Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 135431
Bajan parti július 27.:

1. bajan + neje és 2 gyermek
2. gambl-R (ha idegenlégiósok is jöhetnek :) a gyermekeimet inkább nem hozom. Kiskamaszok, szerintem unnák magukat.
3. Mewo + Ozi
4. mcI (valószínűleg egyedül, ha változik, akkor szólok)
Előzmény: Mewo (135429)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 135430
Hát, nem tudom, nekem ez nem tetszik... Nem akarom elragadtatni magam, ezért nem írom, hogy egyenesen csúnya... :-)
(az előző tetszett)
Előzmény: gattaka12 (135410)
Mewo Creative Commons License 2013.07.13 0 0 135429

Bajan parti július 27.:

 

1. bajan + neje és 2 gyermek

2. gambl-R (ha idegenlégiósok is jöhetnek :) a gyermekeimet inkább nem hozom. Kiskamaszok, szerintem unnák magukat.

3. Mewo + Ozi

Előzmény: bajan122 (135423)
dirige Creative Commons License 2013.07.13 0 0 135428

Mi mennénk, de, ha bajan is ott lesz, akkor inkább nem! :-) :-) :-)

Előzmény: gambl-R (135426)
Bravósgábor Creative Commons License 2013.07.13 0 0 135427

áh már megvan minden,  egyik nap bekerül már   köszi az infót ;)

Előzmény: seewer (135397)
gambl-R Creative Commons License 2013.07.13 0 0 135426

Bajan parti július 27.:

 

1. bajan + neje és 2 gyermek

2.gambl-R (ha idegenlégiósok is jöhetnek :) a gyermekeimet inkább nem hozom. Kiskamaszok, szerintem unnák magukat.

3.

Előzmény: bajan122 (135423)
gambl-R Creative Commons License 2013.07.13 0 0 135425

Mit csináljak, ha egyszer kívánja a sebességet? :)

Előzmény: piros madááár (135424)
piros madááár Creative Commons License 2013.07.13 0 0 135424
Nemcsodalkoznek a 116 atlag mellet;-)
Előzmény: gambl-R (135418)
bajan122 Creative Commons License 2013.07.13 0 0 135423

Meghívok minden aktív fórumtagot (a tavalyi résztvevőket is bár sajnos a többség nem ír itt) július 27-én szombaton egy kis kerti beszélgetős evésre. A rendezvény családos, a kicsi gyerekeket is szívesen látjuk.

 

Kérnem, hogy akit érdekel az jövő hét szombatig jelezze, hogy méltó módon fel tudjak készülni :-)

 

Bajan parti július 27.:

 

1. bajan + neje és 2 gyermek

2.

3.

 

 

 

bajan122 Creative Commons License 2013.07.13 0 0 135422

A mazdát senki nem bántotta, a kritika a cikk írójának szólt.

 

Több dologgal sem értek egyet.

 

Engem mint fogyasztót nem kell, hogy érdekeljen hogy az adott gyártó kicsi vagy nagy, hogy a termékét maga fejleszti vagy sem és az sem hogy a világ melyik feléből jön. Engem az érdekel hogy a termék milyen.

Ha viszont egy autó kiválasztásánál az autón kívül egyéb szempontok is szerepet játszanak, akkor például a mazdánál a japán gyártás hátrány és nem előny. Én mint európai jobb szeretek olyan terméket venni ami itt készül, mert így a pénzem nem egy másik földrész gazdaságát javítja, sőt még jobb lenne itthon gyártott autót venni és a hazai gazdaságot támogatni vele.

 

Minőség kapcsán pedig nem attól függ, hogy egy alkatrész milyen minőségű hogy melyik földrészen milyen náció gyártotta (állt a szalag mellett), hanem hogy az adott gyártó milyen minőségbiztosítással dolgozik, hogy milyen minőségű termék előállítását hajlandó megfizetni. Nem kevés dokumentum film van arról hogy pl Ázsia elmaradott országaiban milyen szigorú követelmények mellett dolgoznak az amúgy egy szobában 4 lakó, heti hétszer csak rizst evő emberek. (Én megdöbbentem mikor láttam, hogy a munkást hőkamerával nézik mikor megérkezik hogy nem beteg e, nehogy megfertőzzön mások. Aztán meg azon döbbentem meg, hogy tized annyi selejtes terméket sem gyártanak mint amennyi az adott iparágra jellemző átlag, miközben a dolgozóknak adott perc alatt több terméket kell legyártani mint máshol. Enni lehet a padlóról a gyárban és por mentesítve van minden.)

 

Előzmény: nbalazs__ (135421)
nbalazs__ Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135421

Nem minthogyha tisztem lenne, vagy kellene védenem a Mazdát, de azért pár infó kell a tisztábban látáshoz. Egyrészt maga a Mazda mint cég a kisebbek közé tartozik, ehhez képest lerakott az asztalra egy igen tetszetős 6-ost, 3-ast, amihez még komplett új motorcsaládot is fejlesztett. Azonkívül nem szabad elfelejteni azt a igen komoly tényt sem, hogy ez az egyetlen márka, aki nem gyártatja európában az autóit, hanem kint csinálják. Ez egy elég komoly fegyvertény több okból is. Egyrészt megfizetik a büntetővámot és úgy próbálnak meg versenyképes árat produkálni az európai vagy európában gyártott kocsikkal szemben. Ez nem kis hátrány. 

Másrészt szerintem nem biztos, hogy ugyanazt a minőséget prdukálják angliában a török vendégmunkások amikor pl. összeszerelik a Civic-et, mint japánban. Ennek fényében szerintem azért nem kis teljesítmény szerintem, amit most csináltak. 

 

gambl-R Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135420

Igen, tudok róla! :)

Előzmény: vinjo (135419)
vinjo Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135419

Nyilas Mihály pakkot kapott...;-)

Előzmény: gambl-R (135418)
gambl-R Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135418

Nyomtam ma egy közel 800 km-s etapot. Ismét meg kellett állapítanom, hogy a német/osztrák autópályákon többet zabál a vas kb. 1l-rel, mint a "hazai"(olasz) utakon.

7.5 lett a fogyi 116-os átlag sebesség mellett. :)

realist_ Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135417

2 liter 120 lóerő, manapság ez érdekes.

 

2 liter 165 lóerő, gyorsulás 0-100 8,2 sec. Na ez se rossz; így már tud annyit, mint a mi lassan 6 éves gépünk:D

 

Egyébként belülről nekem tetszik, kívülről fura. Kíváncsi leszek mennyire lesz "elpusztíthatatlan" ez a modern technológia...

 

bajan122 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135416

Nekem az autó tetszik. Viszont én kezdek úgy lenni vele, mint amikor egy filmről a haverok ömlengenek, hogy ilyen jó meg olyan jó, aztán mire eljutok a filmhez már akkorák az elvárásaim aminek akkor sem fog megfelelni a film ha tényleg nagyon jó. Magyarán annyire túl lett dícsérve ez az új mazda sorozoat, hogy csak csalódás lehet (már a dícséretekhez képest) ha kipróbálok egyet.

 

Motor téren meg ne vicceljünk már, 100 lovas nyomatékszegénynek írt motorról áradozni hogy milyen jól megy...

 

Szerintem jól látod, hogy nagyon elfogult a cikk. Most a minőség az amit a tesztelők keresnek és amiben megvan az érzet azt dícséik (golf legutóbb).

 

(A helykínálatról is áradozik a hátsó sorban miközben a csomagtartó 350 liter. A 4 ajtósé meg 412 ami tényleg egy vicc mert a kategóriában nem sokan gyártanak ma 500 alatt.)

 

 

Előzmény: Törölt nick (135414)
bajan122 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135415

Basszus, most nézem hogy ugyan azt linkeltem...

Előzmény: gattaka12 (135411)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135414

Biztos kiváló autó, de nekem már szúrja a szemem a sok ömlengés Csikós úr Mazda tesztjeiben. Tényleg annyira észbontóan szép lenne? (Pl. nekem az a nagy száj az elején nem jön be, se a 6-osnál, sem itt). A motorválaszték szvsz - papíron - igen szegényes, nem tudom hogy akarnak sokat eladni itt belőle, 1 db 2.2-es dízel és három furcsán összeválogatott benzines.

Plusz ha már itt tartunk, mitől lesz jó egy 100 lovas 1.5-ös szívó benzines ekkora autóba? (Bár a 2 literes 120 lovas is viccesen hangzik) Vagy valami nagy csoda lehet, vagy a tesztelő már megint enyhén részrehajló. (Mert hogy más márkánál ezt garantáltan lehúzná!).

Ugyanez az ember a Honda 1.8-as 140 lovasát nem egy cikkben fikázta (vajon próbálta valaha?), pedig sztem a Civicben azért körberöhögi ezt a Mazdát, úgy hogy anno az 1.6-os Mazda 3-al volt egy árban.

 

Előzmény: gattaka12 (135410)
zgi521 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135413

első komment:

"Why don't they use Africans instead? Could save a lot of paint."

 

LOL

Előzmény: bajan122 (135412)
bajan122 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135412
gattaka12 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135411
gattaka12 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135410
gattaka12 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 135409

 

 Bezony...a dajcse teknik sem golyóálló :-) Az  1.4tb nél előfordul a téma,bár állitólag csak az első soozatnál,a vizszintjelző gombája bekrepál,alacsony vizszintet jelez,emiatt csere a komplett tartály....

Töredelmesen bevallom,33 e km alatt az enyémbe is majd 2 dl t be kellett tölteni,hogy fullon legyen a szint :-)

Előzmény: dirige (135408)
dirige Creative Commons License 2013.07.11 0 0 135408

Háh-háh-háh-háh... :-)

Előzmény: exrészletjankó (135407)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.07.11 0 0 135407
exrészletjankó Creative Commons License 2013.07.11 0 0 135406

Azért minden nincs, de van extra, bár nem tudom az emotion felszereltség alapból mit tartalmazott olaszországban. Itthon nem volt. Azt tudom, hogy magasabb felszereltség, mint a dynamic.

Előzmény: fáber77 (135405)
fáber77 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 135405

Hu b...meg!

:D

 

Mire ezt kibogarászom!:D

De hálás köszönet!

 

Akkor gyakorlatilag ebben minden benne van?

Gondolok itt arra ha valamit pl. a tulaj a gyári extrákon kívül kért?

 

Mégegyszer köszi!

 

Üdv

Előzmény: exrészletjankó (135403)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.07.11 0 0 135404

VDC CONTROL Yes (392)---> van hill holder

Előzmény: exrészletjankó (135403)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.07.11 0 0 135403

3L - NUOVA BRAVO (2007-2009)

19856N001000 - 2.0-JTD-16V-165CV-CF5+EOBD-EMOTION-GS.6M

Engine: 6357463

Vehicle: 04261873

Prod. date: 10/12/2009

ENGINE DISPLACEMENT1958 JTD(CC2.0)POWER2000 JTD 165HP(KW121)

DRIVELEFT(GSX)

BODYWORK TYPE2 VOLUMES(TC2V)

DOOR NUMBERS4 DOOR(NP4)

FUELDIESEL(CMBDS)

EQUIPMENT LEVELEMOTION (IT WAS ELEGANCE)(LL5)

ECOLOGYEURO 5 EEC LIM.(E5 READY)(ECOCF5)

EQUIPMENT (MARKET)ITALY/CENTRAL EUROPE(AM00)

FUEL SUPPLY SYSTEM TYPEDIRECT INJECTION(TAID)

GEARBOX DESIGNMECH.GEARBOX(F40) 2.0JTD(PCC542)

TOTAL VALVES16 VALVE(VLE16)

TURBO EXHAUST FANTURBO(A/TTRB)

3 SEATER FRONT HEAD RESTYes(511)

6-SPEED GEARBOXYes(076)

ADDITIONAL STORAGE COMPARTMENTSYes(658)

AIR CON 2Yes(140)

BACK MAP POCKETSYes(339)

BLUE&ME WITH MEDIA PLAYER PORTYes(4J3)

CHROMIUM KITYes(4MQ)

CRUISE CONTROLYes(416)

DRIVER SIDE LUMBAR REGULATIONYes(40Y)

ELECTRIC REAR WINDOWSYes(023)

ELECTRICALLY CONTROLLED FOLDABLE DOOR REARVIEW MIRRORS WITH DEMISTING FUNCTIONYes(441)

EURO 5Yes(5SE)

FRONT FOG LAMPYes(097)

FRONT SEAT ARMRESTYes(132)

FRONT SIDE AIR BAGYes(505)

HEAD PROTECTION SIDE AIR BAGYes(614)

HEIGHT ADJUSTABLE DRIVER SEATYes(450)

ITALIAN LANGUAGE CUSTOMISEDYes(4FT)

LEATHER POWER STEERING AND GEAR KNOBYes(320)

MANUAL ITALIAN LANGUAGEYes(850)

NUMBER PLATE ZONE 1Yes(4XA)

OPTION 3 ALLOY WHEELSYes(433)

PAINTED EXTERNAL REARVIEW MIRRORSYes(976)

PASSENGER AIRBAG OFFYes(4DK)

PNEUMATIC INFLATION PRESSURE LITYes(499)

RADIO/CD/MP3 PLAYERYes(41A)

REAR PARKING SENSORYes(52B)

REMOTE CONTROL LOCKYes(008)

SMOKERS KITYes(989)

STEERING WHEEL 2 CONTROLSYes(5BH)

TOUCH-BUTTON WING MIRRORSYes(041)

UNIVERSAL CHILDS SEAT COUPLING (ISOFIX)Yes(631)

VDC CONTROLYes(392)

VOLUNTARY SERVICE (LIMITS EMISSION)Yes(268)

Előzmény: fáber77 (135401)
dirige Creative Commons License 2013.07.11 0 0 135402

Igen, nem volt olajcsere. Most szedtem szét az 1980-as, elhanyagolt Toyota 4K-motort, abban van ilyen lerakódás a szelepfedél alatt. És a még öregebb Renault 16 TX motorban. És a még öregebb Renault 8-asban. Máshol nem! Ezek mind elhanyagolt és éveket állt motorok.

Előzmény: gattaka12 (135388)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!