Ez igaz, valóban az enyém sem túlzottan aktív, de még mindig naprakészebb, mint az általad linkelt, de ebben közrejátszik az a tény is, hogy az én fórumom sokkalta újabban jött létre! De szerintem most már jobb lesz OFF vége! :)
Egy picit igen... :)) Bár én a saját fórumon természetesen a bve témájura gondoltam. A te vadiúj honlapod menüjében láttam a "fórum" szót, ezért jutott eszembe. Tehát helyesen: BVE openBVE témáju fórumot szerintem nem érdemes nyitni. Abból elég az a kettő ami van (bveklub és ez) A tiéden se nagyon pörgős a bve téma. (openbve topik, 19 hsz, ebből a tiéd 15 - bve topik 38 hsz, ebből a tiéd 24) :))
Gothika, ha erre a fórumra gondoltál http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1163706313 akkor ott tényleg van élet :))))))))))))) Az utolsó bejegyzés aug 23.-án volt.
"A saját fórumrendszer pedig teljesen felesleges. Van két nagyon népszerü bve-s fórum" Én csak egyről tudok, ami annyira népszerű és kihasznált lenne, ez pedig a BVE Klub saját fóruma. Ez, tehát az Index BVE Train csak egy topik a sok közül. Vagy talán az én SGFórumon levőmre gondoltál másodikként? Ott aztán tényleg van élet, úgyhogy szerintem cseppet sem feleslegesen lett beindítva, sőt! :)
Nem akarom összehasonlítgatni a két jóbarát, Vasutasadam és Gothpaladinus oldalát, ezért csak halkan jegyzem meg, hogy az üzenőfalra íráshoz szerintem praktikusabb ha nem kell regisztrálni és bejelentkezni. A saját fórumrendszer pedig teljesen felesleges. Van két nagyon népszerü bve-s fórum, és egészen biztosan nem látogatnék mást... De ez csak az én véleményem...
Üdv ismét a fedélzeten, akarom mondani a virtuális vonaton! :)
Mára telt le nekem és Ádámnak a kispadon ülés, és már ideje is volt visszaengedni :), mert sok velem kapcsolatos téma indult itt az elmúlt 2-3 napban...
Na, akkor "lássuk, miből élünk"!
@bvemetro Mert igen sok látogatóm van, aki nem Magyarországon lesi honlapom és/vagy blogom, és nem hinném, hogy legalább felük beszélne magyarul, ezért írom ki angolul is. Cikiséghez köze nincs!
@BDat5937 Nem csak "most", hanem már majdnem egy hete megújult az oldal. És Batka csak napokkal utánam vette át a PHP Fusiont... Neked meg pl a PHP Nuke-ot ajánlanám, ha egyedibb külsőt szeretnél neki, de szintén "Webkettes" megjelenés a célod. Az a "bemondás" meg így hangzik valójában: "Értesítjük tisztelt utasainkat, hogy a Szegedről Budapestre tartó vonat 8 órát késik, mert az utasok lassan tolják! Megértésüket köszönjük. A jegyeket nem váltjuk vissza!"
@Tibitrain Csak ma oldották föl a "lakatot"...
@Phontanka Köszi szépen a választás dícséretét!
@HLJ "Összevesztem" Vasutasadammal kb 4-5 itteni hsz-ban(legalábbis, ahogy a modik látják), így mindkettőnknek kispad jutott itt egy egész hónapra. De azóta meg/kibékültünk.
Remélem, kielégítő válasz jutott mindenkinek!
Amúgy ezalatt az egy hónap alatt BVE-s tevékenységem főleg a már kiadott, de irreális vagy gyenge hangminőségű vonathangok javításával telt részemről; elsősorban a Talent és a BDV motorvonatok hangjain igyekeztem javítani, előbbinek motorhangját, utóbbinak előbb loop/ajtó, majd motorhangját kezdtem javítani, bár a BDV motorhangjának realizálása nincs kész. Viszont a Talentnek már befejeztem a motorhangja valósabbá tételét, amit egy, a honlapomról letölthető MP3-on már meg is lehet hallgatni, ha valakit érdekel, amit alkottam, és most épp BVE+ Boldee engedélyére várok a módosított Talent kiadásához, de majd a Hernyóról is fogok feltölteni hangokat bemutató MP3-at, aminek utána még Barthez engedélyére lesz szükség, aztán ha minden jól megy, a FLIRT fog következni, mert annak sem lehet épp valósnak nevezni a jelenlegi motorhangját!
Úgyhogy átorientálódtam a szerelvényjavítások felé, mert ezzel talán könnyebb sikerrel járni, mint a félig valós, félig nem típusú pályákkal!
Tényleg szép. Csak ha többen is ezt választják, akkor kicsit sablonos lesz hogy ugyanolyan minden bve oldal. Nekem nincs annyi látogatóm, és nincs olyan érdekes tartalom se hogy ezeket az előnyöket ki tudnám használni.
Miért angol az alapszöveg? Üdvözlő szöveg angol, de a doboz címe magyar. Menü magyar. Mindenhol felül van az angol szöveg, alul a magyar. Túl ciki a magyar nyelv, vagy mi van?
A vízipókon is úgy van, igaz hátul nem lehet fényszórót kapcsolni, mivel csak előlről vezethetőre terveztem. De ha előrébe teszed az irányváltót, akkor elől tompított fény, hátul zárlámpa van, egyéb állásokban mindkét végén zárlámpa, hacsak be nem kapcoslod a tolatófényt valamelyik végen.
Nem tudom miért de nekem a radiátor jut eszembe róla legalábbis a kinézete alapján!
A villanyálláson mi meg állandóan szili diódákat törölgettünk, mit nem mondjak jó "élvezetes" meló volt. Nem tudom, nem jut eszembe annak a helynek a neve ahol a vonató motorokat meg az egyéb motorokat csinálják, már villamos motorra gondolok. Lényeg már a dolgozók alig várták hogy jöjjenek a tanulók. Miért? Egész nyáron nem volt takarítva a műhelybe hát na ná, hogy a tanulóval takarittatnak ki :D
"Amikor a kocsiosztályon voltam tanuló télen a sláger az izzó és a radiátorok cseréje volt. " ...valamit nem értek. Kocsikba radiátor? Milyen kocsiba? Ha arra gondolsz ami a BHV-kba van az ülések alatt keresztbe, az nem radiátor. Fűtési kályha a neve. Tanuló koromba velem is mindig azt csináltatták... :)