Nem, használtan vettem. Már a vásárlás napján így hajtott, de ráfogtam a gyári akkura, gondoltam egy csere megoldja. Köszönöm a tippet, mindenképpen kipróbálom, amit írtál. Egy akkumulátor nem a világ vége, nem sajnálom tőle, csak feleslegesen nem szeretnék venni.
beszéltem anyósommal. náluk január 2-án a jöbő évi díjjal tudnád átíratni. de semmi hivatalos utasítás nincs még, hogy miként, hogyan és milyen feltételekkel kell eljárni hasonló esetekben. javaslom, hogy csörögj rá hétfőn a helyi okmányirodára és kérdezd meg, hogy náluk hogyan megy
Pinga:
elvittem nejemet vizsgázni, mondtam is, hogy majd lecsekkolom az évfolyamtárs csajokat. persze az egyik terembe olyan kiscsaj ment felügyelni, hogy ihaj, szerintem neki még én is bácsi vagyok. nem kicsit nézett ki jól. :)
A gyári azt hiszem 60Ah volt. Elég sokat megy rövid távon (10-15km), de sajnos a több száz km-es túrák után is így indul. Télen-nyáron, hidegen-üzemmelegen. Jó, üzemmelegen nem teker ennyit, de ilyen lassan. Ez az aksi az OFF autómból került bele.
Nagyjából azonos árak, ha leveszed a 40%-t a Lángnál, tehát mindegy hol veszed.
Brembo és mindegyik általánosan ismert márka megfelel a hétköznapi autózáshoz, mint láttam a lángnál, van ROADHOUSE ami spanyol, én nem ismerem annyira mint a többit:)
Mínusz 5-6 fokban is így indult a minap, csak közvetlenül a motor beindulása után, pár másodpercig szaggatott sípolást hallatott. Hibaüzenet nem volt mellé.
következö feladat, meg kell nézni a motorra menö test vezetéket, még jobb lenne az akksirol a motorra huzni egyenesen egyet
javaslom egy másik jol feltöltött aksit tegyél a kocsi mellé, jo vastag bikakábellel az akku pozitivra és a másikat motortestre rakd, utána inditás, ha akkor sem teker jobbak, bizony az öninditot kell megvizsgálni
Na vééégre! Valaki egyetért velem. Eddig mindenki azt mondta "ez ilyen és kész". Aksi jó, saruk, csatlakozások a munkakábeleken megpucolva. Nyáron is így teker, olaj kilőve. A kábelek szerintem vékonyak, de gyári. Növeljek keresztmetszetet?
Én lángautónál nézelődök leginkább, mert ha minden jól megy, ott lenne 40% kedvezmény. Egyébként már a Brembo-ban is elbizonytalanodtam, mert közben írták, hogy ez a Brembo már nem a minőségi dolgot takarja, mint korábban...
multhéten szereltem a szomszédasszony gépét, 7 éves a masina, ö sem használt sosem calgont, de most kitalálta, egy hét mulva csapágyas lett a gép mert a calgon lemarta a csapágyszimeringröl az oda lerakodott akármit és bejutott a mososzer a csapágyba, szoval a vizkö védi a csapágyat a mososzerektöl
soha nem használtunk még calgont, sosem volt vizköves a fütöszál sem a mosogépben, ellenben a bemenö csö és szüröje valamint a mágnes szelepek mindig eldugultak, ebben nem is segit a calgon, oda vizköoldot kell befolyatni