Keresés

Részletes keresés

zil130g Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78601

Na és milyen vezetni? :)) Egyébként én inkább a szívót erősítem, de a D10 se rossz. Azok a régebbi féle ülések is tökéletesek. :) Nem kell ide felhajtható kartámasz, a régi a legjobb.

Előzmény: ocsibusz (78598)
Zefa Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78600

Szia!

 

Lehet 280 lovas a D10. Azt hiszem csak az adagolóban van egy kis különbség. 

Előzmény: ocsibusz (78598)
ocsibusz Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78599

Rosszul irtam nem U-10-es henem D-10-es! Bocsi!!

Előzmény: zil130g (78596)
ocsibusz Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78598

A motor U10-es 180Kw-os túrbos, állitolag 280LE. Én ugy tudttam,hogy a 254LE a legnagyobb. A fogyasztás 23l. proba képpen 105-ig engedtük gyorsúlni nagyon simán ment. A válto ZF licenc Csepel 6-1 a kormánymű is Cs. 069-es.

Előzmény: zil130g (78596)
ocsibusz Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78597

Szia! 

 

Nem tudom,hogy mi a különbség az 59-es és a 67-es közöt? Azt tudom hogy a forgalmi szerint 250.59-es. Hátul öt soros üllések vannak és nincs ruha fogas, szekrény, vagy mini hűtő. Az oldal ablakoknál megvan a hellye a napelenző rolónak és a rolló akasztonak az ablakok között. 

Előzmény: Komlósfecskés (78590)
zil130g Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78596

Nagyon szép! Szabad tudni, D10-es, vagy szívós? :)

Előzmény: ocsibusz (78583)
BENczúr utca Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78595

Elvileg igen.

Előzmény: 18-09 (78594)
18-09 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78594

hát akkor benéztem:) 2009?

Előzmény: BENczúr utca (78593)
BENczúr utca Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78593

Nem jár, selejt.

Előzmény: 18-09 (78591)
milcsi79 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78592

Neked is köszönöm, értékes info!

Előzmény: 18-09 (78591)
18-09 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78591

BU 20-76 volt. Még mindig jár, igaz az eredeti kialakításhoz semmi köze:)

 

http://phototrans.hu/14,228623,0,Ikarus_280_00_GEX_427.html

Előzmény: milcsi79 (78589)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78590

Gratulálok a vashoz.

.59-es? A Volánnál még .67-es volt :)

Az előéletét már leírták, talán még annyit, hogy 1992-2004 között a Körösnél többek között a Békéscsaba - Pécs, Békéscsaba - Debrecen, Békéscsaba - Battonya vonalak törzskocsija volt. 

Előzmény: ocsibusz (78583)
milcsi79 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78589

Egyébként adalék az egészhez, hogy úgy 1996 tájában volt egy "harmonikás" trilexes csuklós még Kanizsán. Tipikus Zala Volán színekben. A belseje szürke volt, ablakok között, fülke hátfala stb. (BKV-s előélet?). BSB-184 -es forgalmi redszámmal. Én azt hittem, hogy ez volt az egyik. Sőt, a hátulján időközben megkopott a sárga festék, és alatta látszottak a sötétkék festés nyomai...

 

 

Előzmény: Törölt nick (78585)
milcsi79 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78588

Nem hiszem el! Ez egyszerűen fantasztikus! Köszönöm szépen! Nos akkor kiderült, már általános iskolai tanulmányaim első éveit tapostam akkoriban. Ez akkor űrt töltött be nálam most hogy nem igaz. baromi jól. Szóval 87' és nem 84' :) Mégegyszer THX!

Milán, Nagykanizsáról.

Előzmény: Törölt nick (78586)
Csoki bácsi Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78587

Első éveit pedig az NDK területén töltötte, onnan hozták haza.

Előzmény: ocsibusz (78583)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78586

  

               BU 04-04                                        BU 04-08

Előzmény: Törölt nick (78585)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78585

Mindkettőt 1978.09.07-én vette állományba a BKV, eredetileg GE 04-04 és GE 04-08 rendszámmal.

1982 áprilisában kapták a BU-s rendszámukat.

Mindkettő 1987.06.30-án lett állományból törölve, és eladva a 16. sz. Volánnak Nagykanizsára.

 

1991-ben CJN-985 és 986 lett belőlük.

 

A CJN-985 (ex BU 04-04) 1994.07.14-én, a CJN-896 (BU 04-08) 1992.08.31-én lett selejtezve, majd bontva.

 

Előzmény: milcsi79 (78582)
hajdubus Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78584

Üdv a Fórumon!

 

Először is gratulálok a buszhoz, szép kocsi. :)

A múltját tekintve 2004-ig a Körös Volánnál szolgált BPG-040-es rendszámmal.

Itt egy kép róla még abból az időkből:

 

(forrás: http://busztipusok.hu)

 

Előzmény: ocsibusz (78583)
ocsibusz Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78583

Sziasztok! Ikarus rajongó vagyok és évek óta a fórum lelkes olvasoja vagyok, de csak most határozam el magamat hogy aktiv részese is legyek ennek az oldalnak. Ikarus modelleket készitek ha az időm engedi, de prospektúsokat, javítási utasitásokat, alkatrész jegyzékeket és fotókat gyüjtögetek. Egy közel harminc éves álmom valosúlt meg nemrég mikor vettem egy IKARUS 250.59-est amiről itt egy pér kép is. Lenne egy kérdésem, hogy mitt tudtok a multjáról és mi volt az eredeti rendszáma a BPO-040 előt. Jelenleg a jogi lehetőségeket nézegetem, hogy lehetne minél egyszerübben lehessen üzemeltetni. A fehér rendszámozás hátterét nézegetem. Köszönöm a segitséget is.

milcsi79 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78582

Üdvüzlet minden kedves Ikarus rajongónak!

 

Nem igazán akarom bő lére ereszteni, de gyerekkorom óta nagy Ikarus rajongó vagyok. Itt Nagykanizsán (úgy 84-85' tájékán), amikor még óvodás voltam többnyire "volánsárga" buszok közlekedtek. De volt kettő darab ex BKV-s 280-as, melyek ugye a tipikus szürke sötétkék színben pompáztak. A kér buszról szeretnék valamit megtudni. Melyik garázs volt a telephelyük Budapesten, mielőtt lekerültek volna Kanizsára. Plusz minden info, mit esetleg valamelyik fanatikus rajongó fellel róluk. Előre is köszönöm a segítségeteket. A kér busz rendszámára kristálytisztán emlékszem: BU-04-04 és BU-04-08 (ezek már átrendszámozottak voltak, ugye??? ex. GC vagy ilyesmi?)

 

További szép napot!

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.04 0 0 78581

Május 1!

 

Oleever07 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78580

ha ilyen szürke ajtósra gondolsz, akkor a 415-ösöknél ott van a BPI-357 (13-57) és a BPO-785 (07-85).

Előzmény: =D Doma (78543)
P.stephenson Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78579

Az ős 250-esek még ilyennel mentek.

 

P.s

Előzmény: BPO-105 (78563)
siófoki35 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78578

Azt hiszem azért kaptak új színt , hogy a másik cég buszaitól jobban elkülönüljön.

Előzmény: boz-021 (78577)
boz-021 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78577

1-2 évente arculatot vált a cég, most épp a zöld az idei trend. :) Szerintem szépek, a kukásautó narancssárga után meg főleg.

Előzmény: hajdubus (78573)
hajdubus Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78573

Szép képek! :)

Ezek amúgy mikor lettek átfényezve és milyen apropóból?

Előzmény: BvZ (78550)
=D Doma Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78571

már annak is örülök, ha látok olyat.. nagyon eltűntek errefelé.. most meg halom merci lett..

 

Előzmény: Törölt nick (78547)
BPO-105 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78570

(Hm, olvasnom kéne a javításokat is.)

Előzmény: BPO-105 (78569)
BPO-105 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78569

Mondtam olyat, hogy zöld lökhárítóvonal? Énszerintem egy az egyben a felújított 412-esek színezését kellene rájuk vinni, abban pedig nincsen zöld csík.

(Amúgy meg a 435T-k eredeti festése se lenne rajtuk rossz kék-szürkében, akkor nem a két lámpa között, hanem a lökhárító felső fele a szürke, a képen látható trolihoz hasonló kettős szürkét viszont kissé túlzásnak tartom.)

Előzmény: Grikon (78565)
=D Doma Creative Commons License 2012.05.03 0 0 78568

pocsékabbnál pocsékabb minőség, de a mobil nem fényképezőgép, és néha nem találja ki mi kéne éles legyen..

 

 

 

 

Előzmény: =D Doma (78564)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!