Keresés

Részletes keresés

HLJ Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18441
Köszönöm mindkettőtöknek a képeket!

Viszont engemet inkább textúra fotó érdekelne!

Amúgy pont ilyenre gondoltam mint amit mutattatok!
phontanka Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18440
A mozdonyok.freeweb.hu oldalon találtam három képet erről a részről, Bedenek József készítette őket.

http://vasut.freeweb.hu/040408/bzmot_349_vez.jpg
http://www.freeweb.hu/mozdonyok/images/pics/030107/bz_vez.jpg
http://www.freeweb.hu/mozdonyok/images/pics/021012/bzvez.jpg
Előzmény: HLJ (18438)
Taurus1116 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18439
Itt van egy kép arról a részről. (Tibitrain fotózta)
Vagy textúra jellegű kell? Olyan nekem nincs.
Előzmény: HLJ (18438)
HLJ Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18438
Üdv!

Gothpaladinusz üdv újra közöttünk! :D

Egy segély kérésem lenne hozzátok! Bzmot vezetőállás kép kellene. Kaptam képeket szinte minden megvan benne ám egy darab vagy kettő hiányzik.

Ahol vannak a fékkarok az a rész hiányzik nekem.

Ha valaki le tudná kapni vagy megvan neki az jó lenne ha elküldené!

Köszönöm!

vasutasadam Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18437
Na ez tetszik nekem nagyon ebben a társaságban. Segítünk egymásnak, akármi is legyen a gond. Még ha kétes volt az illető múltja is.
Imádok itt lenni!
Előzmény: phontanka (18436)
phontanka Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18436
Azt javaslom, hogy az én felsővezetéktartómnál a cylindereket butítsd le. Ha jól emlékszem, 16 szögű minden cylinder az objektumokban, vedd ezt le 8-ra vagy esetleg 6-ra. A Sólyomvárba én lebutítottakat raktam be, mert valóban nagyon foglalta a gépet. Amit még lehet butítani rajta, az az, hogy a szigetelő elemeket leegyszerűsíted. Szépen megcsináltam viszonylag valóságszerűre (bár így is sematikus azért), de ez is sokat fog a gépen. A Sólyomvárba ez úgy került be, hogy csak egyetlen nyolcszög alapú cylinder van ott szigetelőnek. Elismerem, nem túl valósághű így, de legalább nem fogja a gépet. Na, szóval, legegyszerűbb, ha kiveszed a Sólyomvárban levőt és azt teszteled. Ha megfelel, használhatod is nyugodtan. Sőt, a vékonyabb cylindereket még jobban le lehet butítani, mondjuk hatszögűre.
Előzmény: Gothpaladinus (18433)
_szergej_ Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18435
Szerintem felejtsd el a programot, a Jegyzettömb 100x jobb, ha hiszed, ha nem ;)
Előzmény: Gothpaladinus (18421)
tibitrain Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18434
Tudom milyen a szaggatás... én is próbálkoztam olyan alternatív megoldásokkal, de már feladtam. Ezért is áll az építésem. Max 2 hét és folytatom...
Előzmény: Gothpaladinus (18433)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18433
Csakhogy nekem az a gép számít "újnak" jelen pillanatban, ami nálam a legújabb, amit most használok a behalt notigép után, amin már rendesen megy az OpenBVE, mert nem integrált a grafkari. És nekem ezen az "új" gépen szaggat minden pálya, ha az a fv. van használatban...
Az átszerkesztettek használata esetén viszont egyből felugrik 30 fps-re ez az érték, most próbáltam ki!
Előzmény: tibitrain (18432)
tibitrain Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18432
Nekem nemsokára meglesz az új gép, utánna már nem számit a gépigény... :))
Az openbve 2 be meg amúgy is másképp lesz minden. A kissebb gépeken is jól fog menni.
Előzmény: Gothpaladinus (18427)
tibitrain Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18431
A kép jó. már csak a pálya kell...
Előzmény: vasutasadam (18428)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18430
Üdv ismét itt!
Nagyon jó lesz az új pályakép!
Előzmény: vasutasadam (18428)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18429
Aztán még a végén előbb lesz belőlük belteres objektum, mint amikor forgalomba állnak :)))
Előzmény: tibitrain (18424)
vasutasadam Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18428
Olvastam én is, gratulálok hozzá!

Egyúttal újra köszöntök itt mindenkit.

A pályám képe:
-
Előzmény: tibitrain (18424)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18427
Kicsit rövidebben megfogalmazva, két szóba sűrítve azt, hogy miért alakítom át az eredetiket: fotorealisztika, gépigény. De persze a részletesen kifejtett bekezdéseket is érdemes elolvasni...
Előzmény: Gothpaladinus (18426)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18426
Ha lefotózol egy igazi oszlopot, és összehasonlítod a képen láthatók eredetijével, azért nem kevés eltérést fogsz látni...
A másik meg, hogy miért alakítok rajtuk, az az, hogy ha fototextúra helyett Cube-okkal meg Cylinderekkel vannak megoldva a tartórudak, borzasztóan beszaggat tőlük a gépem még egy olyan pályán is, amin csak egy .Wall-ként lerakott oszloptípus van, egyetlen sín- illetve talajobjektummal...
Egy ilyen alappályán ha a Phontanka által nemrég frissített rácsos fvtartókat használom, akkor tartósan 10-15 fps körüli értéket kapok, ha meg még van a nullás mellett vagy 3-5 vágány, akkor ez már 10 fps alá megy, és az már nagyon durva szaggatást jelent. Így viszont egyetlen MeshBuilder résszel meg van az egész oldva, és még úgy is nézhet ki, mint a valóságban, mégsem izzad tőle a gép.
A még nem frissített rácsos oszlopok mellett ugyanis volt ez a mostanra már max (!) 20 fps körüli érték 60 fps is...
Előzmény: tibitrain (18425)
tibitrain Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18425
Miért kell ezeket átalakítani. Nem jó az ami van?
az oszlop elég jó, de a tartórudak elég furák...
Előzmény: Gothpaladinus (18423)
tibitrain Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18424

off

Vénségemre még a végén "ujságíró" leszek :))

Ezt a cikket én írtam.

Persze nem dicsekedni akartam.

on

Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18423
3/4 óra elteltével már 4 objektumot alakítottam át ilyen módon:
GPS_FvPack1
Várom a véleményeket!
Előzmény: Gothpaladinus (18422)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18422
Bár a textúra még nem tökéletes, mégis asszem, hogy ezzel én is hozzákezdtem egy felsővezeték tartóoszlop csomag készítéséhez...
OpenBve_Fv4
(Eredeti modell: Phontanka)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18421
Üdv!
EZEN az oldalon a linkek menüpontnál van egy olyan menüpont, hogy B3D Object Builder. Az ott linkelt oldal azonban már vagy 5 éve megszűnt, éppen ezért az volna a kérdésem, hogy valakinek megvan-e még az az alkalmazás? Ha igen, feltöltené valahová vagy átküldené nekem? Mert rátaláltam az oldal archivált változatára, csak épp a letölthető fájlok nincsenek archiválva!
Köszönöm előre is a segítséget!
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.22 0 0 18420
Azért Te is értesz hozzá rendesen! ;)
Nem izzadna a géped a 29-estől ha nem így volna. :-)))
Előzmény: tibitrain (18417)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.03.21 0 0 18419
Te és Pre-zli is nagyon szépeket alkottatok eddig, csak így tovább!
Én még talán Bowden Anthony-t említeném meg a különösen kiváló objektumépítők listáján (nézzétek csak meg a Watford Junction - Rugby előzetes klipjét, szédületes a fotorealisztika), és azért Ferenc7 is kitett magáért megkérdőjelezhetetlenül...
Előzmény: maztro (18418)
maztro Creative Commons License 2010.03.21 0 0 18418
Mielőtt megmutathatnám, hogy mihez is értek, előbb dolgoznom kell rajta. :)
Volna még mást is mit mutatnom, csak félkészen nem szeretném. Egyszer még sorra kerülnek azok is.

Egyébként személyes véleményem szerint pre-zli érdemelné meg jobban amit mondasz, de nem csak ő. :)
Előzmény: tibitrain (18417)
tibitrain Creative Commons License 2010.03.21 0 0 18417
Nocsak nocsak! Szépen csendesen megbújik a háttérben mintha alig értene a bve-hez,és közben meg ő a legprofibb építő. Gratulálok.

Most jobb hijján és is elővettem a félbehagyott villamospályát. A 29-est nagyon lassan tölti be, egyenlőre áll mig nincs jobb gép. Mondjuk a zsé már megvan rá csak meg kéne venni.
Előzmény: maztro (18412)
tibitrain Creative Commons License 2010.03.21 0 0 18416
Off
A szimulatorklub oldalt miért nem lehet elérni? Legalább is Vasutasadam oldalárol nem lehet.
más... A vadiúj php fusion oldalasoknak üzenném: szerintem az üzenőfalat reg és bejelentkezés nélkül is használhatóvá kéne tenni. Én legalább is lusta vagyok regelni egy két kérdés vagy üzenet miatt. Inkább majd ide írom.
On
petiteto Creative Commons License 2010.03.21 0 0 18415
Szép munka! Jól néznek ki;)
Előzmény: maztro (18412)
phontanka Creative Commons License 2010.03.21 0 0 18414
Szép objektumok!
Előzmény: maztro (18412)
maztro Creative Commons License 2010.03.21 0 0 18413
Azt még tudni kell, hogy nincs minden kész velük kapcsolatban sem, de közel készek ezek az objektumok.
Előzmény: maztro (18412)
maztro Creative Commons License 2010.03.21 0 0 18412
Sziasztok!

Építkeztem a 3-as villamos vonalhoz:

Elsőnek bemutatnám a Szent Kereszt Plébániát. A vonal első kiadott verziójának a "végállomása" lenne itt, mely történetesen a 3-as metró Ecseri úti állomása felett található.
Szent Kereszt Plébánia BVE-hez 1

Oldalról. A villamos is ezen az oldalon közlekedik.
Szent Kereszt Plébánia BVE-hez 2

Hátulról. A Gubacsi úti végállomás felől érkező villamos innen látja az épületet, majd elsiklik mellette.
Szent Kereszt Plébánia BVE-hez 3

A megálló melletti kis kerítés kapott vastagságot is.
Szent Kereszt Plébánia BVE-hez 4

DHL logisztikai központ, a templom előtti 3. megállóban található, az Epreserdő utcánál. A hozzá tartozó raktárépület még nem épült meg.
DHL logisztikai központ BVE-hez 1

Az épületek alá viszont még nincs pálya!
Egyébként lehetséges, hogy a tw6000-es villamoshoz készítek 3d cabot is, nem csak külső nézetet, mivel van képanyagom hozzá. Üdv. :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!