hát az én objektumaimban csak face2 van. sajnálom, de ezt az egyet nem bírom felfogni. Nem tudom úgy megcsinálni hogy csak az látszódjon ami kell. Nincs is türelmem ezzel kísérletezgetni ezért egyszerűbb a face2. Nekem túl magas hogy mikor milyen irányban kell összekötni. Magyarázták már többen de....
Mindig tanul az ember valamit... tudtátok, hogy a rotate és translate parancsokat a texturázott vertex meshbuilderekhez is fel lehet használni? én eddig azt hittem hogy csak a primitívekhez lehet. Ez nekem nagyon jó hír mert páldául a fehérvári fűtőház félkörívesen elhelyezkedő sineihez nem kellett volna kiszámítani egyessével a sineket hanem csak egy egyenest és utánna a többit a rotate-vel elforgatni. mivel az origó a forditó közepe, ezért csak forgatni kell. Mondjuk még jól jön, mert a fűtőház hátulját és a tetejét már így fogom megcsinálni. Ha ezt hamarabb tudom akkor nem szerkesztgetek a füzetbe...
A szaggatás két dolognak a függvénye: 1 gép kapacitásé ami nálam nem gond :) 2 meg hogyan van megírva az objektum. Mennyi face2 van benne mennyi rotate translate parancs ezektől mind mind függ a betöltés. Persze néha nem lehet kikerülni, hogy ne legyen rotate és translate parancs de lehető legkevesebb a jó.
Az én bzm is ilyen jó lesz és hasonló lesz majd mint az mtrain. fokozatosan fog a valósághoz minél jobban közelíteni. Ez most a 2-es verzió lesz első körben ami kiadásra kerül. Csak érzékeltetésként: annó mikor az első bzmet kiadtam csak az ajtók voltak animálva és jó napot. Arra mondtam, hogy 1.0ás verzió aztán jobban megnéztem illetve megértettem mi az a középorigó akor láttam meg, hogy az csak 0.3as! Most meg 2-es verziót fog kapni rá!
A 3-as verzióban már a könnyített betöltésen fogok dolgozni illetve a vezetőállásban, hogy minél több dolog legyen animálva.
Tibi sok sikert és kitartást az észak Balaton pályához. Nem lesz könnyű dolgot. Sok képet csináltunk neked azokat fel is tudod használni majd. Amint lesz kép mutasd meg kíváncsiak vagyunk rá hogy áll a fejlesztésed.
Még egyszer sok sikert és kitartást neked az építéshez!
Furcsa, hogy a 3-as metró járműveinek is van szép belső tere és a pálya sem rövid, mégis nálam sosem szaggat. Viszont a belső teres kcsv7 1352-nél már 10 fölé nem ment az fps.
Bizony bizony benne van a pakliban hogy szaggatni esetleg lefagyni fog a gép. Néhány felhasználó gyengébb gépe miatt nem állhat le a fejlesztés. valószínű az én újraépített pályámtól is le fog majd fagyni egy két gép. Székesfehérvár összes vágányát és még a vontatási telep vágányait is megépítem. Ezen túlmenően még az állomásépület utca felöli oldalát is megépítem. Az állomás előtti tér és utca is megépül. Hasonlóan ahogy az msts játékban, itt is elég szélesen ki lesz építve minden. A huszonöt vágány mindegyike freeobjjal lesz letéve és elforgatva a megfelelő irányba. Elég macerás lesz így 25 méterenként a közel másfél kilóméteres állomást megépíteni, és talán értelmatlen is, de ezt már elhatároztam. Szintén a jó öreg négyzetrácsos füzet segitségét kértem. Megrajzoltam a sineket és így valamivel könnyebb. Lesz egy láthatatlan átmenő vágány ami nyílegyenesen átszeli az állomást. Ehez a sinhez viszonyítva lesz letéve minden. Így az oldalra távolabbi sinek sem fognak széthúzódni ha a nullés sin kanyarodik. A másik fontos dolog amiért ujra kell épiteni az a kilóméterszelvény. A fehérvári stop jelzés lesz a 67ezredik méter. Bp felé is meglesz párszáz méter, így a 30-as vonal épitésekor már ezt csak ki kell vágni innen. Az érkezés (a 30ason) és indulás az 5. vágányról lesz, érkezéskoz a II-es torony alatt haladunk majd el.
Már te is a 4-6-osra mész? Lesz kihez csatlakoznod, nem kevesen kísérleteztek már a Nagykörúttal... Pl Tommy50 és Levisboy is már hozzákezdett, de ők azóta se jutottak el a kiadásig. De talán Te eljutsz eddig a pontig! Én szorítok Neked!
Ilyen kiválóan kidolgozott objektumot az M-Train beltere óta még nem láttam BVE-ben!
Minden elismerésem! Csak így tovább! Már a KCSV7-1352-nél is nagyobbra nyitottam a szemeim, mint az megszokott, na de most viszont ha ez is megjelenik, kigúvad ;-)))
Na jó, azért ennyire ne túlozzuk el magunkat, de annyira igen, hogy le a sapkával, vagy akár kapucnival!
(Bár én is tartok tőle, hogy úgy fog tőle befagyni az OpenBVE, mint az M-Traintől is; hiába töltődik be gyorsan a szerelvény, ha az F2 megnyomását "Game Over" követi...csoda, hogy nem ad rá kékhalált, miközben nálam a teljes képernyőre váltáskor is előjön az "IRQL NOT LESS OR EQUAL"...)
Nagyon szép, és még ráadásul a 4-es visszonylat van beleírva, most jellenleg a 4-es villamost építem a Fehérvári út és Blaha Lujza tér közötti szakaszt. Igaz nálam a Combino lesz az alap jármű, de természetesen egész jól fog mutatni az ICS tipus villamos is.
A route wiewerben nem tudod megnyitni sem a b3d-t sem az X fájlt. Ott csak az útvonal CSV fájlokat lehet. Ha ezt próbáltad és ez a hibás akkor nem biztos hogy az x objektum a hibás. Lehet a route fájlban nem jó valami. Lehet csak annyi hogy vessző van pontosvessző helyett... . Egyébként minden x fájlban olyan furcsa karakterek vannak. Ezt így konvertálja le. Nem tudom miféle kódolás, majd az okosabbak többet mondanak erről.
A "zagyvaság" még nem jelenti azt, hogy hibásan lett konvertálva. A jól konvertált is "zagyvaság", erről nem tudod megállapítani. Nyiss meg egy jó X fájlt, az is hasonlóan néz ki...
Tudom, hogy vannak ezek a 3d modellezőprogramok. Akkor lehetséges, hogy hibásan lettek átkonvertálva?
Mondjuk mikor megnyitottam akkor zagyvaság volt benne valószínű, hogy ez azért vaan mert hibás a konvertálás? Ám mégsem, mert object wiever gyönyörűen kezeli, de route wiever már nem.
Szerintem valami másfajta objektummal kevered. Nem lehet, h a Blitz3D-vel, netán Blendernek vagy a Gmaxnak az alap objektumformátumával kevered? Mert azokat viszont tényleg nem ismeri az OpenBVE! Vagy az is lehet, hogy hibásan lett exportálva az X-be!
Oh de kár...mind1, ha más is kérdez ilyet, majd legfeljebb rámutatok erre a hsz-re :))) Amúgy a csepeli HÉV-es klipemnél kérdezted, honnét van a pálya. Azt azóta sikerült beüzemelni?
A baj szerintem ott lesz, hogy van az objektumban rotate sor....
Viszont eddig nem igazén sikerült cylinder úgy megírnom, hogy ne lett volna bent e sor. Pláne úgy, hogy vízszintesen fektetett legyen a cyliner és úgy, hogy rotátáls nélkül. Ezzel bajlódom most!