Sajnos ezzel én is küzdök, a sarok előttem hajlamos párásodni. Szerintem a műszerfalat ki kell kapni hozzá, én ameddig nem romlik a helyzet hozzá nem nyúlok. Soha nem lesz olyan mint volt, öreg bolha sérül szétszedésnél majd zörög utána. Talán ha cserélsz pollen szűrőt jobban fúj és letolja. Nem drága és könnyen cserélhető.
Tavaly Decemberben vásároltam egy 2005-ös swift 1.3 GS-t. Lenne majd pár kérdésem hozzátok amit esetleg nem találok a keresővel. :)
Eddig csak olvastam a topicot és már rengeteg hasznos dolgot találtam,de lenne egy problémám az autóval amiben a segítségeteket kérném hátha járt már más is így.
A probléma a fűtésemmel van. Legalábbis valami nem stimmel mert a vezető oldalon a szélvédő, lábtér és oldalsó befúvóin langyosabb levegő jön mint az anyós oldalon. A középsőt ami a rádió felett van sűrűn nem használom,de megnéztem ott rendben van. Legalábbis érzésre azonos hőmársékletű a befújt levegő.
Termosztátom jó, fűtőradiátor szintén. Hideg-meleg kapcsoló vált nem akad vagy ilyesmi. Így gondolom a fűtésboxal lehet gond vagy esetleg a baloldali ágon nem illeszkedhet valami.
A műszerfal alól bontás nélkül ezekhez hozzá lehet egyébként férni? Vagy van esetleg valakinek tipp merre keressem a hibát.
Nekem is folyamatosan visít a fékem, de nincs elkopva. Valószínűleg neked is felüvegesedett mint nekem. Ettől függetlenül ahogy én észleltem nincs fékerő vesztés csak hallod amikor fékezel :)
Sziasztok!Ma Mutteromnak sikerült koccannia!Azt mondják tényleg koccant,ismerősök akik látták a balesetet.(De a hűtő kilyukadt sajna) Zebra előtt a biciklin üllő emberke természetesen leszállt, úgy hogy a félkerék már kint volt zebrán a rendőr meg szeretettel büntet annál a zebránál és Mutter előtt satuféket nyomott az illet !Csak azt nem tudom hány ráfutásos baleset meg gázolás kell még,hogy ahoz a zebrához vmit kitaláljanak,főleg hogy mind a két oldalt villanyoszlop takar. Na mind1... megtörtént... ennyi.Kérdés: Melyik hűtőt ajánljátok?Ez a Nissens elfogadható minőség vagy érdemes 50ért gyárit venni?Illetve vkinek nincsen gyári első lököse eladóban?Előre is köszi!
A katalizátorod hatásfoka alacsony, ezért világít a lámpa. Szondából kettő van de ezek cseréje sem fogja megoldani a problémát. A katalizátor elég drága ha kompletten veszel. Alternatíva egy külön katalizátorbetét, ezek már 30 ezertől vannak, de pontos lakatosmunkát igényel a behegesztésük.
Világító lámpával is el lehet közlekedni, Én pl közel 100 ezer km-t hajtottam bele miután kivillant a lámpa. Párszor reseteltem de egyre gyakrabban villant fel ezért hagytam a francba az egészet. Ismerősömnek cseréltünk csak betétet a drágábbik fajtából, nála jól működött.
Az enyémnek sem volt semmi baja, a motor működött rendesen a világító lámpa ellenére is. Ha van rá keret csináltasd meg, ha nincs akkor használd tovább. A felújított katalizátor most jó áron van. LINK
Sziasztok! 2005 ös 1.3 as swiftnél világít a motor hiba lámpa. Hibakód amit tudtam törölni p0420. Katalizátor vagy lambda szonda. A motor rendesen jár semmi különöset nem érezni. Találkozott már más is ilyennel? Ha jól tudom 2 db szonda van.
Nagyon köszönöm a megnyugtató választ! Természetesen az igazsághoz hozzá tartozik, hogy az elmúlt napokban a mínusz tizenöt fokban csinálta első induláskor, később már nem. Ahogy írtad már az elején kipróbáltam egy nagy üres parkolóban és egyik irányba sem csinálta úgy hogy teljesen aláfordított kormánnyal és már szinte borult az autó de meg sem nyikkant.
Be tudná valaki jelölni a képen, hogy pontosan hol vannak a műanyagot rögzítő fülek? Tudtommal csak meg kell húzni előre és le kellene jönnie, de ha jobban tépem kárt tehetek másban is, ezért nem akarom erőltetni.
Általában a kitekert kormánnyal való haladáskor hallható ropogás féltengelykopásra utal. A görgők nyomvályút koptatnak a féltengely csuklójának csapágyívébe. Mivel legtöbbet egyenes irányban terhelődik ezért rövidebb szakaszon mélyebb a kopás,
Viszont ha kitekered a kormány és úgy haladsz akkor a görgők ropogással gördülnek át kopottabb részen.
Könnyen meg tudod állapítani magad is a hibát. Keress egy nagyobb sima placcot ahol kitekert kormánnyal finom gázzal körbejársz. Ha folyamatos ropogást hallassz akkor jó eséllyel kopottabb a féltengely csuklód.
Bár ez Swiftnél elég sok km után kellene, hogy jelentkezzen. Ettől még nem jön a világvége mert sokan észre sem veszik a hibát és éveken kersztül így járnak.
Ha kopott a csukló akkor az mindig szól, nem csak első induláskor. Először ezt kéne tisztázni....csak első induláskor szól-e vagy mindig?
Sziasztok! Suzuki swift kettőm van. Egy ideje, első induláskor kicsit nagyobb gázzal való indulással jobban aláfordított kormánnyal kerregős kopogás hallatszik bal eső keréktől. A szervíz azt mondja jó a féltengely, és jó minden. Ez nem hagy nyugodni! Valaki legyenszives ötleteket írni. Köszönöm!
A fater úgy nyírta ki a Wagonr fekete dobozát, hogy rajta felejtette a gyújtást miközben levette az aksisarut. 120 ezer forintjába került ez a szikráztatás.
Ha leveszed a ventillátort alul akkor úgy emléxem, hogy belátni valamelyest a radiátorra. Vagy kamerával benézni. Lehet, hogy tele falevéllel vagy egyéb kosszal. Én addig nem szedném szét míg le nem ellenőrzöm, hogy a radiátoron átmegy-e rendesen a víz. Rádudni a slagot a bemenő csőre és megnézni, hogy a kimenőn jön e rendesen a nyomás. Ha a vízpumpa rendesen dolgozik akkor át kell nyomnia a meleg vizet a radiátoron.
Ha a fűtés egyik felén jön csak meleg akkor vagy a terelőzsalukkal van gond vagy a radiátorban van levegő vagy kívülről van eltakarva az egyik fele.
Ezek olyan kütyük amik elférnek otthon. Az aliexről már 1500 forintért tudsz rendelni. Hogy mire jó....van és kész.:-))) Javítani nem tudsz vele, néhány hibakódot törölhetsz és nézheted az adatokat. Részben azokat amit úgyis látsz a műszerfalon, meg néhány egyebet. Nem pénz érte.
Azt kell megnézni a leírásában, hogy mely típusokat viszi. Bár szinte mindegyikbe bele tud olvasni, valamelyikbe jobban másikba kevésbé.
Fűtés téma: meg mindig nem sikerült rájönni a hibára, elvittuk egy hutovel is foglalkozó szerelohoz, azt mondta h termosztat hiba lesz, kicserélte, nem az volt; most a futoradiatort mondta, amihez szét kell szedni a teljes elejét ugye, de nem túl meggyőző ez így. Tudtok adni egy szakszervizes ismerős elerhetoseget, aki otthon vagy nemszalonos áron megtudná csinálni? Köszi