Keresés

Részletes keresés

LMS-640 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 78531
Elég sok kilométert futott már, de ezen kívül a képekről nem tűnik rossz állapotúnak. Műszakilag lehet, hogy nem a legjobb, az nem látszik a képen.
Előzmény: nemeza (78528)
ik630 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 78530

Teccik.!

Előzmény: CLY-802 (78526)
A1975 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 78529

Gratulálok a tulajdonosának / felújítójának.. Tegnap (05.01) kétszer is szembe jött velem, egyszer Siófoknál, egyszer Fehérvárnál. Nagyon szép gép. 

Előzmény: CLY-802 (78526)
nemeza Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78528

Lehet, hogyha ablak is lenne rajta, kelendőbb lenne..

Egyébként Volánok használtan sem? MAN motoros akkor?

Előzmény: Buslord (78519)
D 20 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78527

Oké; fenékváz.

 

Nahh:)

Előzmény: colossal404 (78522)
CLY-802 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78526
colossal404 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78525

És akkor mitől tekintjük alvázasnak az alvázast? Ugyanígy önjáró alvázra építenek rá egy felépítményt...

Előzmény: daf69 (78524)
daf69 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78524

Önhordó, önhordó...

De azért mégis csak egy önjáró alvázra szerelik rá a pókháló karosszériát.

A végeredmény persze önhordó váz . :-)

A régi Tr 3,5 ös volt a klasszikus értelemben vett önhordó kasztni.

Ott ( ha jól emlékszek) a futóművek és a motor is a rács szerkezetre volt ráépítve.

 

Előzmény: zil130g (78523)
zil130g Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78523

Mind önhordó.

Előzmény: colossal404 (78522)
colossal404 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78522

Csak nekem rémlik úgy hogy a 280-as nem alvázas hanem önhordó kivitelű?

Előzmény: D 20 (78520)
bandikaikarus Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78521
D 20 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78520

Gyárilag vegyeshidas 280-as alváz.

 

Divatközösségi portálon lévő képre mutató link!

Buslord Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78519

Hónapok óta nem tudják eladni...

Előzmény: BP-02-25 (78516)
torqmatic Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78518

Eredetileg német piacra készült, igen.

Előzmény: nemeza (78517)
nemeza Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78517

Ex "NDK"? (az ablakai miatt)

Előzmény: BP-02-25 (78516)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 78516

IK 415.19

siófoki35 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78515
buszosjocó Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78514

Ez gyönyörű! :)

Előzmény: P.stephenson (78509)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78513
--==Ikarus 55==-- Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78512

Igen erre utaltam. Az 555 alatt kettővel ott a számomra rejtélyes Ikarus autódaru.

Előzmény: vt976 (78511)
vt976 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78511

Forrás: Új Magyar Lexikon 11. változatlan lenyomat, 3. kötet

Előzmény: --==Ikarus 55==-- (78500)
P.stephenson Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78510

Úgy tünik nem vágod a mondanivalót. Ezek eredetileg színes képek, nem színezettek. Ez esetben természetesen a színes a jobb.

De az utólagosan színezett képeknek olyan mókolt hatása van, amivel elveszik a régi kép hangulata. Abban az esetben a fekete-fehér a jobb.

 

Szigorúan szerintem.

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (78478)
P.stephenson Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78509

Mitől ritka az ajtós kép az 555-ösről?

Előzmény: --==Ikarus 55==-- (78500)
pathyGabi Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78508

:D

Előzmény: Törölt nick (78507)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78507

OFF Valld be, most festetted a garázsodban. :D

Előzmény: pathyGabi (78506)
pathyGabi Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78506

Előzmény: pathyGabi (78505)
pathyGabi Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78505

Már a BKV előtt, a FAÜ idején is piros színűek voltak a gyorsjáratok. Tábla a 60'-as évek elejéről:

Előzmény: bpo-169 (78460)
--==Ikarus 55==-- Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78504

--==Ikarus 55==-- Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78503

A formatervezők vázlatai. 1952. Kivehető többek között P.Horvát és Zerkovitz szignója is. Az ezt követő évben öltött testet a prototípus. 

--==Ikarus 55==-- Creative Commons License 2012.04.30 0 0 78502

Igen a nyolchengeres boxerről tudtam, és a mávautos használatról is. De azt sajnálom, hogy kevés fotó maradt meg és lett nyilvános erről az egyedi gépről. Hasonlóképpen nem láttam képet a prototípus 66osról sem ami hátulnézetben mutatná. Ellenben az 55ös korai (1952) vázlatait ábrázoló rajzokra egy külföldi oldalon bukkantam rá nemrégiben.

Előzmény: RIKA424 (78501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!