A napokban beszélgettem az egyik kollégámmal a PDTDI motorokról.
Szóba került a hengerfej meg a pd elem. Csodálkozva hallottam tőle, hogy állítólag a wv valamikor visszahívta típushiba miatt, hengerfej cserére az ilyen motorral szerelt autókat. Igaz ez az infó? Én nem hallottam ilyenről eddig.
2003-as Superb-em van és ha igaz a hír, akkor így 290 ezer km-nél épp jól hangzana egy csere, bár semmi problémám nincs vele.
Tegnap este a indítás után nem világított a klímapanel, nem írt ki külső hőmérsékletet(a műszerfalon viszont igen), és nem kapcsolta be a klímakompresszort. Többszöri újraindításnál is megmaradt a probléma. Majd fél óra múlva szintén újraindítás és minden rendben. Ez mi lehet????
Vásároltam egy 2011-es superbet, meg tudja mondani valaki, hogy a gyári amundsen rádió hátúlján van erősítő kimenet,van egy mélyládám erősítővel azt szeretném rákötni.
Még egy kérdés ez egy 2.0 140le cr motoros autó, tuningbox ráköthető biztonságosan, nem lesz gond a gyári elektrónikával?
Szeretnék a 2004es superbre króm díszlécet az ablak alá is mert ugye nincs csak a fenti részen. De nem telálok sehol :S a gyárira meg ajtónkénti szettre 40.000Ft-ot mondtak..
Hát... az annyi.... Esetleg bontó?
Ilyen krómszalagok méretre szabva vásárolhatók a Homasitánál, de azért az más minőség, és ez sajnos látszik is...
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni! Szeretnék a 2004es superbre króm díszlécet az ablak alá is mert ugye nincs csak a fenti részen. De nem telálok sehol :S a gyárira meg ajtónkénti szettre 40.000Ft-ot mondtak..
2003-as superb.. Mióta megvettem azóta elég nehéz forgatni a kormánykereket okozhatja ezt a szervóolaj elhasználtsága? 245.000km van benne és a szervóolaj eléggé barnás színű. Ha okozhatja tudnátok segíteni hogy milyen szervóolaj kell bele és mennyi?
Nekem is vacakol a bal hátsó záram, amikor nem nyílik magától, akkor a belső nyitót meghúzom és így nyomok rá a távirányító nyitógombjára és így kinyílik.
Nem tudom, hogy Nálad is beválik-e, de egy próbát megérhet.
Valószínűleg a kpzár mechanikája szorult meg félúton. Szokásuk. Szét kell szedni az ajtót, és a megfelelő helyen nyers erőszakot alkalmazva átbillenteni. A kárpit leszedése nem lesz egyszerű. Legalábbis, ha egyben szeretnéd levenni. Végül zárat cserélni.
Srácok egy olyan kérdésem lenne, hogy ha egy hátsó ajtó nem nyílik sem kívülről, sem belülről valószínűleg a mikro kapcsoló problémája miatt akkor azt hogyan tudom kinyitni???
Köszönöm a tanácsot... a márkaszervíz és az állapotfelmérés alapján is úgy tűnik, hogy 31000 km van benne, úgyhogy remélhetőleg még egy jóideig nem kell majd cserélni.
Köszönöm az információt! Próbálok egyezkedni a tulajdonossal majd...
Az autó a szervízkönyv szerint Porsche-Pestnél volt korábban így remélem, nem lesz vele gond. Gondolom, ők nem variálnak és megbízható adatokat szoktak adni.
Szeretnék egy használt (4-5 éves) Skoda Superb 2.0 CR TDI-t vásárolni. hallottam már többször, hogy alvázszám alapján le lehet informálni az autókat. Ez hogyan működik és hol tudom leinformálni az autót?
A Porsche Hungáriának az a politikája, hogy kiadja az autóval kapcsolatos bejegyzéseket az adatbázisából, de csakis és kizárólag az autó forgalmiba bejegyzett tulajdonosának.
Tehát akkor tudod lekérdezni az autó előéletét, ha a tulajdonos személyesen elballag veled a legközelebbi márkaszervizbe.
Természetesen nem tartom kizártnak, hogy ha van ismerősöd, akkor másképp is el lehet intézni a dolgokat, de a PoHu azért elég komoly fegyelmet tart.
Azt azért nem árt tudni, hogy a külföldről behozott autók túlnyomó része erősen problémás - a neppereknek csak a kinti legolcsóbb autókkal érdemes foglalkozni, márpedig a piac legolcsóbb autói mindenhol elég nyavalyások. (Korábban súlyosabb sérülésük volt, vagy egyszerűen csak a szokásos átlagos éves km futás többszörösét tekerték beléjük korábban.)
Szeretnék egy használt (4-5 éves) Skoda Superb 2.0 CR TDI-t vásárolni. hallottam már többször, hogy alvázszám alapján le lehet informálni az autókat. Ez hogyan működik és hol tudom leinformálni az autót?
A segítséget előre is köszönöm!
Illetve, ha van valakinek tapasztalata a típussal kapcsolatban, akkor azt is szívesen veszem!
Ha nem is az index, de forgatás közben tud kattogni a kormányoszlop, talán éppen az index visszaléptetéséért felelős "kilincs" kattog. Ladán legalábbis volt ilyen hiba...
Persze nem tudjuk, hogy elfordítva tartott kormánynál kattog a kerék felől valami, vagy a kormánykerék tekerése közben kattog a kormányoszlopból valami...