Mondom Helyszín. Pl a Sólyomvár-Királyliget is fiktív, de azért azt lehet róla tudni, hogy Magyarország fiktív vasútvonala és nem az USÁ-é pl... Vagy pl a PZMA metróvonalnál is egyértelmű, hogy az pedig a budapesti metróvonalak "lekoppintása"...
Az "ismeretlen vonal"-t helyszínre értettem, tehát hogy melyik országhoz / városhoz tartozhatna a pálya, ha tartozna valamelyikhez...(Japánhoz például?)
Segítéget szeretnék kérni. M3-hoz lehet feltelepíteni egy szintetizátor programot mellyel irányítani lehet a hangokat játék közben, nos én a leírás alapján megadtam az elérési utat de a menetszintetizator.exe-vel nem tudom elindítani ahogy kéri mivel hivát ír ki.
Én a legvégén voltam, 3 után értem ki. Amúgy csodálkoztam is, hogy a KCSV fullra le volt áramtalanítva, míg a többiből csak az irányváltó/kulcs volt kivéve.
Na, akkor tényleg nem néztél körül túl éberen. Mindkettőből volt. Tátrából egy csatolt (2 vezérkocsis, pótkocsi nélkül), Kátrából pedig egyetlen vezérkocsi, mindennemű csatoltság nélkül. Ez utóbbi ráadásul áram alatt volt, így be is lehetett kapcsolni a vezérlést, a Fok-Gyemet meg egyfolytában állítgatták a vilirajongók, akik épp sorra kerültek a vezérállás elé üléssel. Egyszer 18-as, majd 61-es, és a 41-es viszonylat is be lett ütve a Fok-Gyembe. Így pedig az egyes vonalak bemondásait végignyomták, mert csomóan ezt akarták - néhányat közülük fel is vettem.
Te mikor voltál ott? Mert én és Csufi3750 negyed 12 tájt értünk oda, majd én du. 2 óra tájt jöttem el onnét végül. Ha te már 10-re ott voltál, lehet hogy akkor még nem volt a két vili kiállítva...
Tehát amik voltak: UV, ICS, KCSV7, T5C5, T5C5K, TW6000, Muki, Hómuki, meg a két nosztalgiavillamos az 58A-n.
Na de mára ennyi részemről a nyílt nappal kapcsolatban, sőt általánosságban is, úgyhogy jó éjt mindenkinek! :)
Lehet, hogy én nem néztem körül rendesen, de Tátrát meg Kátrát nem láttam kiállítva. Csak amik a kocsiszínben pihentek, meg amit szakmai vezetéssel meg lehetett nézni.
OFF Na, megvolt a remízlátogatás. Batka helyett végül Csufi3750-el találkoztam odabenn, aki egyébként meglepett ottlétével :) Azért kár, hogy Ti, akik nem jöttetek, kihagytátok! Legalább percenként csörgött valamelyik vili, amik közül gyakorlatilag csak a Combino hiányzott, összes többi ott volt, nyitott vezérállással! ON Úgyhogy fotóztam is nem keveset, a későbbiekben szerintem majd meg fog látszódni ennek eredménye OpenBVE-n belül is; lesz jópár új Hi-Res cab, az biztos :)
Egy picit OFF Ma jön valaki Szépilonára? Ugyanis ma 10-15 óra közt nyitva lesz, és ezzel együtt ez idő alatt ismét közlekedik az 58A nosztalgia UV villamos is! A dolog apropója az, hogy 30 éve közlekednek a CKD Tátra villamosok Budapesten! Én pedig megyek, és asszem Batka is, szóval már csak Ti hiányoztok! Kivéve persze, ha Ti is jönni fogtok. :))) ON
Igen, de ezt már akkor megoldottam, amikor még csak addig jutottam a HÉV-vel, amikor még csak az exterior konfigurációs fájlt készítettem el a hatkocsisra bővített motorvonathoz, pedig annak már megvan negyed éve legalább! Pedig akkor még aligha értettem valamit is az objektumkészítéshez, de ezt már akkor meg tudtam oldani! Mostanra ahhoz képest, amit addig tudtam, pro vagyok a témában abszolút! :-)))
Minden jó most már az ajtók működnek rendre és mind a két szárny is jól üzemel!
A baj az volt, hogy nem csináltál exterior fájlt amibe az animált dolgokat jelenítteted meg. Hiába volt ott az animated fájl, de az önmagában kevés sőt semmit nem érsz vele el!