Ez a kettő van azon a papíron rajta amit a kocsi papírjaival kaptam, de maga a csomagtartó nem volt benne:
7711213703
8200143317
És az amit ma vettem használtan, abba következő van benne:
7111225010
Ez a fene se tudja, hogy gyári Renault-e, úgy kapta a kocsival a srác aki eladta, benne van a fenti szám, a made in France felirat, a Scenicet formáló autó, hogy hogyan kell beszerelni, de nem találtam benne Renault feliratot. Kulccsal zárható, szép állapotban van, teljesen jól passzol a kocsira, középen fém színű, szélén fekete, a műanyag takarója is fekete, ja és 12e volt, szóval ennyit megért nekem. Egy dolog furcsa, hogy nincs semmilyen gumi a szélein, igaz nem is (nagyon) ér a kasztnihoz a műanyag takaró, csak az alatta lévő acél profil ahogy a csavarral rögzítve van a kihajtható fül alatt a tetőhöz.
Azért ha valakinek van gyárija mondhatna part nr-t, esetleg egy fotót is felrakhatna. Ha kell én is szívesen rákok fel egyet.
Szépnapot mindenkinek! Segitséget szeretnék kérni.Van egy scenic ll 1,9. 2003 - mas om,es hátsó kerékcsapágy cserénél megsérült a tárcsa szélén a abs jeladó mágnes csik. Ha valakinek van eladó ilyen kérem segitsen.Ráadásul par nap mulva indulnánk nyaralni,és nemszeretnèk ujjat venni.Nekem csak egy darab tarcsa kellene ,amin rajta van az a mágnes jelado gyürü.Előre is köszönöm a Segitséget. Csörgess meg és vissza hivlak. 06302266213
Kérdezni szeretnék, hátha valaki már találkozott ezzel a hibával. Scenic II 2006, 1.5 Dci-nk van és olyan 90 környékén elkezd valami rezegni az első két ajtóban belül a B oszlop környékéről. Elektromos ablakok vannak az ajtókban! Valami csak berezeghet? Van valakinek ötlete mielőtt nekiugrom? Illetve tud valaki segíteni, hogyan jön le a belső kárpit?
vannak jól sikerült - és nem nagyon működő - koppintott kütyük is. Van ezekböl is két "díszpéldányom" :D
A Tiszaújvárosi Vegyi Művek (most nem tudom, mi az aktuális neve) 2 mérnöke vett belőle - mert mindkettő tanulta a fösulin, söt később ipari kazánon is próbálták még a szociban. Nem vágták hozzám :)
megane II tetőcsomagtartò jó a GSII-re? vagy tud valaki gyárnak kódszámot? nem vagyok sz.gép közelbe ezért nem megy a vissza keresés , tel.ről nyomon ezt az üzit, de sürgős lenne a válasz és 1000 köszi!
Sziasztok! A tavasszal egy oltári nagy esőzés után a pedáloknál a 2006os gs-emnél viztócsát találtam....akkor nem tulajdonítottam nagy jelentőséget, mert majd hogynem "áríz" volt, de tegnap nagymosás után ujra víz jelent meg a gázpedál környékén......valaki tudna segíteni, merre keressem a hiba okát? előre is kösziiiiiii
Is. 5,5-ös kezdeti fogyasztás volt nélküle (papír érték: 5,0), most 4,4 literrel járok. CO2 lement 135-ről 119-re.
Gázkazánon is (mindenen, ami köolaj-származékra üzemel). Nyilvánvaló, hogy a motortérbe nem látok bele (régebben voltak róla tesztek, makrofotókkal kiegészítve, ami egész jól mutatta a különbséget a karbon-lerakódásokban) a gázkazán égésterébe viszont igen. Tele volt mocsokkal, szakit meg nem találtam, aki kitisztította volna. AHogy feltaktam rá, a már meglévő szennyeződés eltűnt, újabb meg sosem keletkezett azóta (10 év alatt). A fűtész-számlám (az árváltozásokat leszámítva) kb. 20%-kal lett kisebb éves szinteken.
Teszteltük MAN távolsági autóbuszon, akkor a busz 2 éves volt és 400.000 km volt benne. Menetrend szerinti járat Besztercebánya - Karsruhe, oda -vissza 2400 km. A busz max. sebessége 104 km/ó ra volt korlátozva, ugyanazok a gépkocsivezetők 4x tették meg egymás után a távot. Éves fogyasztásban a busz 27,33 l/100 km gázolajjal ment. A 4 tesztelt úton átlagban 24,63 liter fogyasztást mértek.
Tökéletesebb az égési folyamat, lecsökken a CO2 érték.
Van tartórésze a motornak, de ez most mellékes, hiszen azt ritkán cserélik, viszont van "kutyacsont" - motor mögött fent és lent -, szemben állva a motorrral bal oldalon a klíma cső mellett van a zselés bak, amit elöző hsz-ben képpel is láthattál, illetve a jobb oldalon is egy tartóelem.
A váltónál egy 3 csavaros "bak" segít be, melynek vannak rugalmas részei.
Remélem érthetően irtam le:)
Ami neked kell valszeg egy kutyacsont, de ha visszakeresel itt akkor képet is találsz róla, pontosan meg tudod határozni melyik ment szét.
Nálunk is volt már cserélve 2, most tervezem a zselést de még nekem csak indításkor ráz kicsit.
Sziasztok!Nekem egy 2006 os Scenic van amit nem régen vettem,a problémám a kormányzár elektronika.Bekkattan a kormányzár és nem indul az autó,szervizben 80 -100 ezer a javítás ha valaki tudna olcsóbb megoldást megköszönném.
Vettem egy Scenic II 1.9 DCI 2004 évvégit és a kocsit átvizsgálva felmerült egy dolog bennem ,hogy a motort és a váltót csak 2db felfüggesztés és 1 db támasz fogja? Amelyből egy motortartó egy váltótartó és egy váltó támasz van.
Esetleg ha valaki pontosan tudja kérném hogy válaszoljon. Mivel az alsó váltótámaszomban kiment a gumi és az egész motor csak hintázik benne .
Én is 10e km után cserélem az olajat. Nem bontottam meg természetesen, és persze feltételezés, de a lényeg, hogy megszünt a veszteség.
Más: kellene egy kis segítség. Ha bekapcsolom a klímát, akkor egy kis remegést érzek az ülésen, kormányon. Nem nagy, de zavaró. Ha tolatok lejtőn felfelé, akkor szintén érzek remegés, de az már nagyobb. Valamelyik motortartó fáradt el?
Érdekes, jó ezekről is megbeszélni a tapasztalatokat.
Az enyém 1.9, de 150 e km közelében, de soha nem volt olajvesztesége-fogyasztása 10 e km körül cserélek olajat, mert javarészt városban használom. Az 1 liter/10 e km-n nem nevezném kevésnek.
Ami talán mgyarázat lehet, hogy valamelyik olajlehúzó gyűrű le volt tapadva.
Ez csak feltételezés, gondolom ezért nem bontattad meg a motort?
Úgy emlékszem, hogy STP-t használtam. Ami tény, hogy az a minimális olajfogyás is megszünt. (kb 1 liter olaj 10e km alatt). Ami talán mgyarázat lehet, hogy valamelyik olajlehúzó gyűrű le volt tapadva. (márkaszervíz is alkalmaz valami löttyöt ilyenkor)