Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DelSonar Creative Commons License 2016.05.08 0 0 13821

Értem. Akkor nagyon nem stresszelek a dolog miatt, hogy netán valahova nem jutott folyadék.

Előzmény: Ken_Block (13819)
wolf1126 Creative Commons License 2016.05.08 0 0 13820

Kalos 1.4. Segítséget kérek a hátsó lökhárító leszerelése hogyan a legpraktikusabb, mi a folyamata? Előre is köszi!

Ken_Block Creative Commons License 2016.05.08 0 0 13819

Üdv.

 

2* cseréltem már benne folyadékot, nem sikerült egyszer sem még 5l-t se beleönteni. Nem tudom honnan izzadták ki azt a 7l-et...

Előzmény: DelSonar (13818)
DelSonar Creative Commons License 2016.05.08 0 0 13818

Ráérő időmben lecseréltem a 12 éves hűtőfolyadékot. A problémám a következő lenne: a gépkönyv az 1.4-es motornál 7 liter hűtőfolyadékot említ. Viszont már leeresztésnél sem jöhetett ki a motorból 5 liternél több (a 10 literes vödör talán félig sem lett tele), utastérfűtés is rá lett nyitva, ahogy le van írva a csere folyamata, úgy lett megcsinálva. Betöltésnél meg most járok kb 4,4 liternél. Az autó már ment úgy 10 km-t, a termosztát is nyitott, át lett forgatva a rendszeren a cucc, a hőfok is teljesen normálisan alakul.

Na de hol van annak a maradék 2,6 liternek a helye?

almaata66 Creative Commons License 2016.05.05 0 0 13817

Móka és kacagás... kopogás visszatért és nem múlik. hó közepén hidrotőke csere. most diplomázik a nagyobbik lányom. Jobb helyet el sem tudtam képzelni a pénznek. De legalább el tudunk menni a hangversenyére ha jó lesz az autó....;-)

Előzmény: Relaxvideo (13816)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.05.02 0 0 13816

Alapjárat és alacsony fordulaton való rángatás ma megszűnt.

Oka: gyújtástrafó. Kuka.

almaata66 Creative Commons License 2016.05.02 0 0 13815

Rendeljetek hozzá szűrőt is és nem árt ellenörizni a harmonikacsövek állapotát is. Nálam azt is cserélni kellett

.

Előzmény: colnet (13814)
colnet Creative Commons License 2016.05.02 0 0 13814

Sajnos nem zúg.

A szerelő azt mondta, az üzemanyag szivattyú motorja állt meg.

Neten rendeltem. Ma kiderül.

(Köszönöm a válaszodat.) 

Előzmény: Ken_Block (13810)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.29 0 0 13813

Hát igen itt is ugyanaz a két cikkszám.

Köszi

Előzmény: laleeeee (13799)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.29 0 0 13812

Hivatalosan más a cikkszámuk, de a gyár utána cikkszámváltoztatásokat csinált,

majd ugyanarra hozta ki a kettőt. Tehát a végeredmény, hogy ugyanaz az első és hátsó.

 

Másik helyről:

Ha a lambda szondák különbözőek, akkor a csatlakozó minden esetben különböző.
Paramétereiben az biztos, hogy azonosak.

Előzmény: laleeeee (13811)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.28 0 0 13811

Na mit mondtak a szakszervízben ?

Előzmény: Relaxvideo (13796)
Ken_Block Creative Commons License 2016.04.28 0 0 13810

Üdv.

 

Annyit kellene megfigyelni, hogy mikor nem indul, gyújtás ráadáskor zúg e az AC?

Ha zúg, akkor nem az a baj. Ha nem zúg, akkor valahol vezeték baja lehet talán, vagy csak nemes egyszerűséggel kidolgozta magát.

Előzmény: colnet (13809)
colnet Creative Commons License 2016.04.28 0 0 13809

Sziasztok.

 

Daewoo Kalos 1.4-es kocsim ( 2004-es ) 2 napja a következőt produkálja:

Reggel indultunk, semmi gond. Leállítottuk de utána már nem indult be.

Hazavontattuk, gondolkodás és a végén a benzinpumpára gyanakodtunk,

mert gyakorlatilag nem kapott üzemanyagot és a gyújtás ráadása után sem hallottuk a búgó hangot.

Kivettük, a relét is megnéztük, visszaraktuk és láss csodát újra működött.

Másnap reggel indultunk ( iskola, munkahely, stb ), bolt előtt megálltunk, 1 perc múlva szintén nem indult.

Az ismerőseim szerint elektromos zűrzavar. / Benzinpumpa horror áron lenne, remélem nem az lesz a rossz.)

Minden hozzászólást szívesen fogadok.

DelSonar Creative Commons License 2016.04.27 0 0 13808

Nekem még sosem világított a check lámpa a gyújtás ráadása kivételével. De gondolom ha van egy konkrét hiba akkor az elektromos rajzon le lehet követni az áramkört és ki lehet mérni. Az a rosszabbik eset, ha az ECM-ig minden frankó, mert akkor a központi egységben van a hiba. De valószínűbb a csatlakozási hiba, vezetékhiba.

Előzmény: Benve (13807)
Benve Creative Commons License 2016.04.27 0 0 13807

Köszönöm a válaszodat DelSonar! Ezeket kigugliztam, és elkapott az "értem én, hogy non-stop, de meddig van nyitva"effektus: mit cseréljek ki hogy ne világítson a cseklámpám? A kopogás szenzor ok, azt már cseréltem, de mit cseréljek, hogy elmúljon  a P1382 hibakód? Utána olvastam, és a két hibakód egy és ugyan az! Elvileg. Tehát ha kicserélem, vagy megnézem a kontaktot a kopogás érzékelőn, kitörlöm a hibát, akkor nem fog előjönni egy darabig! Erősítsd meg a hitemet kérlek!

Előzmény: DelSonar (13804)
Kata Kovács Creative Commons License 2016.04.27 0 0 13806

Sziasztok ,van egy Daewoo Kalosom 1,2-es,Alig birom kiszedni a kulcsot a gyujtáskapcsolóból .Ki szeretném venni a zárbetétet,de nem tudom ,hogy kell.Segítene valaki?

Köszönöm

Steve1971 Creative Commons License 2016.04.27 0 0 13805

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem! 2004-es Kalos 1.2 -es gyújtáskapcsoló zárbetétjét hogyan lehet kiszedni?

 

Köszönöm!

DelSonar Creative Commons License 2016.04.27 0 0 13804

De a P0327 az a "Knock Sensor Circuit Fault", a P1382 meg a "Rough Road Data Invalid" hiba.

 

Itt megtalálható a leírásuk is:

 

P0327: http://500.5053.com.cn/daewoo/EN/documents/Kalos/sm-t/5T2_1F07.en.html - a lap vége felé.

P1382: http://500.5053.com.cn/daewoo/EN/documents/Kalos/sm-t/5T2_1F10.en.html - a lap közepe után valahol.

Előzmény: Benve (13801)
DelSonar Creative Commons License 2016.04.27 0 0 13803

Az EGR-t és az alapjárati motort (IAC) is nevezik szelepnek.

Előzmény: Benve (13801)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13802

szakszervízben ne felejtsd el megkérdezni

Előzmény: Relaxvideo (13796)
Benve Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13801

Üdv Márkatársak! 

 

A segítségeteket szeretném kérni, mivel kigyulladt a checklámpám, kiolvastam két hibakódot dobott, majd egyet, majd megint kettőt. A p0327 ez nem volt állandó hiba, ez néha volt néha nem. A P1382 erre nem találtam semmit. Ez az állandó hiba! Jelentése: variable cam timing solenoid circuit malfunction. változó szelepvezérlés mágnesszelep áramkör hibás. Na ez mi? és hol találom a kocsimban? erre várnék választ! 

2005 Chevrolet Kalos 1.2 5 ajtós. Köszönöm!

Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13800

akkor ezt csak a koreaiak tudják, vagy ők sem :)

Előzmény: laleeeee (13799)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13799

A Mekkmester.hu viszont ezt :

Kedves XY !

 

Én úgy találtam a katalógusokban, hogy mindkettő ugyan az.

 

  1. Katalizátor előtti

    2.    katalizátor utáni
Előzmény: Relaxvideo (13796)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13798

Nekem ma Kovácsék ezt írták :

 

"Sajnos 100% ra biztosan nem tudom megmondani mert nem hozza egyértelműen a program! Viszont ha lenne gyári szám a régi lambdaszondákról akkor az segítene a beazonosításban! 

Előzmény: Relaxvideo (13796)
Zoltán Szabó 1980 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13797

Nekem kéne annyi segítség hogy hol van a Daewoo kalos 1.2 ben az alapjárati motor ???????????

Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13796

meg pár hete, a vásárlás előtt, csak most más is megerősítette

nálam csütörtök szakszervíz, meglátom ők mit mondanak  :)

Előzmény: Relaxvideo (13795)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13795

ma

Előzmény: laleeeee (13794)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13794

Most kérdezted meg ?

Előzmény: Relaxvideo (13793)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13793

Ez a boltos azt mondta motorkód alapján, hogy ugyanaz az előtti és utáni.

Ezért csak megtévesztő a leírás.

Előzmény: laleeeee (13787)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.26 0 0 13792

Itt az első hozzászólás elég vicces :)

http://forum.index.hu/Article/showArticle?go=94620326&t=9091969

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!