Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

svgyula Creative Commons License 2011.11.23 0 0 21393

Szia! Az a kérdés hogy csak hangot akarsz? Ha nem akkor a 4-es leömlővel kezd itt egy oldal:

 

http://www.dinamit-dob.hu/galeria_nez/skoda-felicia-kit-car-4-leomlo-es-hatsodob-reprodukcio

 

Előzmény: Tomybogyó (21379)
arthur877 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 21392

Nem volt túl nagy felújítás, mert a szóban forgó nyelestengely csapágy úgy 15.000-Ft-ba kerűl magában... És az a gyenge pont.

Előzmény: Willy16 (21386)
arthur877 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 21391

Nekem nem volt alapbeállítás, mert nincs időm keresni egy elfogadható áron hozzáértő szerelőt akinek megvan hozzá a normális VAG-COM-ja is...

De magától nem állt vissza Augusztus közepe óta...

Előzmény: Tomybogyó (21383)
hubo44 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21390

Est ud erteni hod 1.4MPI fabia motrot rakni feliciaba akars vad id sol a kerdeš?

 

Előzmény: Bullcsepel (21389)
Bullcsepel Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21389

Érdeklődnék,hogy ha 1.3-as Felicia befecskendezőrendszert 1.4-es Fabia motorral párosítjuk,akkor tökéletesen működni fog-e?

hubo44 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21388

Fek olaj sint, kezi fek.

Előzmény: feher gabi (21387)
feher gabi Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21387

Hali még mindig nem megy a paripa éedeklődnék hogy a műszerfalon a piros FElkiáltójel zárójelben jelzés mire utalna? válaszokat előre is köszi

Willy16 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21386

Én feújítottam az enyémet... kapott a 2. új szinkrongyűrűt, meg két új golyóscsapágyat és szimeringeket. Az egész kb 8000Ft volt- nyílván a saját munkám nem számolom.

Előzmény: hubo44 (21385)
hubo44 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21385

De serinted van ertelme javitani ijen valtot?

Előzmény: Willy16 (21382)
hubo44 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21384

Bistošan akar mejik serelô redbe tudda rakni DE uj čapadak+sinchron duruk eš a munka díj ha est ôse adda neked a serelô akor hivhatod magadnak a dorš mentôt. Nadon šoksor volt it irva hod enel a modelnel inkab bontot valto a meg oldaš.

Ha zajoš nem erdemeš a fel ujitaš.

Előzmény: kutyus85 (21381)
Tomybogyó Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21383

Akkor kilehet kopva az a folytószelep nekem is ezzel magyarázták h azért nem vette a lapot amit nem hidtem el de kitudja

Előzmény: arthur877 (21380)
Willy16 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21382

Szia!

 

Hány km van a felidben? Ez váltó nyelestengely csapágy hiba szokott lenni.

Fura hogy erre a kérdésre mindig én  válaszolok... :)

 

üdv

Előzmény: kutyus85 (21381)
kutyus85 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21381

Kedves fórumozók! Már régóta olvasgatom az oldalt! Most vettem a bátorságot és segítséget szeretnék kérni tőlletek! Meg tudná nekem mondani valaki ,hogy miért van az, hogy alapjáraton csattogó hang hallatszik a váltóból! Tisztára olyan mint egy traktor! Az érdekesség az a dologban, hogy nem mindíg produkálja az esetet (de legtöbször igen), hideg és meleg motornál is előfordul, és a kuplung benyomására megszűnik a csattogás! Már két szerelőnek is mutattam de az első szrintem nem akart vele kínlódni mert azt a választ kaptam: ez típushiba; a másik meg kuplung szettet (kinyomó cspágy+tárcsa+szerkezet) cserélt de a hang így sem szűnt meg. Igaz már kb. 2 éve így járok vele és semmi látszatja nincs a dolognak, de egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ez már sosem lessz normális! Ha valaki esetleg tudna tanácsot adni azt nagyon megköszönném!

arthur877 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21380

Én több mint 3.000 Km-t mentem el vele, de semmi...

Előzmény: Tomybogyó (21378)
Tomybogyó Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21379

hol tudok venni sportdobot feliciához egyáltalán létezik hozzá olyan amit csak felkell tenni??? mer Én nemtaláltam eddig kösziiii

 

Tomybogyó Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21378

Nekem baszott az alapbeállításra megcsináltuk 3x is elméletileg meg is csinálta kinyitotta meg zümögött szépen a szelep de mégis 1800 alapjárat gázpöccintésre 800-900 de azt se tudta melyik bolygón van mer össze-vissza ment aztán kb. 250-300 km után eljutott a jóig folyamatos javulást követően úgyh csak türelem :D

Előzmény: Schizoka (21373)
johannes. Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21377

köszi a segítséget mindenkinek.

 

asszem alá fekszem ismét,az biztos,hogy a féltengely mert a többit átnéztem,majd csak kiderül mi a hiba.

nagydajab Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21376

Nekem az mpi-is beállt magátol. Mikor megvettem a gépsárkányt nem sokkal rá kitisztitottam és egypár másodperces alapjárati ingadozás után stabil lett. Mondjuk én akkor még nem is tudtam hogy utánna hibakodot kell töröltetni.

Előzmény: arthur877 (21374)
OT2176 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21375

Vika alkatrésztek után kerestem  és ezt találtam.

 

http://sunavadasz.puruttya.hu/by post/2011/11/22Vika_h

 

ez se Kínai nem dobnám ki a gépből :)

arthur877 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21374

Az MPI nem áll be magától.

Ez saját tapasztalat is....

Nem sikerűlt az az alapbeállítás ezek szerint.

Előzmény: Schizoka (21373)
Schizoka Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21373

Sziasztok!

Tegnap este elhoztam a kocsit a szerelőtől és azt mondta nincs hibakód amikor rárakta a laptopjára!

Viszont folytószelep tisztítás meg map szenzor tisztítás volt és ugy 2000 környéke az alapjárat!Megpróbálta rárakni az alapbeállítást neki valamilyen hivatalos VW Seat Skoda szoftvere van de csak harmdjára sikerült.De az alapjárat nem ment vissza normálra ha megpöckölöm a gázpedált akkor se 800 körülire esik vissza inkább 900-950 re.

Elolvastm a fórumot és tudom hogy valamikor majd magátol beáll de én jobban szeretném

ha valaki géppel állítaná be.

Ezért kérnék segítséget Csongrád ,Bács-Kiskun esetleg Békés megyében ha lenne egy tuti

szerelő!

Üdv:Schizoka

stemplis Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21372

Mármint a befelé lógáson azt értem, hogy a kerék jobb és bal oldalát fogod meg és úgy mozgatod ide oda;)

Előzmény: stemplis (21371)
stemplis Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21371

Ha befelé lóg, akkor a kormányműben lévő 150 Ft-os persely lehet kikopva, ha megfogod a kormányű és  gömfej közötti rudazatot és megrántgatod le-fel irányba, akkor jobban észre venni. De a lógást okozhatja a kormányöszekötőgömbfej és az alsó talpas gömbfej lógása is.

Én most vittem vizsgára és kicseréltem a kormányműben lévő persely, majd utána vettem észre, hogy lóg a talpas is. (Megemelt keréknél, úgy veszed észre, ha teljesen kitekered a kormányt és úgy mozgatod a kereket ide-oda oldalirányba.)

Csere után teljesen más lett a "vezetési élmény".

 

Amúgy meg a telet kihúzza, én így jártam vele vagy 30ezret, "normális" vezetési stílusban.

Előzmény: johannes. (21364)
stemplis Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21370

Úgy tudom, hogy azoknál a motoroknál kell 0,25-re a szívót, amelyiknél alu-ötvözetből van a szelepemelő...

 Az enyém MPi, 50 kW és mindig 0,20-ra állítok minden szelepet, úgy hogy egy picit szorosan megy alá a hézagmérő vagyis annyira, hogy a 0,25-ös már nem megy alá (szobahőmérsékletű motornál).

Amióta nálam van 100ezer km mentem vele és nincs vele semmi gond.

Előzmény: Tomybogyó (21353)
nagydajab Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21369

Szia! nekem is rejtéjes kopogások hallatszanak föleg rossz földutakon. Téligumi cserénél alapossan átrángattam, nekem a torony csapágyam lóg. Probáld meg megemelni és a lengéscsillapítot is rángasd meg elöre hátra, ne föl-le mert ugy nem lehet érezni. (legalábbis nekem)

Előzmény: johannes. (21364)
pitta63 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21368

Szia, bár ez okoskodásnak tűnhet amit én mondok, de mi is ugyanígy jártunk egy hete ... aztgittük féltengely lesz de csak a kerék közepén lévő szép nagy anyacsavar volt enyhéne meglazulva, meghúztuk és már is megszünt a kotyogás, egy próbát megért ... remélem neked is csak ennyi lesz a probléma.

Előzmény: johannes. (21364)
Dreamer Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21367

Köszönöm, valami hasonló hozzászólásokra gondoltam!

 

Dreamer

Előzmény: Kolja987 (21360)
Epeter01 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21366

Pontosítsunk!

A féltengely(csukló) kopását két dolog jelzi:

1. ha a külső csukló rossz, akkor akár előre akár hátra induláskor, főleg kitekert kormánnyal, vagy kanyarodáskor a kormány tekerése közben egy-két roppanó vagy ropogó hangot hallasz, elég jellegzetes

2. belső csukló rossz, akkor nagyobb sebességnél rázza a kormányt és búgó hangja van.

Ha ezek egyike sem, akkor nem féltengely.

Kotyoghat:

kormánygömbcsukló, talpas gömbfej, (ez a lengőkar aljában van - bár ez inkább nyikorogni szokott), kormányrudazat a kormányműnél, toronycsapágy toronygumi, és végső esetben (ez a legvalószínűtlenebb a kerékagy csapágy, de ha ez lenne, akkor az elég hangosan búgna).

Továbbá a lengőkar forgáspontjánál lévő valamelyik silentblock kopása esetén a maga a lengőkar.

 

Valamint egy rejtett apróság: a féltengely kicsúszását rögzítő acélgyűrű eltörése esetén is kopoghat a féltengely, de ha ez leesne, vagy eltörne, akkor már rég szétment volna a féltnegelycsukló a beleső fémdarabtól.

Előzmény: johannes. (21364)
Kolja987 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21365

Szia!

 

Én is ugyanebben a cipőben járok, csak nekem a belső csukló a rossz (ami sajnos rosszabb).

Komplett féltengely felujítás 20 ezer+2000 szerelés

Felujított (gyári alkatrészekkel) 18000Ft

VIKA 15000 Ft

Egyéb 30 ezer felett....

 

Nem lehet hogy elég csak a külső csuklót cserélned? Azt 10 alatt megúszhatod/db.

Előzmény: johannes. (21364)
johannes. Creative Commons License 2011.11.22 0 0 21364

sziasztok

 

Múltkor írtam ,hogy valószínűleg cserélni kell a kormányműnél valamit de mikor a téligumikat cseréltem,jobban alánéztem.Megmozgatam a jobb első kereket és befele kotyog.Már elég jól hallatszik rosszabb úton és akkor ha leveszem a lában a gázról hirtelen meg mikor rálépek.Tehát féltengely.

Csere vagy felújítás,ahogy korbban olvastam,vagy esetleg valami más megoldás?

Mi kopik ki ilyenkor és meddig bírja még  kb. ? A telet kihúzza ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!