Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Az január 1-jétől (sajnos a rokonság egészségének megromlása miatt), hetente kétszer járok Egerbe meg vissza. Ez legalább 32 buszozás a vonalon. Rengeteg alkalommal utaztam Credo-val. Erről ennyit.
Ezt mondjuk nem vágom honnan szedted. :D A '470 fregó lett, mert nincs rá sofőr, de csak távolságisok vehetik fel, ezért lett szinte fix pesti autó. Ettől függetlenül ugyanúgy jár legfőképpen vasárnaponként valamelyik C56-os, vagy Kedró is Bp.-re. :)
Saját magának keresi az Agria a bajt. Azzal, hogy az országos szinten jónak mondható helyközi flottát fejlesztgeti (lásd credok ec, ic), és a távolsági flottára meg szarik.
Szerdán Pesten volt a HLD-887 is. Pedig alap esetben a HPS/HLD páros nem mehet 'pestre, csak ha épp világvége van. Sürgősen kéne az Agriához 5 full távolsági kocsi, és még az is csepp lenne a tengerbe csupán.
Én nem tudok róla, hogy elkerültek volna a Colortól, ők se ragasztják fel mindig a buszaikra a cégadatokat. Persze ki tudja, ebben a mátrai buszcserélgetősben sajnos nem vagyok valami naprakész...
Én is azon szoktam látni, de jött már reggel Egerbe az egyik Neoplan helyett bérletes járaton. De majd lecsekkolom ezt a másik Integrot is, csak fussak össze vele, mert amit V. ker. mond, az valóban felvet egy kérdést. Ugye a HAN-os MAN-ok a Colorhoz tartoznak, de pl. láttam már a HAN-769-et Egerben Mátrás járaton. Mondjuk mióta nincsenek a Mercik, minden jár mindenhova szinte. Viszont akkor a 3 eladó Mercit miért nem veszi át a Mátra? Sokat enyhítene a kiadási problémákon.
Nos, a Mátra valóban állományba vett egy Integrot, de nem az FLX-et, ami egyébként alvállalkozós kocsi, de néha betéved bérletes menetrend szerintire. Ez egy hófehér gép, elől és hátul fekete Mátra Volán Zrt. matricával, de rendszámot még nem sikerült hozzá kiderítenem.
Valószínűleg az ex. Homm Kft.-s FLX-565 lehetett. Bérletes járaton többször is volt már Egerben egy Neoplan helyett. Vész esetén ezeket az alvállalkozós kocsikat is kiadják menetrend szerintibe.
Hej, hát valami ilyesmi, de nem mernék rá megesküdni, a csomagtartó kiosztás olyan fura, mintha nem ilyen lett volna oldalt az ajtókiosztás, de franc se tudja már, én csak a barátnőmet kísértem ki a buszhoz, és éppen megjegyeztük, hogy ez már megint "újdonság" mert nem a jól megszokott King-Long, de komolyan mondom, holnap kimegyek nektek megnézni és le is fotózom, hátha megint az jön, már bánom hogy ma se csináltam róla fotót :)
Hát én ilyet nem tudok, mondom nem értek hozzájuk, de megnézve itt a képeket amit lentebb linkeltek be az eladásra szánt buszokról, a lámpája ennek a mainak amire Integro volt írva nem olyan volt, meg az ülések se olyanok voltak benne mint a képeken.