Na és milyen vezetni? :)) Egyébként én inkább a szívót erősítem, de a D10 se rossz. Azok a régebbi féle ülések is tökéletesek. :) Nem kell ide felhajtható kartámasz, a régi a legjobb.
A motor U10-es 180Kw-os túrbos, állitolag 280LE. Én ugy tudttam,hogy a 254LE a legnagyobb. A fogyasztás 23l. proba képpen 105-ig engedtük gyorsúlni nagyon simán ment. A válto ZF licenc Csepel 6-1 a kormánymű is Cs. 069-es.
Nem tudom,hogy mi a különbség az 59-es és a 67-es közöt? Azt tudom hogy a forgalmi szerint 250.59-es. Hátul öt soros üllések vannak és nincs ruha fogas, szekrény, vagy mini hűtő. Az oldal ablakoknál megvan a hellye a napelenző rolónak és a rolló akasztonak az ablakok között.
Az előéletét már leírták, talán még annyit, hogy 1992-2004 között a Körösnél többek között a Békéscsaba - Pécs, Békéscsaba - Debrecen, Békéscsaba - Battonya vonalak törzskocsija volt.
Egyébként adalék az egészhez, hogy úgy 1996 tájában volt egy "harmonikás" trilexes csuklós még Kanizsán. Tipikus Zala Volán színekben. A belseje szürke volt, ablakok között, fülke hátfala stb. (BKV-s előélet?). BSB-184 -es forgalmi redszámmal. Én azt hittem, hogy ez volt az egyik. Sőt, a hátulján időközben megkopott a sárga festék, és alatta látszottak a sötétkék festés nyomai...
Nem hiszem el! Ez egyszerűen fantasztikus! Köszönöm szépen! Nos akkor kiderült, már általános iskolai tanulmányaim első éveit tapostam akkoriban. Ez akkor űrt töltött be nálam most hogy nem igaz. baromi jól. Szóval 87' és nem 84' :) Mégegyszer THX!
Sziasztok! Ikarus rajongó vagyok és évek óta a fórum lelkes olvasoja vagyok, de csak most határozam el magamat hogy aktiv részese is legyek ennek az oldalnak. Ikarus modelleket készitek ha az időm engedi, de prospektúsokat, javítási utasitásokat, alkatrész jegyzékeket és fotókat gyüjtögetek. Egy közel harminc éves álmom valosúlt meg nemrég mikor vettem egy IKARUS 250.59-est amiről itt egy pér kép is. Lenne egy kérdésem, hogy mitt tudtok a multjáról és mi volt az eredeti rendszáma a BPO-040 előt. Jelenleg a jogi lehetőségeket nézegetem, hogy lehetne minél egyszerübben lehessen üzemeltetni. A fehér rendszámozás hátterét nézegetem. Köszönöm a segitséget is.
Nem igazán akarom bő lére ereszteni, de gyerekkorom óta nagy Ikarus rajongó vagyok. Itt Nagykanizsán (úgy 84-85' tájékán), amikor még óvodás voltam többnyire "volánsárga" buszok közlekedtek. De volt kettő darab ex BKV-s 280-as, melyek ugye a tipikus szürke sötétkék színben pompáztak. A kér buszról szeretnék valamit megtudni. Melyik garázs volt a telephelyük Budapesten, mielőtt lekerültek volna Kanizsára. Plusz minden info, mit esetleg valamelyik fanatikus rajongó fellel róluk. Előre is köszönöm a segítségeteket. A kér busz rendszámára kristálytisztán emlékszem: BU-04-04 és BU-04-08 (ezek már átrendszámozottak voltak, ugye??? ex. GC vagy ilyesmi?)
Mondtam olyat, hogy zöld lökhárítóvonal? Énszerintem egy az egyben a felújított 412-esek színezését kellene rájuk vinni, abban pedig nincsen zöld csík.
(Amúgy meg a 435T-k eredeti festése se lenne rajtuk rossz kék-szürkében, akkor nem a két lámpa között, hanem a lökhárító felső fele a szürke, a képen látható trolihoz hasonló kettős szürkét viszont kissé túlzásnak tartom.)