Azt javaslom, hogy az én felsővezetéktartómnál a cylindereket butítsd le. Ha jól emlékszem, 16 szögű minden cylinder az objektumokban, vedd ezt le 8-ra vagy esetleg 6-ra. A Sólyomvárba én lebutítottakat raktam be, mert valóban nagyon foglalta a gépet. Amit még lehet butítani rajta, az az, hogy a szigetelő elemeket leegyszerűsíted. Szépen megcsináltam viszonylag valóságszerűre (bár így is sematikus azért), de ez is sokat fog a gépen. A Sólyomvárba ez úgy került be, hogy csak egyetlen nyolcszög alapú cylinder van ott szigetelőnek. Elismerem, nem túl valósághű így, de legalább nem fogja a gépet. Na, szóval, legegyszerűbb, ha kiveszed a Sólyomvárban levőt és azt teszteled. Ha megfelel, használhatod is nyugodtan. Sőt, a vékonyabb cylindereket még jobban le lehet butítani, mondjuk hatszögűre.
Csakhogy nekem az a gép számít "újnak" jelen pillanatban, ami nálam a legújabb, amit most használok a behalt notigép után, amin már rendesen megy az OpenBVE, mert nem integrált a grafkari. És nekem ezen az "új" gépen szaggat minden pálya, ha az a fv. van használatban... Az átszerkesztettek használata esetén viszont egyből felugrik 30 fps-re ez az érték, most próbáltam ki!
Nekem nemsokára meglesz az új gép, utánna már nem számit a gépigény... :)) Az openbve 2 be meg amúgy is másképp lesz minden. A kissebb gépeken is jól fog menni.
Kicsit rövidebben megfogalmazva, két szóba sűrítve azt, hogy miért alakítom át az eredetiket: fotorealisztika, gépigény. De persze a részletesen kifejtett bekezdéseket is érdemes elolvasni...
Ha lefotózol egy igazi oszlopot, és összehasonlítod a képen láthatók eredetijével, azért nem kevés eltérést fogsz látni... A másik meg, hogy miért alakítok rajtuk, az az, hogy ha fototextúra helyett Cube-okkal meg Cylinderekkel vannak megoldva a tartórudak, borzasztóan beszaggat tőlük a gépem még egy olyan pályán is, amin csak egy .Wall-ként lerakott oszloptípus van, egyetlen sín- illetve talajobjektummal... Egy ilyen alappályán ha a Phontanka által nemrég frissített rácsos fvtartókat használom, akkor tartósan 10-15 fps körüli értéket kapok, ha meg még van a nullás mellett vagy 3-5 vágány, akkor ez már 10 fps alá megy, és az már nagyon durva szaggatást jelent. Így viszont egyetlen MeshBuilder résszel meg van az egész oldva, és még úgy is nézhet ki, mint a valóságban, mégsem izzad tőle a gép. A még nem frissített rácsos oszlopok mellett ugyanis volt ez a mostanra már max (!) 20 fps körüli érték 60 fps is...
Üdv! EZEN az oldalon a linkek menüpontnál van egy olyan menüpont, hogy B3D Object Builder. Az ott linkelt oldal azonban már vagy 5 éve megszűnt, éppen ezért az volna a kérdésem, hogy valakinek megvan-e még az az alkalmazás? Ha igen, feltöltené valahová vagy átküldené nekem? Mert rátaláltam az oldal archivált változatára, csak épp a letölthető fájlok nincsenek archiválva! Köszönöm előre is a segítséget!
Te és Pre-zli is nagyon szépeket alkottatok eddig, csak így tovább! Én még talán Bowden Anthony-t említeném meg a különösen kiváló objektumépítők listáján (nézzétek csak meg a Watford Junction - Rugby előzetes klipjét, szédületes a fotorealisztika), és azért Ferenc7 is kitett magáért megkérdőjelezhetetlenül...
Mielőtt megmutathatnám, hogy mihez is értek, előbb dolgoznom kell rajta. :) Volna még mást is mit mutatnom, csak félkészen nem szeretném. Egyszer még sorra kerülnek azok is.
Egyébként személyes véleményem szerint pre-zli érdemelné meg jobban amit mondasz, de nem csak ő. :)
Nocsak nocsak! Szépen csendesen megbújik a háttérben mintha alig értene a bve-hez,és közben meg ő a legprofibb építő. Gratulálok.
Most jobb hijján és is elővettem a félbehagyott villamospályát. A 29-est nagyon lassan tölti be, egyenlőre áll mig nincs jobb gép. Mondjuk a zsé már megvan rá csak meg kéne venni.
Off A szimulatorklub oldalt miért nem lehet elérni? Legalább is Vasutasadam oldalárol nem lehet. más... A vadiúj php fusion oldalasoknak üzenném: szerintem az üzenőfalat reg és bejelentkezés nélkül is használhatóvá kéne tenni. Én legalább is lusta vagyok regelni egy két kérdés vagy üzenet miatt. Inkább majd ide írom. On
Elsőnek bemutatnám a Szent Kereszt Plébániát. A vonal első kiadott verziójának a "végállomása" lenne itt, mely történetesen a 3-as metró Ecseri úti állomása felett található.
Oldalról. A villamos is ezen az oldalon közlekedik.
Hátulról. A Gubacsi úti végállomás felől érkező villamos innen látja az épületet, majd elsiklik mellette.
A megálló melletti kis kerítés kapott vastagságot is.
DHL logisztikai központ, a templom előtti 3. megállóban található, az Epreserdő utcánál. A hozzá tartozó raktárépület még nem épült meg.
Az épületek alá viszont még nincs pálya! Egyébként lehetséges, hogy a tw6000-es villamoshoz készítek 3d cabot is, nem csak külső nézetet, mivel van képanyagom hozzá. Üdv. :)