Nem akarlak megbántani, de a piaci árak jóval alatta vannak a tiednek, ilyen áron hamar nem tudod eladni.
Ezt sok sok eladó nem tudja megemészteni, mindig buksz a kocsin.
Ami gyorsan elmegy ebben a kategóriában az kb 1,2-1,25 millió, többi csak vár. Arról nem is beszélve, hogy azok amelyek alacsony felszereltségüek, de magasabb áron vannak még nehezebbek.
Nagyon keresik a megkiméltett, előzetesen lellenőrizhető, törésmenteseket.
Ilyenre nekem is volna vevő ismerős., Aztán ha megnézed van pl egy 2008-s fele futással, 1.9 millióért és még alku előtt, hát 4 év az négy év,sajnos ez a valóság.
Én nem lepődtem meg, hogy a fullos 2004-s 1.9 dci-m 1 millát veszített az értékéből mióta nálam van, törésmentes, hasonló valódi km, vezetett szervízkönyv. 2. gazda.
Az előtte levöt úgy árultam, (Golf), hogy minden egyes "kedves" érdeklődés után emeltem az áron egy 10-essel (100e. Ft). Amikor már 50 (500e.Ft)-nel több volt, jött egy srác, rábólintott és elvitte.
ma rákérdezett az enyémre valaki (csak annyit látott/tudott róla, hogy zöld). Semmi további info nem érdekelte, csak az ár, a második kérdése: enged belőle?
Köszi a választ! Azt hiszem, ez a forró nyom, a légkondi kondenzvíztálca+elvezető. Azt hiszem nem ártana kicserélnem ezeket az elbüdösödött zajszigetelő paplanokat. Hol lehet vajon ilyet beszerezni?
CSak egy kérdés, mert nem ismerjük egymást személyesen :) 2012.07.23 hétfő 19,24-kor nem véletlenül Keszthelyen fuvaroztál?:) Mert akkor összefutottunk :) Fekete GSII
Igen ez az a másik :) Ennek akkor mi ai a kódszáma?
Köszi az infókat, valóban nem próbáltam tetőcsomagtartóval, hogy mennyire búg, a másik kocsimon volt azon tényleg búgott, de az ormótlan volt, és nem kis légellenállású kialakítású volt.
Nem lenne fent mindíg, főleg a kocsimosások miatt sem, de mint írtad jó ha van.
Mint írtam, jelenleg jóárasítva nincs :) sem a légterelős kialakítású, sem olyna mint a tiéd :(
Köszi a tippet, megpróbálom. Csak az a furcsa ha egy kicsit is lehúzom az ablakot akkor már nem rezeg! Ezért gondoltam, hogy az ajtóban van vami REZGŐ :)
Ja, volt már olyan, hogy egy nagy eső után a szellőzőrostély alatti eldugult lefolyók miatt a pedálok magasságában beázott az autó, de azt akkor gyorsan javítottam,
Hát ez nem sikerülthetett rendesen, mert ha beáztál, akkor gyakorlatilag ki kellene szedni a padlóról mindent, pl igy:
Egyébként a lábad alatti rekeszt szagold meg, tuti onnan jön a szam, mármint a padlóról, sajnos terjeng rendesen minden irányban amikor egy kis huzatot kap lásd A, B, C esetedet.
azt akkor gyorsan javítottam, azóta rendesen elfolyik a légkondi kondenzvize is (az is odacsurog, úgy tudom - vagy nem?).
Nem, keress kicsit vissza EME kartárs csinált fényképet erről.
Rákerestem a fórumban a "szag" szóra, mivel így a melegebb napokban zavaró mértéket kezd ölteni az autómnak (Scenic II., 2005) a szaga, de nem találtam igazán idevágó bejegyzést.
Ez egy szerintem tipikus Renault-szag, régen volt Twingo-m, abban is éreztem hasonlót (abban nem volt klíma). Valamiféle zsír vagy alváz/üregvédő anyag lehet szerintem... Különösen akkor érezhető, ha
A) kinyitom a tetőablakot és a szél befúj a tetőkárpit alá
B) Ha beszagolunk a kihúzott első ülés alatti fiók helyén tátongó üregbe
C) Ha a csomagtartóban kicsavarozzuk a csomagtartódeklit, alóla is felpárolog (a múltkor megnéztem, benne van-e a gumijavító szett, akkor nyitottam fel).
Ezért gondolom, hogy a kasztni hozzáférhetetlen, de sajnos légtér szempontjából az utastérrel kapcsolatban álló részeiből jön, télen nem annyira erős, de melegben (főleg ha a napon áll az autó) kifejezetten büdös.
Mielőtt megkérdeznétek, igen, van klímám, szoktam is cserélni a pollenszűrőt évente, aktívszenes utángyártottra, plusz gázos/habos gombaölőt is szoktam a szellőzőrendszerbe ereszteni ezt megelőzően. Ilyenkor mintha csökkenne az "összbűz", de meg nem szűnik. Ja, volt már olyan, hogy egy nagy eső után a szellőzőrostély alatti eldugult lefolyók miatt a pedálok magasságában beázott az autó, de azt akkor gyorsan javítottam, azóta rendesen elfolyik a légkondi kondenzvize is (az is odacsurog, úgy tudom - vagy nem?).
Ti nem tapasztaltok ilyesmit? Ha igen, lehetséges ezt valahogy semlegesíteni? A wunderbaum-jellegű illatosító megoldások csak túlharsogják, de elnyomni nem igazán tudják ezt a szagot.
Csináltam képet, este a számítógépről felrakom, erről a kacatról nem megy.
A "légterelős" változat valóban látványos, de akarod te azt mindig az autón tartani?
Mindig kicsavar/becsavar/kicsavar/becsavar processt akarod végigcsinálni amikor szállítasz majd befejezed?
Sokszor előfordul, hogy elmész vásárolni és valami kihagyhatatlan akció miatt veszel valamit ami csak a tetőn fér el, ezért mindig nálad kell legyen?
Hallottad már a hangját menet közben (autópályán), hogy mennyire hangos az a tetőn?
Fogyasztásban jelent ez többet?
Azért ezeket érdemes végiggondolni mielőtt kihágást egy másik jó vételt. Szerintem.
Nem tudom, magyarban hogy van, de itt a biztosító társaságok dobálják hozzám az asszisztens szolgáltatásokat ingyen (akármilyen autóbiztosításhoz). Az újhoz 3 is van (garihoz, kötelező biztosításhoz és cascohoz is). A Scenichez is van 2.
Már elnézést, de ki az a láma, aki úgy megy külföldre, hogy nem köt pár ezresért az autóra assistance szolgáltatást...
Még a 4 éves kocsinkra 77e km-el is kötnék, nem egy közel kétszer annyi idős közel kétszer annyit futottra...
Szerintem is inkább bújtatott reklám, vegyél új dízel Dacia-t az öreg benzines Renault helyett... Továbbra is tartom, beleültem, megnéztem, egy tizenéves akármilyen nyugati/ex szocialista autó után nagyon nagy lépés előre, egy nem alap Scenic II után nagyon puritán. Nekem inkább az idősebb, használt Scenic még mindig...
Na, ilyenkor jött volna jól az assistance, ami ugye tudjuk, csak fölösleges pénzkidobás egy nem fiatal autónak...(mint a casco pl.)
Nekem van mindkettő....
De azt hogy lehet megtalálni külföldön?? (tudom, itthon számítógép mögött egyszerű a guglival, ha az a barátod). Ne feledjük, szombat dél volt, tehát akkor már márkaszerviz se nincsen nyitva :-D
Hmmm én sokat jártam-járok külföldön ennek ellenére minden út előtt felmérem a terepet az adott utvonalon...
Nem is kell márkaszervíz, első taxis segít, de mind1 az az én problémám.
Haza tudott telefonálni, itthon aki vette a telefont talán netet is talált....szóval nem kell ezt ragozni.