Ari vagy lacibá, tudod jól, hogy a bendix alatt a behúzó tekercset értem :) (így ismertebb "laikusok" körében, szeretek úgy fogalmazni, hogy ne keljen még1 hsz-ben részletes oktatást tartani) És azt gondolom (mert volt rá példa) egy bendixet/szabadonfutót annyiszor kell cserélni ahányszor elhal, a másodiknál már okot kell keresni.
1. Minden védelemmel elláttam a kasznit, védett a XX. század fertőzéseire :D
2. Más lehetőségem nincsen ami korrekt és gyáriszerű legyen, de amúgy nincs a vason, a képen nem látni de a kaszni és a lap közt van 1cm.
Valamint az összerakás előtt a pozició tesztnél rendben volt, tudtam vele telefonálni, remélem így is marad. Mondjuk sima lap antenna, nem egyirányú sugárvétele van. De ha tévedek (netes info) akkor megfordítom. De amúgy manapság azért elég jók már (legalább is Pesten) a térerők, én a műhely gipszkartonvázas, vas ajtós atombunker falas helységén kívül nem tapasztaltam max-nál kisebb térerőt. Műhelyben 1-2 vonal max, sokszor 0 sajnos, most készülünk GSM erősítőt beszerelni, piackutatás van folyamatban.
- Nálam minden Comand játssza az írottakat. Próbáld lassabban írni! A hozzá tartozó CD-tár is olvassa az írottat, de létezik CD-tár helyére köthető mp3 adapter is. Nem olcsó.
- A tempomatod valamilyen hiba miatt dobja ki magát. Ki kell olvasni mi az.
- Pécsen tudok Mercedessel foglalkozó szerelőt. Privátban megadom a számát.
Érdeklődnék, hogy melyik az a klub és hol találom ahol esetleg többet megtudhatnék a w114-w115-ös típusról!?
Esélyes lenne egy ilyen autónak, a megvétele és gondoltam megkérdeznék pár veterán mercit használót, vagy azonos típust hajtót, hogy mit lehet róluk tudni, mit érdemes megnézni megvétel előtt!
Igen. Önindító le, bendix csere, de akkor már érdemes az egész öncsit rendbe vágni, takarítás, bronzkefék cseréje, zsírozás, ha szükséges persely és szabadonfutó csere.
Az önindítoról lejövő kis vékonyy kábelt kövesd le, hogy ahhoz a csatihoz megy e amiről képet raktál be, úgy kideríthető. Én így nem merném mondani, hogy az, ne, hogy téves infó miatt felesleges köröket fuss.
Nézd+ azt is, hogy indítózás közben jön e áram ebből a csatiból.
Ha nem jön, és megbizonyosodtál róla, hogy ez az a csati ami az indítóhoz megy, akkor bendix hibád van.
Tegnap kalandos úton ugyan, nem kevés vesződséggel és fáradsággal, de tulajdonosa lettem egy 2002-es W210 E270 CDI kombinak. Az autó (egyenlőre úgy néz ki) nagyon jó állapotú, szép, kulturált, minden a helyén van, minden kütyü működik rajta, szépen megy.
Lenne néhány kérdésem, segítséget szeretnék kérni:
- Valahogy, valamilyen módon meg lehet oldani, hogy tudjon írott lemezeket is játszani a gyári Comand 2.0-s fejegység? Esetleg lehet ehhez valami adaptert illeszteni (akár a CD-váltóra), USB,AUX,SD,Mp3,Bluetooth lejátszáshoz? Ha ismertek olyan audio-elektro gurut, aki ilyen megoldásokkal foglalkozik megköszönném az elérhetőségét.
- Miért van az, hogy a tempomat folyamatosan "kidobja" magát? Ez hiba, vagy valamit nem jól állítottam be? A limitet átlőttem 160-ra, de utána is 80-100 körül lekapcsol.
- Tudtok valamilyen szerelőt, aki ért is az MB-hez Szekszárd-Pécs környékén? Meg kellene csinálni az alap "vétel utáni cseréket", meg át kellene nézni az autót, hogy mibe is ültem bele. Meg lenne néhány apróság, amit meg kellene csinálni rajta.