Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zsuppim Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29015

Hát a kezdeti 55+ hoz ( márkaszervíz 100-ért rakta volna be munkadíjjal együtt ) képest egész jó szám ez. Elmenni Zoltánhoz lehet hogy nekem annyiba került volna mint a kedvessége ( kedvezménye ). Holnap délután szépen kikocogok a városból 3km-re és a szerelő barátom megkezdi a műtétet, majd csinálok pár képet okulásnak egy húzott blokk aljáról.

Előzmény: real_geri (29014)
real_geri Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29014
Vagy elmenni Zoltánhoz, jót beszélgetni vele, miközben cseréli, és ennyibe se kerül :)
Előzmény: Zsuppim (29013)
Zsuppim Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29013

1.5 dci hajtókarcsapágy cseréhez ezekre lesz szükség:

 

 

 

Ennyibe fájt:    + 5 liter Elf olaj ( 9000 ) + egy olajszűrő (1500)

lackalo Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29012

Komolyan érdekel:mi lett stevie-w-vel?Nekem hiányzik...nem kicsit,nagyon.

ThomBoy Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29011
Azt nem tudtam, hogy 5 percenként kalibrál, a mosó és súlyautomatika részt igen.
Előzmény: fvcc (29009)
ThomBoy Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29010
Persze, hogy nem hirdetik, mert már megvettem. :)

Én meg nős vagyok, hetero és ateista :)
Előzmény: Törölt nick (29008)
fvcc Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29009

Amikor felkapcsolom a lámpát akkor is kalibrál, akkor ezt most miért?

 

Jelzés számára, hogy indulni akarsz, és akkor már úgy kell világítania, hogy jól láss, mást meg ne vakíts. A zárnyitástól az indulásig közben még beülsz az autóba, esetleg csomagot is teszel bele. 5 percenként menet közben is ellenőriz / korrigálja önmagát. Úgy olvastam, xenonéknál ez kötelező, mint a reflektor-mosó (ez utóbbit én sem értem, hogy minek/miért?)  

 (nem magamtól vagyok ilyen okos, ezt olvastam a kézik˜önyvben)

Előzmény: ThomBoy (29007)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29008

Viszont egy 3 éves Privilege-al egyenértékű 2.0dCi Monaco GSII alig több, hasonló felszereltségű meg kevesebbe kerül.

Egyetlen egyet hirdetnek, nem valami meggyöző - többi autómata, vagy nyilvánvalóan külföldi -

De kinek a pap, kinek a papné:)

Előzmény: ThomBoy (29007)
ThomBoy Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29007

"csak a 2. felszereltségi foknál az 3 milla, na bumm."

Viszont egy 3 éves Privilege-al egyenértékű 2.0dCi Monaco GSII alig több, hasonló felszereltségű meg kevesebbe kerül. Mivel nincs 7-8 millám egy új autóra, ezért inkább megkímélt használtat veszek. Nyilván a korábban felsorolt érvek közül jó pár meggyőző (pl vállalkozásba inkább újat, mert kell a kiszámíthatóság minden téren), de Dacia még mindig nem kell, talán 10 év múlva megbarátkozom vele.

Skoda SuperB vs. Passat például egy komoly dilemma lenne nekem, ha a konszern autóiban gondolkodnék.

 

Más.

Az autó elejéből jövő hang, amire korábban azt mondták nekem, hogy EGR szelepet rezegtet az autó, nos úgy néz ki ez egy nagyon érdekes koncepció, de mégis a xenon lámpa lesz az. Ma láttam a szememmel, hogy a zár (nem az ajtó!) nyitása után mozgatja a lámpát le-fel. Elképzelhető, hogy kenés gondja van csak, mivel mozog rendesen a lámpa, majd kiderül. Viszont egy dolog kérdés számomra, miért??? Amikor felkapcsolom a lámpát akkor is kalibrál, akkor ezt most miért?

Előzmény: Törölt nick (29003)
fvcc Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29006

az 3 milla, na bumm.

 

Annyiból nekem még vissza is adnak vagy 100e. t

(itt nincs regadó, meg hasonló marhaság .... még vagy 5,5 hónapig :D

Előzmény: Törölt nick (29003)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29005

no, hagyjuk:)

Előzmény: fvcc (29004)
fvcc Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29004

ki mondta, hogy az enyémnek van ?

Előzmény: Törölt nick (29003)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29003

Ok az alapban nincs klíma, csak a 2. felszereltségi foknál az 3 milla, na bumm.

Lányom is tanár munkanélküli, 1 gyerekkel de nincs jogsija:)

Előzmény: fvcc (29002)
fvcc Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29002

Lodgy: amennyiért adják, jó vétel.

 

     Valahogy nem került szóba, hogy kinek milyen célra kell. Fiatal családosnak, ahova érkezik a 3. gyerek, látatlanban mondom hogy igazad van. Más gondja is van, hogy minden pénzét jobb (nevű) autóba tegye, viszont meg kell oldania, hogy hogyan eljutni 3 gyereküléssel A-bol B-be.  + néha hazavinni egy új hűtőt, miegymást, és ne kelljen könyörögni senkinek

     Ha az A és B rendszeresen Sátoraljaújhely és Zalaegerszeg, kint 38°, klíma meg sehol, hát ?....

Kezdő kismaszeknak kombinált családi + mindenes autóként, ha rendszeresen kevesebb árut kell vinnie, mint 2,5 m3  - miért ne?

    Vagy kismaszeknak, céges autónak - legalább nem a jobb és drágább autója belsejét teszi tönkre (ha van neki más). De ha a raktér rendszeresen kicsi, akkor kevésbé jó vétel. Ha meg elég, és lesz pénze, személykocsinak vesz mást.

 

    Amikor furgont vettem (mert kellett, nem személy-szállításra), voltak, akik megkérdezték: hátul meg telerakod ülésekkel?

    A Scénicnél voltak a rokonságból önként jelentkezők rendszeres potyaútra. (Nem taxizok, pénzért sem fuvarozok = nem célom mások A-ból B-be jutási problémáikat megoldani) A végén azon veszekedtek, hogy ki (ne) üljön a hátsó középsö ülésre.  (Már arra gondoltam, hogy legközelebb kidobom az ülést - hagy vitatkozzanak azon, hogy ki marad közülük otthon). A leghangosabbik fia egy hasonló alkalommal a szemem láttára rugdosta a saját 20 éves, tán 10ezer km-t sem futott Favoritját hogy, ez szar, ez nem autó!

 

   Kérdezted: a lányomnak kicsi kell? Nem tudom, nem kért tölem autót. Csak magamban gondolkozok, hogy mit vennék neki, ha majd venni fogok. Egyébként 1 gyerekkel (+2 nem fenyegeti: munkanélküli pedagógus) a polo nem is annyira kicsi. Szerényen megjegyezte: nem haragudnék meg, ha a Scenicet nekem adnád. Viszont az egyre sürüsődő motor-halálok gondolkodásra késztetnek, hogy mivel is járna jobban: egy régi Sc-vel, vagy egy új Poloval...  Ugyanakkor tudom, hogy náluk évi 2-3 ezer km-től több nem nagyon lenne.

 

MInden érmének 2 oldala van (vagy több is?...)


Előzmény: Törölt nick (28997)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29001

Ja a pedál lemaradt, hát kellemetlen, de bontott lesz gondolom.

Nekem is vannak problémák, lengéscsill csere kell, meg apróságok.

Előzmény: Trotter66 (28998)
fvcc Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29000

Hát nem tudod?

 

Mamaliga, moloko, Romania daleko!   ( puliszka)

Előzmény: Törölt nick (28999)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28999

Dehogy:)

Nem szeretem a spenótot a sóskát igen, mi az a kukoricafőzelék?

Előzmény: Trotter66 (28998)
Trotter66 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28998

Ezexerint érezted a finom iróniát a soraimban. ;-)

 

Lassan gázpedált kell cserélnem, mert már naponta dobja a hibakódot.

 

Előzmény: Törölt nick (28997)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28997

Én azt nem értem, miért akar valaki mindig győzni:)

fvcc-t megkérdeztem az uj autóról, majd kedélyesen elbeszélgettem vele még a dáciáról is, aztán eltérült a dolog a kezdeti témától:)

 

ThomBoy

Bele kell ülni egy Lodgyba és mindjárt más lesz a véleményed, amennyiért adják, jó vétel. Nekem csak Renaultnak marad az is:) 

Logan és több éves dacia nem ua mint a mostaniak.

Előzmény: Trotter66 (28992)
fvcc Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28996

2011 év végi változatokra jellemző ez a fulladásos, megállásos halál.

 

Hát ennek bizonyára Merkel asszony az oka! Ki gondolta, hogy még a friss levegő csapját is elzárja (a ....retorikásokról)

Előzmény: Zsuppim (28993)
Zsuppim Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28995

"Aki nekem 2007. februárjában azt mondta volna, hogy egy Renault áll a házhoz, azt lehülyéztem volna"  - maximálisan egyetértek veled, én sem gondoltam volna.

 

Első saját autóm egy sárgásbarna Trabant volt, a második fehér és Combi, a harmadik egy fehér F Astra, a negyedik egy Fabia Combi, az ötödik a sötétszürke Megane.  Rendszeresen jártam ( és járok) kronológiai sorrendben: P126-al, Fiat Scudo 1.6i-vel, 1.9Td-vel, 1.6 16V Fiat Marea-val, 2.5 V6Tdi elsőgenerációs A6-al, több Fiat Ducato-val ( 2.0 Jtd, ami ugye leánykori nevén 2.0hdi, 3.0 multijet), Renault Master-el, Nissan Qashqai-al, Swift II-vel, Vw T5-el és Passat-al .  

Előzmény: Trotter66 (28992)
Zsuppim Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28994

Megjött a hajtókarcsapágy-készlet, délután megyek és elhozom, holnap meg berakjuk a helyére. Abban azért megállapodtam a szervízvezetővel, ha az eredetinek nem lesz látható kopása, akkor valamilyen módon kompenzálják az árát a téves riasztás miatt.

Zsuppim Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28993

"Zsuppim meg általánosított, hogy minden 2011 év végi autó szar"     Már megin ferdítesz! Én ezt írtam: Sajnos nem csak az én népautóm ilyen, a kollégáim is hasonló vasakkal járnak ( 2 és 4 kerékhajtásosak vegyesen ), a 2011 év végi változatokra jellemző ez a fulladásos, megállásos halál.

 

"járjon fordulat alatt/felett, vagy vigye a szervizbe, reklamáljon, vagy csináljon, amit akar. Nyomtathat magának feliratos pólót is, hogy amit vezet, az szar" - köszönöm a tippet, már rég megtettük ezt a lépést : "azért már kapisgálják ám: POHU problémákhoz való hozzáállása a vásárlás után = 0, kezdeti olajfogyasztás, 40000 km-s olajcsereinretvallum".

 

   ezt a jelet nyugodtan leveheted a fejlécből, mert bort iszol és vizet prédikálsz.

 

Soha egy szóval nem említettem a te autódról hogy sz@r! Akkor most miért is harcolsz???

 

Buktad a Merci-Dacia dolgot

Buktad a "az apuka mégsem skoda főnök" dolgot  - szerinted a Skoda Márkakereskedők nem a POHU alá tartoznak?

Buktad az általánosítgatást is - "Az is tény marad hogy az enyém egy nagy sz@r,és ezen sajnos te nem tudsz változtatni, talán majd a márkaszervíz."

Buktad a személyeskedést is ( "A papa biztos régen volt főnök. A fiacskáját meg hagyta bemutató-autókon szaladgálni..." )  -  lehet hogy nálad-nálatok ez a divat, itt viszont nem.

 

 

Csak személyeskedni tudsz, meg ferdíteni :)

Előzmény: fvcc (28991)
Trotter66 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28992

Nekünk a SC az szürkészzöld, a Daihatsu az piros, a most beújított Mazda 323F piros, az Aprilia McGulliver zöld, a Toyota Hiace meg fehér. A Kawasaki meg sárga-fekete. Ja, van egy G Astra is a portán, ami szürkéskék.

 

Ebből kijön a magyar zászló színe, meg a németé, csak megfelelő sorrendben kell leállítani a járműveket.  :-

 

A mai naptól tesztüzemben van egy Carcam is.

Nem szeretem a spenótot és a sóskát, valamint a kukoricafőzeléket.

 

Aki nekem 2007. februárjában azt mondta volna, hogy egy Renault áll a házhoz, azt lehülyéztem volna, ehhez képest 5 éve megvan az SC és teljes a megelégedettség, pedig japán kocsihoz voltunk szokva, mivel a kötelező KGST-érát követően csak japán állt a portán.  Pontosabban egy rövid ideig második autóként egy Fiat 127 Berline is szolgált.

 

(és még nem vagyok ötven, de közelebb állok hozzá, mint a negyvenhez)

 

Naszóval, nem értem én, hogy mit estek itt egymásnak, a kolléga VW-t vett, mert számára ez volt a realitás, más meg máshogy látja. Ez van, nem vagyunk egyformák. Szerencsére.

 

Mondjuk én sem vettem volna VW-t, de ez meg az én magánügyem.  Odakint mások a feltételrendszerek, mint itt.

 

 

 

 

fvcc Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28991

Telitaláltál: a bélyegzőgépem 10 év után beszart (először és utoljára), már hajón van a következő.

   Ennyi az értelme az egész vitának. Weboldal rákérdezett, hogy tetszik az új autóm, én meg leírtam. Zsuppim meg általánosított, hogy minden 2011 év végi autó szar (járjon fordulat alatt/felett, vagy vigye a szervizbe, reklamáljon, vagy csináljon, amit akar. Nyomtathat magának feliratos pólót is, hogy amit vezet, az szar).

  A Tiguant egyébként a Vivaro seggében szoktam hordozni, bicikli helyett. :) Passat meg ingyen sem kellene

  A Favorit 136L -be beleraktam 165 ezer kmt, meghibásodás nélkül. A 135L-esek tartós bérletet kaptak egy  5 emeletes parkolóházban, amire ráírták: javítóműhely

 

   Van egy zöld autóm, egy kék és egy piros is. Lehet folytatni a hülyeségeket, hogy melyk színű  a jó, a szar és a legszarabb.

  Én az epres fagyit szeretem. Várom az ellenvéleményeket :D

Előzmény: ThomBoy (28988)
Tattara007 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28990

Legalább annyira értelmetlen vita, mintha azon vitatkoznánk, hogy melyik zene a jó zene..... Kinek a pap kinek a paplan....

üdv.

Zsuppim Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28989

Amit leírsz, érzi a Renault is a Daciával kapcsolatban. Talán majd most jön ki az első olyan autójuk ami összevethető a Vw-Skoda stratégiájával ( 100% Vw hardver, egyedi márkaarculat ), ez pedig nem a Lodgy, hanem a Dokker, aminek természetesen lesz Mercedes átirata is ( gyengébbek és kekeckedők kedvéért: Mercedes Citan ). Ez az autó 100% Renault Kangoo hardverre épül, egyedi arculattal.

 

Előzmény: ThomBoy (28988)
ThomBoy Creative Commons License 2012.07.17 0 0 28988

Te jó ég mit vétettem! Már megint egy komment és kész a baj! :)

Urak, FVCC és Zsuppim!

Kár ezen vitatkozni, elhiszem, hogy a Tiguannal elégedettebb vagy, mint a GSII-vel, de halkan hozzá tenném (nem, nem akarok vitatkozni ezen sem :)) nem is fair összehasonlítani egy közel 10 éves formát egy mai trendeknek megfelelővel. A GSIII nagyságrenddel több feature-t tud, mint a GSII, tudom, mert a Fluence (the European Samsung SM3) után jó pár dolog puritánabb, de ez csak megszokás kérdése. Az viszont ha jól emlékszem formára nem tetszett, vagy ár/értékben a VW tűnt jobbnak, már nem tudom.

Ettől viszont tény, hogy a VW is az egyik tipikusan előforduló céges autó bizonyos cégeknél. Az egyik volt kollegámnak már nem tudtak milyen ajándékot adni a szervizben, mert a kocsija (Passat) gyakorlatilag havonta, napokig volt a szervizben. Hogy ez széria volt-e, vagy hétfő reggeli gyártás, ki tudja, de épp ezért elhiszem, hogy Zsuppimnak gondja van vele, utálja, én is utálnám, mert nekünk, akik a vállalattól kapjuk az autót (és még szeretjük is az autókat) az munka eszköz, tehát kb. olyan, mint ha neked FVCC a bélyegzőkészítő géped döglene be rendszeresen, vagy épp túlmelegedne és belassulna (írtam valami hülye példát).

Az is tény, hogy a VW konszern (is) ügyesen gyártja az autóit. Annó volt egy Seat Inca a seggem alatt, amikor az egyik partnerünk beszólogatott a tulajnak, hogy bezzeg ő Caddyt vett, ami VW és nem Seat, bla-bla-bla. Aztán egyszer lebontották a kárpitot, szerintem tudjátok mi volt beleütve a lemebe...

Egyébként -a Tiguant pont nem ismerem- de én se vennék (itthon) VW-t sosem, mert nem ér meg annyit nekem. Egy GSIII-hoz képest (lényegében azonos felszereltség) egy Tiguan +35%-al drágább itthon, ami nonszensz, azért a pénzért már egy fullos Espacet kapok, aminek ha kiveszem a hátsó üléseit elfér benne a Tiguan. (Bocsi FVCC :))

 

A Daciara visszatérve különös tekintettel a cikkre pontosítom magam, igen, alapvetően az embléma zavar, és ezt vállalom is, de nem csak az. Az eszem tudja az egy Renault, de a szemem és szívem egy használt Renaultot akar, nem pedig egy új Daciat. Volt szerencsém akkor Loganba beülni, amikor még nem volt a piacon bevezetve. 5 autó volt kiállítva és különböző módon kellett összehasonlítani a többi hasonló kategóriájú autókkal, mint pl. 4 ajtós Skoda Fabia. A beltér puritánságán kívül az egyetlen dolog amiben kritizálni tudtam az embléma rajta, de pl. fejtérben és lábtérben hátul verte az összes konkurenst. Viszont nekem pár évvel azelőtt egy 80-as években gyártott 3-as Volvom volt, amihez képest az anyaghasználat és a beltér egy prosztó valami volt a szememben, a majd' 20 éves Volvohoz képest. És egy brutálisan randa és nagy Dacia logo volt rajta elől és hátul.

És ez volt az érzésem 1-2 éve is amikor beültem a Daciakba a szalonban, abszolút vállalható autók aki nem vágyik a finom dolgokra (gondolok itt a részletekre), sok minden a belső térben ismerős a Renaultokból, de valahogy olyan érzésem volt, mint ha a 10 éve gyártott Thaliaból mentettek volna át pár alkatrészt a beltérbe.

Szóval én nem tudnék együtt élni vele pillanatnyilag, részemről inkább egy használt Scenic 3 milláért, mint egy új Lodgy, de inkább egy új Scenic, mint egy használt Tiguan.

Zsuppim Creative Commons License 2012.07.16 0 0 28987

Tudod amit most csinálsz, az fidesz szintű kommunikáció!

 

"értem, akkor az apuka mégsem skoda főnök volt" - ezt egyáltalán honnan vetted??? A helyes választ megtalálhatod a 28973. hsz-ban.

 

"

 de VW, azóta utálod. Most meg kaptál egy VW-t, ami nagy szar, ezután meg veszel egy daciát, ami mercedesz lesz. A Skoda egy nagyon jó autó, de a renaulthoz képest nagy szar, viszont a skoda a legjobb. A VW-ben meg azért szar a motor, mert az ablaklehúzó motorjára az van irva, hogy made in franc.

     Kihagytam valamit?"   - PERSZE:  Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! (Ne változtasd! — Ezt a művet nem módosíthatod és nem készíthetsz belőle átdolgozást, származékos művet.)  Ezt hírdeted és közben az ellenkezőjét csinálod :)         

Előzmény: fvcc (28985)
sisti007 Creative Commons License 2012.07.16 0 0 28986
Márkatársak! Nyugtassatok meg hogy ez még mindig a Renault scenic 2 fórumoldal!!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!