Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

arpipapa6107 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65054

Rajta, de már lemerítette az akkut. Na majd valahogy megpróbálom felpiszkálni azt a rohadt gombot. Köszönöm!

Előzmény: Beldar (65053)
Beldar Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65053

Gyújtás azóta is rajta van?

Nem lehet valahogy valamelyik ablakot kézzel lenyomkodni? Kopottabbakat le lehet, ha nem elektromos.

Előzmény: arpipapa6107 (65051)
B.GY Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65052

Kb.2 cm széles műanyag szalag.Csomagolásnál használják.Félbehajtod,aztán bedugod az ajtó mellett,és rátornászod a gombra.Felhúzod és kész.

Előzmény: arpipapa6107 (65051)
arpipapa6107 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65051

Háát a pótkulcs nekem is most esett le, hogy milyen jó lenne, ha lenne...  Konkrétan milyen pántszalagra és hogyan gondolod? A hajlítgatástól félek, de ha nem lesz más az lesz.

409 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65050

Az első ajtó felső sarkát ki lehet annyira feszíteni sérülés nélkül, hogy ott benyúlva egy megfelelően hajlított és kellően erős dróttal (hegesztő pálca) a zárógombot fel lehet húzni.

 De a pótkulcs használata sem egy rossz megoldás. :-))

Előzmény: arpipapa6107 (65046)
409 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65049

Ez annyit tesz, hogy a 2. hengerben egy adott idő alatt, egy adott számúnál több égéskimaradást detektált a vezérlő. Az égéskimaradás okai: gyújtás hiba, üzemanyag ellátási hiba, vagy mechanikus hiba lehetnek. Ki kell deríteni, hogy ezek közül melyik.

Így on-line ez meglehetősen macerás feladat......

Előzmény: Lasse68 (65043)
B.GY Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65048

Én műanyag pántszalaggal szoktam kinyitni a kollégám kocsiját ha útban áll a telephelyen.

Előzmény: arpipapa6107 (65046)
Ordenary Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65047

Talán a csákány.....

Előzmény: arpipapa6107 (65046)
arpipapa6107 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65046

Az én problémámra senki nem tudja a megoldást? Senki nem járt még így?

Lasse68 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65045
Tisztelt "jóskabátsi"!!
Az a baj hogy a régi gyertyával is ezt produkálta ezért lett cserélve de ez nem jött be!
Valami további lépés? Köszönöm.
Üdv Lasse.
Előzmény: Jóskabátsi (65044)
Jóskabátsi Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65044

Hali!

A henger(ek)ben az égés nem megfelelő. Nagytöbbségben elektromos probléma. Ha tudod tedd vissza a régi gyertyát próbaképpen.

Előzmény: Lasse68 (65043)
Lasse68 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 65043
Sziasztok!
P0302 hibakódot dobott az Astrám (Z14XE) motoros.
Ehhez szeretném a segítségeteket kérni.Gyertya csere volt.
Elöre is köszönöm a segítö hozzászólásokat!
Üdv Lasse.
La57 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 65042

Bocsánat elkerülte a figyelmem, hogy neked nincs bekábelezve az ajtóig sem,igy nem tudom ezt az alternatívát ajánlani.

Előzmény: Zsolteee75 (65040)
La57 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 65041

Vegyél bontott ablakemelőt ha kapsz kábelköteggel együtt.Azt nem nehéz beszerelni,anno én azt vettem és én magam is szereltem be,és problémamentesen üzemelt ,nekem nem volt gondom vele.Az ajtózsanérnál lévő csatira kellett csak rádugni amikor kész volt,és már müködött is.(2002 es G astra)Két gyári kapcsló plusz pár ajtófoggantyú elem még szükséges, hogy tökéletes legyen.

Előzmény: Zsolteee75 (65040)
Zsolteee75 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 65040

Sziasztok!

 

A segítségeteket kérném!

 

2004/04 évjáratú 1.2-es full alap Astrám van, és szeretném kicsit feljavítani pár extrával a 10. évfordulónk alkalmával! ( egy nővel nem voltam ennyit együtt egyhuzamban... :):):) ) Most elsősorban elektromos ablakemelők beszereléséről lenne szó az első két ajtóra. Sajnos olyan pechem van, hogy nincs meg az autóban a gyári kábel kiépítés az ajtóig, gyakorlatilag a csatlakozó tök üres, csak az utólag behúzott központi zár, és hangszóró kábelei vannak benne )  így nem elég hogy veszek egy bontott gyári szettet, be kellene kábelezni is az autót megelelően. Sajnos én kevés vagyok ahhoz hogy magam megcsináljam a gyári szett beszerelését, ( utángyártott Spal és társai nem érdekelnek ) és bekötését, ezért Pécsett vagy környékén keresek valakit, aki jártas a témában és beszerelné nekem. Sajnos két autóvillamoságis - is visszautasított a városban ami előtt kicsit értetlenül állok! Ilyen bonyolult lenne?!

 

Kérlek segítsetek!

Aki tud segíteni a zsoltee75kukacgmail.com  címre írjon legyen szíves!

 

Köszönöm!

 

Üdv.:

Zsoltee

arpipapa6107 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 65039

Sziasztok!

 

S.O.S. segítségre lenne szükségem. Pillanatnyilag anyáméknál áll a 99-es F Astrám, mert nlejárt a vizsgája. Ma kinyitottam az autót, mert kerestem egy papírt a kesztyűtartóban. Gondoltam egy úttal be is indítom, mert régen járt már. Mindezt az anyósülésről csináltam ugyebár. Az autó nem akart indulni, gondoltam átülök a vezetőülésbe. Az egyetlen kulcs a gyújtáskapcsolóban, gyújtás rajta, ahogyan nyitnám a vezetőoldali ajtót a központi lezárt. A távirányítója is megvan, elemet is cseréltem benne, de nem reagál rá, gondolom azért, mert rá van adva a gyújtás. Segítsetek légyszi! Hogyan nyissam ki bármelyik ajtaját? 5 ajtósról van szó. Köszönöm!

Beldar Creative Commons License 2014.04.15 0 0 65038

Az mitől lehet, hogy a kilométeróra 30-al többet mutat, mint amennyivel valójában megyek? Elég meredek ez a többlet. 10 még oké ...

Janoo91 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 65037

Sziasztok!

 

Egy 98’-as dízeles B-s Vectrám van és egy olyan problémával küzdök, hogy a vákum rendszer meghibásodást ír ki a számítógép és emiatt 130 után tilt. Volt szerelőnél ahol minden ki lett takarítva, viszont egy kis olaj volt a vákumcsőben. A probléma ezután is fenn ált. A lamda szondát is kicseréltük még plusz információnak.

Szerintetek hol lehet a probléma? Mit nézzünk át?

 

Előre is köszönöm a segítséget! 

Beldar Creative Commons License 2014.04.15 0 0 65036

A víz elég hamar fölmegy 100ig és indul a venti. Valami buborék is vándorol a rendszerben úgy hallottam. Bent valami bugyog induláskor. Amúgy nem fogy a víz, belül nem ereszt a radiátor sem. Nem tudom miért nem bújik ki a levegő a kiegyenlítő fele. 

Előzmény: Jóskabátsi (65035)
Jóskabátsi Creative Commons License 2014.04.14 0 0 65035

Szia!

 

Az alapjárati motort elég kipucolni, az esetek 99%-ában megoldja a problémát, otthon is egyszerűen megteheted, én oldószerben (benzin, gázolaj, WD40) áztatom, utána alaposan áttörlöm. Ha sokáig koszosan hagyod, akkor bizony cserélni kell. Szorulhat még a gázbowden is, de az nem jellemző. 

 

Az előgyújtást szervizben 2,5 perc alatt beállítják, ha nincs otthon stroboszkópod. De ha könnyen indul, és pörög rendesen, akkor nem az a baj.

 

A kemény járást az elhasznált, vagy rossz minőségű olaj is okozhatja. De csattoghatnak a hidrotőkék is, főleg hidegen, de pl. nekem évekig bírta.

 

Ha a vized nem forr és nem is fogy, akkor nincs semmi baj a vízmelegítéssel.

 

J.

Előzmény: Beldar (65034)
Beldar Creative Commons License 2014.04.14 0 0 65034

Sziasztok!

 

Van egy 98-as F astrám, 1.4-es 8 szelepes egy injektoros motorral (44kW - 60LE).

Az a problémám, hogy magas az alapjárat és melegen ugrál is, ha kicsit többet hagyom alapjáraton akkor kigyullad a hiba jel. Ha leállítom és kicsit később újra beindítom és megyek is vele akkor nem gyullad ki újra.
Ajánlották az alapjárati motor cseréjét. Tényleg ez lehet a hiba forrása?

A másik dolog, hogy kicsit hangosan jár, úgymond "keményen", valamint eléggé melegíti a vizet. Vájtfülü ismerősöm szerint nagy az előgyújtás és ezért van ez. Igaz lehet?

Egyébként könnyen indul hidegen melegen és ereje is van. Hengerfej valószínűleg nem repedt és a tömítés is valószínűleg oké, mert a víz nem fogy, és nem is bugyog a kiegyenlitő ha letekert kupakkal hallgatom, se melegen se hidegen. Az olaj sem fogy és nem is füstöl.

 

Köszönöm a segítséget.

O V B 98 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 65033

Sziasztok!

 

Opel Vectra B műszerfalat szeretnénk carbon fóliázni, de még nem döntöttük el, hogy jó ötlet lenne-e.

 

A neten csak ezt az egy linket találtuk, ahol jól lehet látni a carbonos műszerfalat.

 

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimages35.fotosik.pl%2F95%2F6d1972795ce101eemed.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fforum.vectra-unlimited.pl%2Fshowthread.php%3Ft%3D75093&h=667&w=500&tbnid=1ZbO8EAoMhdoWM%3A&zoom=1&docid=6KjEaWa4sCv7UM&ei=_HJGU-ruJsThywOEj4CQAQ&tbm=isch&ved=0CIABEIQcMA4&iact=rc&dur=204&page=1&start=0&ndsp=15

 

Ha valakinek le van fóliázva a műszerfala és küldene róla egy képet nagy segítség lenne. Vagy linket esetleg. (ityu@citromail.hu)

 

Köszönöm előre is!

 

 

lzs81 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 65032

Szia!

ha hibátlanok, akkor 3000 ft és ebben benne van az ajánlott postaköltség is. :-)

Üdv Zsolti

Előzmény: Omegatd (65030)
ha4nz Creative Commons License 2014.04.09 0 0 65031

opelbontó, racing bazár és az aukciós piacok. Vagy valaki aki angol autót bont, ők minden darabját külön is eladják általában, ha tudják még tárolni az autót. Ha nem, akkor lehet hogy csak a csomagtartóval eggyütt adják. Nem lehet ezt rövidrezárni vagy programból leprogramoztatni? Nem tudom mennyire can busos kommunikációjú ez a szenzor.

Előzmény: david.91 (65028)
Omegatd Creative Commons License 2014.04.08 0 0 65030

Mit ér meg a 2 index?

Előzmény: lzs81 (65029)
lzs81 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 65029

Sziasztok!

 

E Kadetthez keresek  jobbos és balos fehér első indexet, és a képen látható dísztárcsából legalább egy darabot (több is jöhet, de csak sértetlen fülekkel)

mail publikus

Köszi

david.91 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 65028

Üdv mindenkinek!
Nemrég vásároltam egy Opel Astra H cabriot 2006-os évjáratút.
Egy olyan problémám lenne vele hogy a csomagtartónál az egyik szenzor nem jó és mindig nyitott állapotnak érzékeli és ezért a tetőt nem engedi lehúzni.
Opel szalonoknál érdeklődtem már de nem tudtak segíteni. Esetleg valakinek lenne valami ötlete hogy hol lehetne találni ilyen szenzort?
A válaszokat előre is köszönöm. :)

Richie 2 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 65027

Leírtam egy kisregényt, erre nem küldte el. :(  

Na mindegy, kezdem előröl. 

 

Sziasztok!

 

Most vettünk egy corsa B 1.5TD isuzu-t '99-es és azt vettem észre rajta, hogy menet közben is folyamatosan izzít. Elkezdem kiméregetni a dolgokat. A relé jó, a hiba a relét vezérlő "test" kábellel van. Indításkor szépen izzít, le is kattan, de ha nem indítok rá lekattanás után csak rajta marad a gyújtás, akkor a vezérlő szálon 3-5 mp-ként teljesen szabálytalanul egy-egy tizedmásodpercre be-be ugrik a "test jel" (biztos nem így kell mondani, de remélem érthető) addig, ameddig le nem veszem a gyújtást. Viszont ha lekattanás után ráindítok, akkor viszont folyamatos test jel jön a reléhez, ami ugye emiatt behúz és állandóan izzít menet közben is, hidegen, melegen, mindig. 

A gondom, hogy nem tudom visszakövetni ezt a vezérlőszálat a kábelkötegben, hogy honnan érkezik és mi vezérel?

Ha a termosztátházban található jeladót amin a 10cm kábel van széthúzom, semmi nem változik!!

Honnan érkezik ez a vezérlő test jel? Mi okozhatja gyújtáson ezt a teljesen szabálytalan össze-vissza jelet, járó motornál pedig a folyamatosat?

 

Ha valaki tudna segíteni, megköszönném, mert sürgős lenne!

Richie 2 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 65026

.

nindzsaa Creative Commons License 2014.04.01 0 0 65025

40 ezer HUF

Előzmény: Qkorica (65024)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!