Esét kérdezem miért nem Erdélybe jönek túrázni az ám a szép magyar táj. Kocsiba pakulni a mopedokat és lehetne szép tájakat látni,az a börzsöny csak dombocska ezekez a hegyekhez képest.
A 3-3 centi az nagyon sok... Egy pár mm-t nekem is mozog, ami még nem tragédia szerintem, a baj ott kezdődik, amikor már a pedál hajtókar belever az oldallemezbe. Ehhez nem kell hogy nagy játéka legyen, mert gyárilag sem túl nagy a távolság a hajtókar és az oldallemez között a benzincsap oldalán.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a 207-es babettámon kicseréltem a pedál tengelyt egy újra és azt vettem észre, hogy jobbra balra vagy 3-3 centit csúszkál a helyén. Ez gondolom nem normális, le lehet valahogy fixálni? Vagy tényleg ilyennek kell lennie és a lánc majd a helyes pozícióban tartja?
Meg is van még az összes(keresni kellett egy picit), a legjobb "darálás" mentesen szépen siklik a forgatáskor, így ha el jön végleg a baj csak be kell rakni :)
Megáztam teljesen és Agárdnál kaptam piros lámpát,zöld indulás segítek erre a pedál besatuzott,és elszakadt a bicigli lánc,nem hiszed el de nagyon régóta van nálam egy patent szem csak hordozóm,és most kellett is,jól össze kentem magam,de holnap még állítok rajta nem tökéletes,amúgy szépen jött az emelkedőt és a szelet is lenyomta 30 al,de 12 es el nyomatékosabb volt,nem baj jó lesz így ment szépen.
Hu juj ez a szabadon futó forró téma"őszinte véleményem: nem tudom.Próbáltam ezt azt nem az igazi egyik se,de a most kapható új is kétes van akinek bevált van aki szidja.Nekem kb 3 éve adta fel akkor egy bontottat raktam bele az azóta jó de azt tudni kell amiből kiszedtem az a masina talán ha 1500km futott mielőtt széthordták a melósok(TSZ motor volt).
Itt csak a szentelt víz segíthet na meg a piócás ember.
Én örülök hogy ismét köztünk vagy, tőlem nyomhatod úgy mint rég. Tudom milyen nehéz visszafogni ami kikívánkozik, én is folyton szétoffolnám a fórumot, mert hát a napi történések nálam nem Babettával jelentkeznek.
Na akkor majd be is szerzek belőle. Simsonnál úgy vettem észre, hogy ha nagyon dús keverékkel alacsony fordulaton van használva azt nem szereti, utána nagyon lassan tisztul ki.
Babettán nem szobabiciklizünk. Ha nem indul berúgással, akkor motorállványról le és kerékpározással kell indulásra bírni. Asszonykám is így csinálja, mert sajnos neki nem jön össze a klasszikus indítás. Valószínűleg segítene rajta egy dekompresszor, lehet egyszer veszek egy ilyen 210-es hengert. Vagy egy önindítós mocit.
Összességében így visszagondolva nekem nem nagyon volt eddig olyan gépem ami pöccre indult hosszú-hosszú állás után.
Visszatértem,kialudtam magamat,átgondoltam,elnézést a kellemetlen közjátékért,nekem is mint mindenkinek vannak gondjaim és itt csapódót le,vissza fogom magamat és nem szemetelem teli a fórumot.
Nem írtam azt h nem lehet benne valami :) Anno tanulóvezetős időmben volt egy csaj, aki váltott engem. Az váltás környékén a forimérőt leste mikor kéne váltani.(vizsga előtt néhány órával) Nekem fura volt, bár kis korom óta érdekeltek a járművek, így ebben nőttem fel, bár itt szerintem sokan elmondhatják ugyan ezt magukról :) Hogy ne legyek off: Minden nap használom a 2 sebisemet munkához. Bár nem sok km-re. Egyik este megtréfált mert nem volt hajtásom. Egyszer már csinálta 1 éve. Gázolajozás már volt, bár asszem hajtómű olaj van benne. Először olajjal variálok majd, de gyűjtögethetek egy szabadonfutóra is, vagy inkább az itthon lévőkből kéne összalegozni egy jót....