Nekem még sosem világított a check lámpa a gyújtás ráadása kivételével. De gondolom ha van egy konkrét hiba akkor az elektromos rajzon le lehet követni az áramkört és ki lehet mérni. Az a rosszabbik eset, ha az ECM-ig minden frankó, mert akkor a központi egységben van a hiba. De valószínűbb a csatlakozási hiba, vezetékhiba.
Köszönöm a válaszodat DelSonar! Ezeket kigugliztam, és elkapott az "értem én, hogy non-stop, de meddig van nyitva"effektus: mit cseréljek ki hogy ne világítson a cseklámpám? A kopogás szenzor ok, azt már cseréltem, de mit cseréljek, hogy elmúljon a P1382 hibakód? Utána olvastam, és a két hibakód egy és ugyan az! Elvileg. Tehát ha kicserélem, vagy megnézem a kontaktot a kopogás érzékelőn, kitörlöm a hibát, akkor nem fog előjönni egy darabig! Erősítsd meg a hitemet kérlek!
Sziasztok ,van egy Daewoo Kalosom 1,2-es,Alig birom kiszedni a kulcsot a gyujtáskapcsolóból .Ki szeretném venni a zárbetétet,de nem tudom ,hogy kell.Segítene valaki?
A segítségeteket szeretném kérni, mivel kigyulladt a checklámpám, kiolvastam két hibakódot dobott, majd egyet, majd megint kettőt. A p0327 ez nem volt állandó hiba, ez néha volt néha nem. A P1382 erre nem találtam semmit. Ez az állandó hiba! Jelentése: variable cam timing solenoid circuit malfunction. változó szelepvezérlés mágnesszelep áramkör hibás. Na ez mi? és hol találom a kocsimban? erre várnék választ!
"Sajnos 100% ra biztosan nem tudom megmondani mert nem hozza egyértelműen a program! Viszont ha lenne gyári szám a régi lambdaszondákról akkor az segítene a beazonosításban!