Most komolyan - annyira trágya melót fognak csinálni, hogy arra igazán nem szívesen kárhoztatnám a Tisztelt Társaságot.Ablak ügyben komoly köröket futottam, de úgy látszik ez az ország nem változik, az embert ott próbálják hülyének nézni és átverni, ahol csak lehet.3 ablakra kértem ajánlatot - a saját mérésem alapján, ami mint később kiderült, nagyobb mint amit az ablakosok mértek - és pénteken beszereléssel javítással komplett adtak 320e Ft-os ajánlatot (ebből az ablak csak 134e, a többi nagy része lenyúlás), aminek kevesebbnek kellett volna lennie a kisebb méret miatt...És akkor még jöttek az ilyenkor szokásos dumával - hogy ők ilyen, meg olyan árat nem mondtak.Holnap odateszem az orruk elé, sztán majd meglátjuk mi vakerolnak.
Bent falat is kell majd bontani és frankó áthidalókat berakosgatni - mondjuk oda pont jól jönnél, magasra is kell emelni és nem is olyan könnyű...:-)
Egyébként társadalmi munkában nagy buli az ilyen, én is voltam már így tetőt építeni.Azok a dumák, amik ilyenkor mennek - a sok szaki, akinek köze nincs hozzá, mondja az 5leteket.
Esetleg mit szólnátok, hogy ha annyival bővítenénk a programot, hogy etsefelé elmegyünk a tóhoz egy fagyira konvojban?Csak felvetettem, nyugodtan leszavazható ha nem tetszik?
Hümm...Mci barátom akkora király, hogy meghívott magához a világvégére, hogy találkozzunk és egy jót beszélgessünk végre, majd kiderült, hogy igazából csak lapátolni kellett a házuk felújításakor.Majd azóta őrizgeti a fotóit és belinkeli mindenhova, hogy milyen jól áll a kezemben a lapát(nagyon nem, Apukám elkényeztetett:) ).Érted, én dolgozom, ő fényképez.:)
Ezzel csak azt akarom mondani az utókornak, hogy te is simán mondhattad volna, hogy gyertek hozzánk találkozóra, de nem tetted, meret van szíved.:)
(Nagy móka volt egyébként a lapátolás, jól éreztük magunkat!:) )
...most jut eszembe, hogy bocs bajan, de nem tudok menni, mert pont akkor kell elennem odaatudodhova és biztos, hogy nem érek már vissza onnan, mert tudod, hogy még amoda is mennem kell.:)
Annyival mindig többet főzünk hogy beeső vendégeknek is jusson (tavaly is volt és szerintem mindenki jól lakott), így ha úgy alakul várlak szeretettel.
Hülyén fogalmaztam. Természetesen minden korú gyermeket szívesen látunk (látod, hogy mewo is jöhet ;-)). Nem tudom a kiskamasz hány éves kort jelent. Nálam ugye 3 év alattiak vannak ezért főleg nekik van játék, de szerintem a kertben a játékokkal 14 éves korig le van fedve minden. A fölött meg már oda merem adni a benzines járműveket (csak akkor az anyuka ne jöjjön, nehogy infarktust kapjon :-) ).
Részemről mennék, de sajnos épp csak félig lesz szétbontva a ház - belső falat bontunk, ablakcsere, lépcső burkolás stbstb.Hétfőn jönnek a jómunkásemberek és bár állítólag a jövő hét végére kész is, azért én mégis némileg kételkedek benne, másrészt meg untána még a romokat is el kell takarítani.És ritka alkalmak egyikeként tervet is kell majd adnom.
1. bajan + neje és 2 gyermek
2. gambl-R (ha idegenlégiósok is jöhetnek :) a gyermekeimet inkább nem hozom. Kiskamaszok, szerintem unnák magukat.
3. Mewo + Ozi
4. mcI (valószínűleg egyedül, ha változik, akkor szólok)
Meghívok minden aktív fórumtagot (a tavalyi résztvevőket is bár sajnos a többség nem ír itt) július 27-én szombaton egy kis kerti beszélgetős evésre. A rendezvény családos, a kicsi gyerekeket is szívesen látjuk.
Kérnem, hogy akit érdekel az jövő hét szombatig jelezze, hogy méltó módon fel tudjak készülni :-)
A mazdát senki nem bántotta, a kritika a cikk írójának szólt.
Több dologgal sem értek egyet.
Engem mint fogyasztót nem kell, hogy érdekeljen hogy az adott gyártó kicsi vagy nagy, hogy a termékét maga fejleszti vagy sem és az sem hogy a világ melyik feléből jön. Engem az érdekel hogy a termék milyen.
Ha viszont egy autó kiválasztásánál az autón kívül egyéb szempontok is szerepet játszanak, akkor például a mazdánál a japán gyártás hátrány és nem előny. Én mint európai jobb szeretek olyan terméket venni ami itt készül, mert így a pénzem nem egy másik földrész gazdaságát javítja, sőt még jobb lenne itthon gyártott autót venni és a hazai gazdaságot támogatni vele.
Minőség kapcsán pedig nem attól függ, hogy egy alkatrész milyen minőségű hogy melyik földrészen milyen náció gyártotta (állt a szalag mellett), hanem hogy az adott gyártó milyen minőségbiztosítással dolgozik, hogy milyen minőségű termék előállítását hajlandó megfizetni. Nem kevés dokumentum film van arról hogy pl Ázsia elmaradott országaiban milyen szigorú követelmények mellett dolgoznak az amúgy egy szobában 4 lakó, heti hétszer csak rizst evő emberek. (Én megdöbbentem mikor láttam, hogy a munkást hőkamerával nézik mikor megérkezik hogy nem beteg e, nehogy megfertőzzön mások. Aztán meg azon döbbentem meg, hogy tized annyi selejtes terméket sem gyártanak mint amennyi az adott iparágra jellemző átlag, miközben a dolgozóknak adott perc alatt több terméket kell legyártani mint máshol. Enni lehet a padlóról a gyárban és por mentesítve van minden.)
Nem minthogyha tisztem lenne, vagy kellene védenem a Mazdát, de azért pár infó kell a tisztábban látáshoz. Egyrészt maga a Mazda mint cég a kisebbek közé tartozik, ehhez képest lerakott az asztalra egy igen tetszetős 6-ost, 3-ast, amihez még komplett új motorcsaládot is fejlesztett. Azonkívül nem szabad elfelejteni azt a igen komoly tényt sem, hogy ez az egyetlen márka, aki nem gyártatja európában az autóit, hanem kint csinálják. Ez egy elég komoly fegyvertény több okból is. Egyrészt megfizetik a büntetővámot és úgy próbálnak meg versenyképes árat produkálni az európai vagy európában gyártott kocsikkal szemben. Ez nem kis hátrány.
Másrészt szerintem nem biztos, hogy ugyanazt a minőséget prdukálják angliában a török vendégmunkások amikor pl. összeszerelik a Civic-et, mint japánban. Ennek fényében szerintem azért nem kis teljesítmény szerintem, amit most csináltak.
Nyomtam ma egy közel 800 km-s etapot. Ismét meg kellett állapítanom, hogy a német/osztrák autópályákon többet zabál a vas kb. 1l-rel, mint a "hazai"(olasz) utakon.
7.5 lett a fogyi 116-os átlag sebesség mellett. :)
Nekem az autó tetszik. Viszont én kezdek úgy lenni vele, mint amikor egy filmről a haverok ömlengenek, hogy ilyen jó meg olyan jó, aztán mire eljutok a filmhez már akkorák az elvárásaim aminek akkor sem fog megfelelni a film ha tényleg nagyon jó. Magyarán annyire túl lett dícsérve ez az új mazda sorozoat, hogy csak csalódás lehet (már a dícséretekhez képest) ha kipróbálok egyet.
Motor téren meg ne vicceljünk már, 100 lovas nyomatékszegénynek írt motorról áradozni hogy milyen jól megy...
Szerintem jól látod, hogy nagyon elfogult a cikk. Most a minőség az amit a tesztelők keresnek és amiben megvan az érzet azt dícséik (golf legutóbb).
(A helykínálatról is áradozik a hátsó sorban miközben a csomagtartó 350 liter. A 4 ajtósé meg 412 ami tényleg egy vicc mert a kategóriában nem sokan gyártanak ma 500 alatt.)