Keresés

Részletes keresés

wakond83 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1931

nekem is ilyen scarám volt, víz gondok nálam is voltak.

1 darab 10 forintos tömítést cseréltem.

és a hőkapcsolót is.

olvasd vissza a régi hsz-eimet, ott képeket is feltettem, meg egy légtelenítős videót is:)

Előzmény: vandemo (1927)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1930

Udv!

Hat igen sok motort javitottam. De sajnos ha hozzam szeretned hozni akkor Svédország ba kell jonnod mert ide emigraltam. Manapsag itt praktizalok. Ha haza megyek magyarba akkor szoktam fogadni embereket. Ami majd megint mostanaban lesz. De ez meg hetek kerdese. Kerdezel akkor valaszolok.

Udv!

Előzmény: vandemo (1929)
vandemo Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1929

Ismét köszönöm.

 

Viszont nem-e-lehetne-e...... valami kontaktust hozzád,mert hogy jobban otthon vagy a témában.... :-)

 visszamenőleg is olvasgattam a fórumot és nekem úgy tűnik :-)    Amúgy meg ha ott vagyok a szerelőnél,akkor tudnálak hívni,vagy esetleg ha foglalkozol ilyennel,akkor elvinném hozzád .

Előzmény: Szere28 (1928)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1928

Udv!

Az teny nem torok palcat a szerelod felett mert en nem lattam a motorod es nem tudom megitelni h mikor milyen dontest hoztak es azt miert.  Szoval a lenyeg h mukodjon rendesen a gep. Az teny a rotax blok az tudja az embert megtrefalni. Neha nekem is okozott fejtorest de azert sikerult megoldani.

Udv!

Előzmény: vandemo (1927)
vandemo Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1927

köszönöm válaszodat.

Tudom,hogy furcsa a szerelőm....már mondták mások is. az igazság,hogy mivel ott szedték szét és ott is rakták össze/ezek szerint nem túl jól / és még nincs megcsinálva tökéletesen ezért nem hozom el onnan.Viszont tuti,hogy nem is viszem oda többet...  :-(  Amúgy úgy kezdődött az egész,hogy:mielőtt megvettem, az előtt 2 év alatt a moci 230 km ment. Én megvettem és rendesen elkezdtem használni ...:

Azt mondták,hogy a sok állásban tönkrementek a tömítések......

 

tehát így kezdődött:elfolyt  a hűtővizem és melegszik a motorom motorja . Gondolom ezek egymásból következnek,viszont leszedve a burkolatot feltűnt,hogy a kartergázcső szét van repedezve és valami fehér habszerű képződmény jelenik meg rajta ha jár a motor.ezek után kartergázcső csere,de a vízprobléma nem oldódott meg.. Okosok mondták,hogy valószínűleg átenged a hengerfej tömítés.hidegindítási probléma nem volt.amit éreztem az az volt,hogy gyengült a motor egy kicsit.megint beszélgetések és akkor találták ki a hengerfej tömítés csere lesz a megoldás....Nos .valóban megoldás volt a vízfolyásra és a melegedésre,de viszont jött helyette a mostani probléma :-(

 

Előzmény: Szere28 (1926)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1926

Udv! 

No ez erdekes. Mi koze van a foldon levo tocsahoz a hengerfejtomiteshez? Mert en sok ilyen blokot szereltem . A viz a foldon vizpumpa hibara utal mivel a blokbol csak ott tudd kifolyni. Mert annak kivezeto nyilasa van ha tonkre megy a tomites akkor ne folyon az olajba. Hengerfejtomitesgond az hideginditasi gondot okoz altalaban es feher fustott nyom ki a kipufogon es a vizhofok osszevissza jar. Nem stabil a hofok . Jobban nem tudom elmondani. A gyujtogyertyan is szokot latszodni kicsit valtozik a szine. Furcsa szerelod van en azt tudom mondani.

Udv!

Előzmény: vandemo (1925)
vandemo Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1925

azért kellett,mert eltűnt belőle a hűtővíz.felforrt a víz,leállítottam,lehűlt,utánatöltöttem és megint lehetett menni vele.este leállítottam és reggelre egy kis tócsa volt alatta.Azt mondták az okosok,hogy kezd a motortérbe bejutni a víz és elpárologni ez által.Ez azért van ,mert a hengerfej tömítés kezdi átengedni  a vizet.Ezért gondoltam megcsináltatom nehogy megfőzzem a motort.

Előzmény: Szere28 (1924)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1924

Udv!

Hat nem igen de rossz szelephezagtol nem indulni vagy pedig kopogos hangot ad. Egyaltalan miert kellett tomitest cserelni? 

Udv!

Előzmény: vandemo (1923)
vandemo Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1923

még egy utolsó laikus kérdés.  :-)

 

tényleg elmehet az ereje a motornak,ha nincs jól beállítva a szelephézag,vagy csak megnyugtatásból mondták,mert nem tudják mi a baja.?

 

Előzmény: vandemo (1922)
vandemo Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1922

köszönöm 

 

Előzmény: Szere28 (1921)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1921

Udv!

0.08 szivo es 0.1 kipuf.

Udv!

Előzmény: vandemo (1920)
vandemo Creative Commons License 2014.01.17 0 0 1920

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.A problémám a következő:van egy 2002-es évjáratú Scarabeom ami 178-ccm. Most volt szerelőnél henger tömítés szett cserén.Amióta kész van azóta egy rossz 50-ccm erő lakozik benne.Az okosok azt mondták,hogy a szelephézag ment el ,de egyelőre nem tudják a helyes értéket beállítani,mert nem tudják a gyári adatokat.Kérlek benneteket,hogy ha valaki megtudná nekem mondani,hogy mennyire kell beállítani,azt nagyon megköszönném. A szét és összerakásnál végig ott voltam és láttam,hogy a szelepekhez nem nyúlt a szerelő ezért fura,hogy a szelepek elállítódtak....na mindegy./ez csak hangos gondolkodás volt/

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

Attila

Szere28 Creative Commons License 2014.01.13 0 0 1919

Udv!

Igen ki lehet merni. Feltalaltak a multimetert.

Udv!

Előzmény: ksav (1918)
ksav Creative Commons License 2014.01.13 0 0 1918

Szia!

És ki lehet mérni valahogy szerinted?

Konkrétan hogy megy-e áram a jeladóig?

 

Előzmény: Szere28 (1917)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.13 0 0 1917

Udv!

Oszosnak kell lennie de nem csak amiat nem vilagithat. Kieget az ego illetve kabel szakadas vagy erintkezesi gond van. Igen van olyan h rugonal elfogy az anyag az termeszetes ami mozog az kopik mert surlodik.

Udv!

Előzmény: ksav (1916)
ksav Creative Commons License 2014.01.13 0 0 1916

Sziasztok!Na összeraktam a mocit és sokkal jobb,dinamikusabb lett.

Viszont az olaj kontrol lámpa nem világít.A tartály szintjelzője úszós rendszerű?

Észrevettem még egy hibát,a közép sztender rugóbeakasztója,ami a blokkon van,nagyon ki van kopva,lassan elfogy.

Találkozott már valaki ilyennel?

Szere28 Creative Commons License 2014.01.12 0 0 1915

Udv!

Az a lenyeg akkor. Akkor idaig kisebb hibak voltak csak.

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1914)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.01.12 0 0 1914

Hello.

 

Fékek, subler tartó csavar kikopott, átfúrtam, most 6-os csavar tartja. Kormánycsapágy, és néhány vezeték. Apám 60-nnál odahúzol, és megindul. Nagyon megy.

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1913)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 1913

Udv!

Ok de mit javitottal rajta?

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1912)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.01.07 0 0 1912

Hello Szere-mesrer.

 

Csak kipucoltam, beállítottam, megjavítottam. Volt vele munka.

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1907)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 1911

Udv!

Nem tudom milyen benzincsapod van. A vakumos eleg ggyorsan nyit es zar az teny de akkor is van benne egy kis kesleltetes. Mar a leallitas es az ujra inditas is vissza tud tolteni eleg sokat. Sokszor magaval a benzincsapal van gond. Hogy inditasnal dol a benzin de utana vissza fogja es csak csordogal. Akkor van elfaradva benne a membran. Szoptam en mar ilyen miatt. Ellenorizni nem nehez. Legalabbis nekem nem. Fogok egy jo nagy fecskendot a vakumszorerakom es elkezdem kihuzni a fecskendot. Az vakumot general es lehuzott benzincsinel nezem h folyik a benzin. ha megindul es megall akkor tomitetlenseg van. ha megindul de csokken a hozzam akkor is gond van. ezt kb 1 percig szoktam figyelni. eleg nagy kanna kell hozza es lehetoleg atltszo h latszodjon is mi tortenikik. Ha nagyon profin akarom csinalni akkor eloveszem a vakummerot es az atfolyasmerot. Na az nem hazudik. De olcsobb kivitel a fecskendo radugom a csora kicsit meghuzom es varok figyelem milesz. Ez alapjan nagyon jo diagnozist lehet mondani. Ez szinte semmibe nem kerul max egy fecskendobe amit gyogyszertarban fillerekert lehet kapni. Ha hagyomanyos kezi benzincsapod van akkor csak lekell huzni a benzincsovet es kinyitni es nezni h folyik.

Udv!

Előzmény: mazsy72 (1910)
mazsy72 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 1910

Sziasztok!

 

Köszönöm a tippeket, hétvégén megnézzük.

 

Gondolkodtam viszont a benzin ellátási gondon. Ha ez lenne a baj, akkor amikor leállítom, a vákumszelep elvileg lezárja a benzin útját, tehát várhatok én órákat is, a benzin sosem folyna bele a karbiba. Vagyis ha addigra kiürül az úszóház, akkor a várakozás után ugyanazzal az állapottal indulnék, tehát akkor sem mehetne. Vagy rosszul gondolom?

 

Gondolatok?

Előzmény: Szere28 (1901)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 1909

Udv!

Jol tetted nincsen ezzel baj.

Udv!

Előzmény: mamuth75 (1908)
mamuth75 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 1908

Üdv!

A mai napon a jó időben motoroztunk.

Sárszentmihály-Székesfehérvár-Fehérvárcsurgó-Székesfehérvár-Polgárdi-Székesfehérvár-Velencei-kilátó-Sárszentmihály.

Kb 150km. Nagyon-nagyon jó volt ! Három elveteműlt barát !

Nálunk se a szomszéd a hülye !

Szere28 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 1907

Udv!

Miert idaig mit csinalt? Gondolkodott?

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1905)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 1906

Udv!

Hat igen a legkisebb dolgok tudnak a legjobban sopatni sajnos. De hat van ilyen. Lenyeg h vegen jo lett. De sajnos neha sokat kell kolteni egy kis vacakra is h jo legyen.

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1904)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.01.06 0 0 1905

Sziasztok.

 

Nagyon hasít a százas scarám. A fékek kukások, a karburátor-gondot megoldottam. Kontraszt-rugó, első izzó csere kell még, valamint elsőkerék-csapàgyak, és gumik. De mostmár nagyon megy.

UCB Zoli Creative Commons License 2014.01.06 0 0 1904

Hello.

 

Itt nincs is vége a történetnek. Kapott új karbit, szelepállítást. Félév múlva hívott, hogy hazatolta a motort, mert puffant eggyet, és leállt. Wakondot vittem is magammal szombat reggel. Csörög a telefon. Ne gyertek, mert csak a gyertya-pipa esett le.

 

Vicces dolgok ám ezek. De azért odamentünk.

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1903)
Szere28 Creative Commons License 2014.01.05 0 0 1903

Udv!

Hat igen a csodak.

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1902)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.01.05 0 0 1902

Hello.

 

Szenvedtem már ijen motorral. Szelephézag, membrán.

 

Üdv

Előzmény: mazsy72 (1900)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!