Nincs ezzel semmi gond, attól, hogy más a véleményünk sem rosszabb sem jobb emberek nem leszünk. Részemről a téma sem arról szólt, hanem a realitásokat kell figyelembe venni. Lementek az árak ez tény, nincs rajta mit dilemmázni.
A te eseted - illetve a 2-3 évvel vagy régebben vásárolt autók esetében is - más világ volt, ráncfelvarrás, SCIII megjelenés, adó, behozatal, hitelek stb tekintetében, ez van.
EME
Tisztisd meg valami jóféle szesszel:), vagy ablakmosóval az érzékelő előtt az üveget, sok esetben finom "zsirszerű" filmréteg van rajta, alig látható és ez bezavar. Aztán van eg yolyan opció, hogy az ablaktörlőkart az utolsó törlésnél, hagyd az első kattanásnál mikor kikapcsolod a mototrt ha nem kapcsolod nulla állásba akkro elveszití az automata módot, de a törlési sebesség változtatható a kis cseppekkel. Nem tudom felszereltség függő e de nem hiszem. Mindez tapasztalat, nem mástól hallottam.
Szeretem Weboldal segitő és nagyon hasznos hozzászólásait,de most real gerivel értek eggyet.Nekem dynamic felszereltség van,de vásárláskor az elsődleges szempont az állapot volt,lehetőleg ellenőrizhető előélettel és ha lehet háztól,nem kereskedőtől.Nekem sikerült és nem is bántam meg a kitartásomat.Bizony beletelt néhány hónapba,de megérte,két éve használom probléma nélkül(most van benne 100 010 km).Ha egyszer cserélni fogok(kb.2 év),igyekszem hasonlóan tulajdonostól vásárolni még akkor is ha ez időigényes is.MÁS:ha valaki a kartársak közül aug.12-25 között Erdélyben,egész pontosan Szeben környékén(Fogarasi havasok,Transzfogaras) jár szivesen látom egy kajára jó kinti sörrel(ami számomra nem a Ciuc elsősorban) meglocsolva.Család leszünk kint (anya,apa,7 éves gyerkőc).
20.-án pénteken nem járt valamelyikőtök a balatonfűzfői bob pályánál? Egy Scenic mellett parkoltam, nagyon tetszettek a felniei.
Más: nektek előfordult már olyan, hogy az automata ablaktörtő a hőségben "megbolondult"?
Nálam mindig az automata állásban van, (érzékenység a minimumon) és azt vettem észre, hogyha sokat áll az autó és nagyon felmelegszik, akkor beidítás után azonnal bekapcsolja az ablaktörlőt, mintha esőt érzékelne, pedig azt még a hírekben sem emlegetik:)
Általában töröl kettőt-hármat aztán megnyukszik, de legutóbb úgy kellett leállítani. Nektek már volt ilyen? Mitől lehet ez?
Nem, értem, hogy van aki hirdet, van aki eladni akar, de ne keverjük a szaréhúgyé eladást az értéken eladással.
Mert te egy rakás olcsóbb Authentique felszereltségű autót hasonlítasz össze egy Dynamique plus autóval, jelezvén, azokhoz képest túl drága
a panelhez képest a tégla lakás is drága.
azt nézd meg, hogy az összes 2003-2004 1,5dci 200.000km alatti autónál ha dyn+ vagy priv, akkor ez a legeslegalacsonyabb áron hirdetett autó
ez alapján nem túlzóan drága, csak a gagyibbhoz képest. de szerencsére ott még nem tartok, hogy azonnal el kelljen adni, akármi is lesz utána, ezért nem árulom olcsóbban
Köszönöm szépen! Jól néz ki. Valamint köszönöm ThomBoy-nak is!
Olvastam ,hogy volt téma mostanában a fék. Nekem most érett meg az összes fékbetét és féktárcsa csere. Aki tud legyen olyan kedves ajánljon nekem gazdaságos megoldást, márkát, típust....
Őszintén?! már vagy talán 2 éve hogy láttam a garázsban, mindíg csak ide-oda lett téve... igazából, most azt sem tudom, merre keressem /nálunk a garázs a raktár is:)/. Ha rálelek megmondom...
Van egy pár eladó vadonatúj első BREMBO féktárcsám. SCENIC II-re, illetve nem tudom még milyen Renaultokra. Még tavaly vettem 280 mm átmérőjű, most került volna fel az autómra és most szembesültem a ténnyel, hogy az enyémre a 300 mm-es való. A párért szeretnék kapni 18.000,- forintot. Ha valakit érdedkel: 30/5-633-699 vagy groszcsaba@gmail.com Köszönöm!
Mint jeleztem fejből írtam, hogy arra emlékszem, hogy kb. hova kéne tenni.. :)
az olajszűrőt azért írtam, mert annó /emlékeim szerint/ mintha rémlene, hogy a mágneses elv alapján, ha olajszűrőre teszik, akkor a fém lerakódásokat összegyűjti, megköti a szűrőben....(ha nem, hát nem)
Azt hogy USA-e, vagy Hungary, nem tom, mert....poros :)
A sógorom 96-osat vett nemrég 2000€-ért. Miután rendbepofozta, meg akarták venni tőle 3000€-ért (egy hónap különbséggel).
Szerintem a baj ott van, hogy mi annak idején Scenicet vettünk (nem Renaultot - és most sem vettem VW.t, hanem Tiguant) azért, mert a szemünknek, zsebünknek, családunknak arra volt szüksége, amit ez az autó kínált. A kicsit ronda-szép kasznijával, praktikusságával, ha kell: kivehető ülésekkel és jó nagy csomagtérrel, 5*-os biztonsággal ...
Aki meg most akarná megvenni, az egy darab ócskavasat lát benne... meg azt, hogy egy Dácia, Kia, Hiunday (naná, hogy nem MPV, hanem szaros B osztály - vagy még az sem) újonnan alig kerül többe, mint a mi használt járgányunk.
Én változatlanul azt mondom: nem mindegy, hogy az ember miben NEM veri magát agyon.
A motorolaj szürőn mit szeretnél? Én aztán tökhülye vagyok a motortérhez (meg úgy egyáltalán mindenhez, ami pöfög = ami azonosítást ill. javítást igényel), de itt egy kicsit megálltak az agyamban a fogaskerekek :D
Az olajat nem szüri meg. A gázolaj (benzin, földgáz) molekula-láncait szétszaggatja, ezáltal az egyes molekulákhoz több oxigén (levegő) jut, így azok nagyobb hatékonysággal égeti el az üzemanyagot. Kevesebb lesz a korom és a carbon lerakódás.
A legjobb hely a jobb oldali sárga "citrom" - a common rail-ból kifelé a hengerekhez, mielőtt szétágazik a cső 4 felé. (ide kéne mindkettő, de nincs elég hely). A rosszabbik meg a befecskendező egység előtt a "hideg" - ez a bal oldali "citrom".
Ha fekete-sárga porosodik a garázs mélyén (ez a magyar remekmű), azt add oda a gyerekeknek játszani.
Az USA az jó (nem azért, mert USA, hanem mert megfelelően erős). Dízelre egy kevés.
Ez meg ETI gázkazán:
Én mindenen használom, amin csak lehet. Zsíroskenyéren nem, mert az disznóból készült, nem kőolajból :) A repce-nafta nem köolajból van.
Várd meg, amíg egy kicsit kikormolja a motorteret - kb. 2500 km (ne felejts el olajat cserélni, mert szép fekete lesz).
Vagy ugyanannyit fog enni, csak te fogsz járni nagyobb átlagsebességgel, vagy észreveszed. A fedélzeti számítógép beszédes tud lenni e témában :)
Egyébként a MAN busz (ha olvastad) - ott egy kicsit több kell a szereléshez-leszereléshez, nemcsak fel/lerakni.
Szóval azok csak simán leszedték, majd ujjongtak, hogy a jó fogyasztás megmaradt !!! Csak éppen a busz nem bírt 90 kmó-tól többet menni (a lekorlátozott 104 kmó helyett).
Tudom, hogy ott vannak a visszatekert órás szarok 1,2-ért, erre viszont nem kell rákölteni fél éven belül azt a pár százezret, amit azokra kell, mikor meglepetésből kijön a hiba
A lényege a viccnek az, hogy árulja 600-650 körül a 98-99-es scenic I-et, ezért meg adna 850-et, azért ez vicc
Te használod a Scenicben? Hová tetted fel, fotót tennél fel? Van a családban is ilyen, garázsban porosodik. Valahohá az adagoló elé kell tenni ha jól tudom, a hidegebb üz.anyagcsőre, de lehet a motorolajszűrőre is tenni...
Szóval, ha használod, és bevált akkor hol hatásos, mert akkor leporolom :)
kiváncsi lennék a mostani 4,9 l/100 as átlagon hogy segít ?!:)