztem más márkák közt, de volt ahol az automatáról maga az eladó beszélt le...az is azt mondta talán a szutyuki..ez 2005 ben volt...
az első szutyukim ezres 3 sebességes automata volt, vonóhoroggal...építkeztem, mindent kibírt ...
a második wagonR volt félnégy sebességes aut, ez is bítra az utánfutót is(benne sóder, tégla, a kocsiban cement, tetőtartón csövek...)
a harmadik szutyu egy 1.5 vvt 4seb aut...megy mint a szél...de ezzel már nem építkezem, csak egyéb...minden nap használom...az akksi eredeti...egyikben sem kellett cserélni...ettől már nem akarok megválni...bár a kizashival szemezgetek, csak ugye a pénz...hitel alma...
a tv-ben láttam ezt a trükköt, de soha nem gondoltam volna, hogy a volvómat így fogom eladni...egy fiatalember akarta mindenáron megvenni, mert a haverjának is ilyen van...ez is tud rakétaként indulni? hááát hogyne....beültünk, oszt fék gáz egyszerre, start....teccett neki, megvéve, fizet, örül...
A kulissza egyenes. Reteszeles gombbal tortenik. Van ahol az elovalaszto kar nem egyenesen mozog, hanem cikk-cakkban. Pl. Mercedes. A leirt szoveget gondolom valami katalogusbol idezted, marketing halandzsa, tokeletlen forditas.
Igen hallottam, hogy a jappán autók megbízhatóak. A szuzuki katalógusába még egy képet sem tettek fel az aut. váltóról, hogy megnézhetném milyen fokozatokba lehet kapcsolni. Néztem már több fajtát a neten, de az új swiftét
nem találtam, hogy megnézhetném. Annyit írnak róla, hogy az új váltó egyenes rendszerben működik, így egyszerűbben kezelhető, mind a hagyományos váltó-kapus rendszer. Aki tudja, hogy ez mit jelent, szívesen olvasnék róla. Köszi előre is a választ.
Köszi „jó hír” egy kicsit megnyugtattál, a történethez tartozik, hogy 4 millióért szeretnék automata váltós kocsit venni. 6-7 típus jöhet szóba ezért az árért. a Suzuki tűnik a legjobban felszereltnek, de nyitott vagyok bármilyen más típusra. Viszont csak 3 kocsit vezettem életemben, ebből kettő ami említésre méltó, egy használt Wartburg, amit 20 évig vezettem, és a mostani Suzukim, ami 12 éves, de 3 aksin kívül még nem költöttem rá semmit,mert nem kellett. Tökéletes! Ezért gondolkodok, megint Suzukiba. De a Toyota, a régi álmom. Van még Peugeot 207, Citroen C3, Honda Jazz, Mitsubishi colt, és Mazda TE, is ebben az árban. Szóval nagy gondban vagyok, mire adjak ki 4 millát. Keményen tájékozódok, és minden érdekel.
ha ezt mondom, akkor leordítják a hajam...elég, ha ezt egy páran tudjuk...
(azt hiszem az emberekben a régi miautónkról kalakított rossz vélemény munkál, de azóta sok(minttuggyuk 2 milliót)autót gyártottak Esztergomban..a behozott szutyukikról nem is beszélve.. )
..ha tényleg aut. váltóst veszel , és nem egyéb ilyen-olyan robotizáltat, akkor nyugodt lehetsz a váltó megoldja...a japcsik szállítják a motort és a hajtásláncot kompletten(ebből nem engednek)... már a harmadik automata szutyukit koptatom, de még nem volt problémám a 16 év alatt (a mostani 1.5 gs aut) nagyon finom a váltója..persze ez a régi jól bevált hidraulikus....robotizáltat véletlenül sem vegyél szutyukiban
1200 as fordulatnál is tarja a negyediket, ha csak kigurulsz sík úton, vagy alig nyomod...viszont ha megtaposod a gázt, akkor érti a tréfát és visszakapcsol...úgy van beállítva, hogy soha sem pörög feleslegesen...ha meg igen, annak oka van... most nem emkéxem pontosan, de városban, sík úton halvány ötvennel asszem 1300...
(Just mormorandis: tudom, vannak jobb autók is...)
Üdv. új beszálló vagyok, és az érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata, vagy tudja-e, hogy az új suzuki swift 1.2 GS aut. váltós változatába hogy működik a váltó? Azt kérdeztem a szalonba, hogy ha városba mondjuk 50-el megyek, akkor lehet, hogy hármas fokozatba fogok közlekedni, pörgős motorral, vagy, van már annyira intelligens, hogy felvált negyedikbe legalább, ha csak tartom a sebességet? Sajnos nem tudták megmondani. Ezért érdeklődnék.
az olajhűtője folyt, ki tudja mikor mennyi olajjal járt vele....
nameg a 4 kerékből 1 jóval kisebb méretű volt rajta...
szóval, nem a gép hibája szerintem.
amúgy a vicc az, hogy azért van benne kevés kilométer, mert 2 éve szintén egy ismerősömnél volt, aki sikeresen kiütötte a motort belőle-de korrekt volt, vett egy 4 éves karambolos komplett autót angliából, ami állt már jó ideje.abból a motort és a váltót komplett átraktuk.
de soha a büdös életben még az anyámnak se adok kölcsön autót....
Multkor irtad, hogy olajcsere lesz, hatha segit. Erre most megint kerded, mi lehet a baja. De az olajat csak nem cserelted le meg. Ajanlottunk szerelot, szakembert. Megmutattad neki? Nem.