Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Roadtrain Creative Commons License 2012.08.14 0 0 1549

Jó pár hete kb 4. Nem robbant le a M31-en?

Előzmény: PowerZ (1548)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.14 0 0 1548

Meg van még a 312 is. Azon alkalmazott dolgozik.

Taptünde Creative Commons License 2012.08.14 0 0 1547

A befecskendező rendszerről volt szó,nem a hengerürtartalomról.A 312-es motor közvetlen-befecskendezésű TDI renszer,mint a Sofim IDTD motor.A 313 CDI már CR motor,mint a Sofim JTD motor.Írhattál volna a tűmozgás érzékelős vezérlő injektorról.A Fiat esetében,még volt IDTD felíratos JTD motoros tipus is,az első szériások között.Mivel a topiktárs Mercis volt,gondoltam ismerte a 312-es Sprinterét.

Előzmény: Erikaviking (1544)
Surci126 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1546

"És az 5 hengeres nem a cdi-nek az 5 hengeresítése, hanem a sokkal öregebb kondtrukció feltupírozása."

Ez így nem teljesen egyértelmű. Na most ha a 2.9-ről beszélünk akkor szó sem lehet CDI 5 hengeresítésről mert a 2.9 volt előbb,egészen pontosan a T1-be 89-től volt ez a motor csak turbo nélkül úgy hogy nem egy új konstrukció.

313CDI 2000-től létezik.

Előzmény: Erikaviking (1544)
Surci126 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1545

Gábor!Itt valaki nagyon tud.:)

Előzmény: Erikaviking (1544)
Erikaviking Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1544

A 312 és a 313 cdi-nek szinte semmi köze egymáshoz. a 312-es 2,9 sor5 elektromos adagolóval, a 313-as meg sor4 és már cr-es. És az 5 hengeres nem a cdi-nek az 5 hengeresítése, hanem a sokkal öregebb kondtrukció feltupírozása. Szerintem nincs két közös alkatrész bennük.

Előzmény: Taptünde (1524)
delvan_dti Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1543

A 147le változaton már változó geometriás a turbó.

Ettől érezhetően hamarabb van a nyomatéka.

 

A 127le(jumper)viszont meg van chippelve így magasabb fordulaton jobb mint az iveco.

 

Szerintem az a 147le csak tájékoztató jellegű :( 

Bár tgk-nál a nyomaték a lényeg.Arra nincs panasz. :)

 

"Ja meg eltört a kipufogó a flexi csőnél,de azt ingyen meghegesztették"

 

Azt már nekünk is kellett 2x hegeszteni 1.eltört az egyik oldalon majd rá 1-2 hétre a másikon :)Azóta ok.

 

Előzmény: PowerZ (1542)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1542
köszi a választ. Igen az elektromosság az gyenge. Csak szoftvertől függ, hog hány lovas vajon?én most járok 20.000 közös km nél de eddig csak egy öninditó kellett bele. Kétszer voltam olaszba vele.
Ja meg eltört a kipufogo a flexi csőnél,de azt ingyen meghegesztették.
delvan_dti Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1541

A jtd-hdi motorok közül szerintem a legjobbak.

Nincsenek még túl "bonyolítva" mint az újabb motorok.

Nincs benne pl.: egr-szelep,légtömegmérő,katalizátor,fojtószelep stb. 

 

Nekünk van kettő is egy 127le(415ekm) ill  147le(220ekm) verzió 04' jumperbe és dailybe.

 

Nem túl régóta vannak meg ,de az eddig együtt töltött 115ekm ill 60ekm alatt egy micro szűrő dugulás(otthon simán ki lehet takarítani) illetve az iveconál egy porlasztó elektromos csatlakozó hibán (500ft volt a javítás:)) kívül hibátlanok.

 

 

 

 

 

Előzmény: PowerZ (1540)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1540
Köszi,már értem. Én is ugy terveztem 10.000 után cserélem. Jók ezek a motorok? Mennyit bírnk ki?
Előzmény: delvan_dti (1537)
Liviati Creative Commons License 2012.08.12 0 0 1539

Már megírta, JTD az övé.

Előzmény: mindaricsi (1538)
mindaricsi Creative Commons License 2012.08.12 0 0 1538

Szia, motorkódot írd meg légyszi, úgy a legegyszerűbb eldönteni.

Üdv:mindaricsi 

Előzmény: PowerZ (1525)
delvan_dti Creative Commons License 2012.08.12 0 0 1537

Gyakorlatilag az adagoló helyére került a nagynyomású pumpa.

 

Én télre nem hagynám benne a 15w40-et addig szerintem elmegy.

 

 

Előzmény: PowerZ (1525)
delvan_dti Creative Commons License 2012.08.12 0 0 1536

Hali!

 

Arról nincs valami infód milyen széles felnikkel gyártották a dailyket?(a miénk 2004-es de szerintem mind1)

Illetve lehet az ET szám fontosabb lenne. (6csavaros)

 

Szóval az a gond h a gyári 5 collos felnire a 195/75R16 helyett felmegy a 215/75 elől teljesen ok,de hátul nagyon kevés a hely a 2 gumi között.(valószínű terhelve össze is érne)

 

Valamint nincs véletlenül 195/75R16C Michelin Agilis81-ed akár 1 db pótkeréknek kéne.

 

 

Előzmény: Liviati (1528)
Taptünde Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1535
Taptünde Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1534

A balra levő boritékok mellé kell klikkelni,és a normákat kivetiti,rajzként.Max 15-öt.

Taptünde Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1533
Taptünde Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1532

Sajnos nem tudtam átküldeni,mert túl nagy a fájl.

Előzmény: Roadtrain (1531)
Roadtrain Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1531

Ohhh köszönöm szépen :)

Előzmény: Taptünde (1530)
Taptünde Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1530
Előzmény: Roadtrain (1529)
Roadtrain Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1529

A 3.0-ás motorhoz nincs rajza valakinek? F1CE0481 a motorkód

Eleje érdekelne,mármint a szíjjak meg ilyenek,feszítő görgő.

Liviati Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1528

43S végű az már JTD

Előzmény: PowerZ (1527)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1527

....43S a vége 92 KW

Előzmény: Liviati (1526)
Liviati Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1526

Motorkód?

Előzmény: PowerZ (1525)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.10 0 0 1525
Adagoló van rajta,majd egy közös nyomócső,és elektromos befecskendezők.
Előzmény: Taptünde (1524)
Taptünde Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1524

Ha adagolós,akkor 2,8-as IDTD motor.A JTD szintén 2,8-as,de CR pumpás.A különbség annyi,mint a 312-es Sprinter,és a 313CDI között.

Előzmény: PowerZ (1523)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1523
mostmár nem nagyon értem. Jtd de adagolós? Akkor mi a Jtd? Én eddig mercis voltam az iveco nekem kinai.
Taptünde Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1522
Előzmény: PowerZ (1520)
Taptünde Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1521

Kapitális hülyeség!Minimum ACEA B3-08,B-4-08 kell bele.Szintetikus 5W-10W-40-es olaj kell a JTD motorokba.

Előzmény: PowerZ (1520)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1520

 

Akkor ez hülyeség?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!