Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Én is azon szoktam látni, de jött már reggel Egerbe az egyik Neoplan helyett bérletes járaton. De majd lecsekkolom ezt a másik Integrot is, csak fussak össze vele, mert amit V. ker. mond, az valóban felvet egy kérdést. Ugye a HAN-os MAN-ok a Colorhoz tartoznak, de pl. láttam már a HAN-769-et Egerben Mátrás járaton. Mondjuk mióta nincsenek a Mercik, minden jár mindenhova szinte. Viszont akkor a 3 eladó Mercit miért nem veszi át a Mátra? Sokat enyhítene a kiadási problémákon.
Nos, a Mátra valóban állományba vett egy Integrot, de nem az FLX-et, ami egyébként alvállalkozós kocsi, de néha betéved bérletes menetrend szerintire. Ez egy hófehér gép, elől és hátul fekete Mátra Volán Zrt. matricával, de rendszámot még nem sikerült hozzá kiderítenem.
Valószínűleg az ex. Homm Kft.-s FLX-565 lehetett. Bérletes járaton többször is volt már Egerben egy Neoplan helyett. Vész esetén ezeket az alvállalkozós kocsikat is kiadják menetrend szerintibe.
Hej, hát valami ilyesmi, de nem mernék rá megesküdni, a csomagtartó kiosztás olyan fura, mintha nem ilyen lett volna oldalt az ajtókiosztás, de franc se tudja már, én csak a barátnőmet kísértem ki a buszhoz, és éppen megjegyeztük, hogy ez már megint "újdonság" mert nem a jól megszokott King-Long, de komolyan mondom, holnap kimegyek nektek megnézni és le is fotózom, hátha megint az jön, már bánom hogy ma se csináltam róla fotót :)
Hát én ilyet nem tudok, mondom nem értek hozzájuk, de megnézve itt a képeket amit lentebb linkeltek be az eladásra szánt buszokról, a lámpája ennek a mainak amire Integro volt írva nem olyan volt, meg az ülések se olyanok voltak benne mint a képeken.
Integro volt az elejére írva a lámpa mellé, elolvastam kétszer is, nem értek annyira buszokhoz, de azért csak nem tesz fel valaki egy Intourora Integro felíratot.
Össze-vissza variálnak itt a nyíregyi járattal, menetrendváltás után volt Credo, aztán King-Long, ma meg már egy Mercedes Integro volt a gyöngyösi busz nyíregyről. Ki érti ezt...?
633 és 631 már jó ideje visszakerült a Mátrához. Ezek futnak is náluk azóta is. Az egyik Eger-Hatvan többek között. Ezek most már biztos, hogy a Kékeses gépek lesznek! Jól van így kell ezt csinálni, viszafejlődés ezerrel :S pl. Heves-BP. is megnyert újra két kredencet, amik rohadnak lefelé sorjában és még fűtés sincs mindig :S Nem azt mondom, hogy annyira top busz volt az Intouro ebben a kiszerelésben, de mindenképp ugrásszerű minőségi javulás volt!
A hirdetésben látható autóbuszon kívül további 4 db Mercedes Intouro autóbusz eladó. Gyártási évük: 2008. Kilóméter telítettség: 563364 km, 595411 km, 644318 km, 646000 km. Szállítható személyek száma: 56 ülőhely és 33 állóhely. Az autóbuszok kitűnő esztétikai és műszaki állapotban vannak!
A km adatok teljesen megfelelnek egy menetrendszerinti busznak.
és mikor láttam bent LGA-633-at azon is csak hátul volt logo. (Ha jól emlékszem.)