Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bobekTLF Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6169

Ha szintben van kitörve, ráteszel egy anyát, CO-val hozzáhegeszted és megpróbálod kihajtani. Nekem ez 10-ből 7-szer szokott sikerülni. Ha nem akkor fúrás és tőcsavar kihajtó, ezzel nagyon kell vigyázni hogy ne törjön bele. Általában ez hatásos. Ha ez sem, akkor tényleg fúrás és menetelés.

Ha esetleg átér a csavar a mások oldalra, akkor meg nyert ügy.

Előzmény: matzox (6166)
dagidutrás Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6168

MI MTZ-ét tettük fel,az csak kétcsavaros.1200FT/db

 

Előzmény: matzox (6166)
hori67 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6167
Miért nem fúrod ki.Ha esetleg nem sikerül pont középen megfúrni,10 menetet még fúrhatsz bele.
Előzmény: matzox (6166)
matzox Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6166
Üdvözletem!
Ma sikerült gépközelbe kerülnöm..megnéztem a 28as lámpafelfogatására szolgáló 3furatos cuccot de a gépen 3ból 2 belevan törve a csabvarokból ,azt szeretném kérdezni hogy ezt lehet-e hellyetesiteni(mármint hogy máshova szerljük fel a lámpát)pl a hűtőrács felfogató csvarok valamelyikével?kibirják-eazom a csvarok,ha igen hogyan lehetne megoldani hogy ne forduljanak le a lámpák?
Válaszokat előre is köszönöm!
DutrásRicsi16 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6165
Üdv mindenkinek. Ezeket vásároltam Szolnokon a börzén.
Azt szeretném megkérdezni hogy a Csepel kürtkapcsolót hogy kell bekötni? Belepattintom a kormányba és hol kell elvezetni a vezetéket, és a porgós része a Test?
dagidutrás Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6164
Elég nagy esélyed van rá hogy ez a lendkerék nemfog megmaradni a helyén.Mivel ez egy illesztett felület.Mielőtt összerakod csiszold meg óvatosan,és kend be valamijen hézagkitöltő,vagy szerelőpasztával.Ha szerencséd van megáll,ha nem az a80kg vas ugyis megtalálja a helyét.Előbb utobb kiveri a házsó csapágyat is. Nem akarlak elkeseríteni,ez sajnos tapasztalat.
Előzmény: llukacs (6140)
endrebá Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6163
...még egy öthengeres Rába motorod sincsen...? (egy elég is lenne)

:-)))
Előzmény: dt50 (6159)
endrebá Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6162
...hoppá laci... van tengelyfedél, mozdul a felújítás... :-))))
Előzmény: nagytojás (6161)
nagytojás Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6161
Szevasz Laci emlékeztetnélek van ilyen alkatrészed csak le kell bontani
Előzmény: dutráslaci (6120)
dutráslaci Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6160

A féltengely tok tömítének semmi köze a tányérkerék foghézaghoz! A sebességváltó ház és a diferenciál tartó fedél közti tömítésnek már köze van a csapágyhézaghoz,de nem azzal kell beállítani,hanem a csapágyfedél alatti szerelő lemezekkel.Kicsit tökölős munka,de ha jól akarja az ember,akkor nem kell sajnálni rá az időt.

Ha kopott száraskúpkerékhez beszerelsz egy újszerű tányérkereket,nagy az esély hogy mehetsz füldugót venni,hogy megbírj ülni a gépbe.

Előzmény: FügeGLX (6155)
dt50 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6159
Bár így lenne... : )
Előzmény: endrebá (6154)
hori67 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6158
Na ugye. Akkor már tudod miért kell pontosan beállítani.
Előzmény: FügeGLX (6156)
hori67 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6157
Régebbi járműveknél,ahol hézagolni kell,ott muszáj használni új alkatrészek beszerelésénél.Tusír tinta,amit a hántolók használnak az jó erre a célra.A foghézagot aránylag egyszerű beállítani egy indikátor órával meg egy állvánnyal.Csak a foghézag akkor is foghézag ha nem jó helyen fekszik egymásnak a két fog.Ehhez kell a festés,mert lehet,hogy a száras kúpkereket is közelebb,vagy éppen távolabb kell hézagolni a tányérkerékhez.Elég tökölős munka.Közben persze a difi csapágyakat is hézagolni kell.
Előzmény: bobekTLF (6153)
FügeGLX Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6156
Annyit hozzátennék, hogy a kúpkereket nem cseréltem, de aki előttem a tányérkerékkel együtt kicserélte rosszul állította be a hézagot, mert az első harmadból alig kopott valami, mivel másik kúpkerék nem volt megy tovább amíg megy. Ezért tudott beljebb kerülni a bolygoművel együtt a tányérkerék is, mert a kúpkereket a csapágyazás után már muszáj volt ugyanúgy visszatenni az előzetes kopás miatt!
Lényeg a lényeg nem nyúl lövészeti kérdés a Dutrán semmi.
Előzmény: FügeGLX (6155)
FügeGLX Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6155
Károsodás nem érheti és egy újszerű tányérkereket igenis közelebb tudsz vele vinni a egy kopott száraskúpkerékhez.
Előzmény: hori67 (6152)
endrebá Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6154
...azt hittem, te találtad meg a Szent Grált... :-)))
Előzmény: dt50 (6145)
bobekTLF Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6153

Jah igen, és ha így elveszel egyik oldalról azt illik a másik oldalra tenni, ha nincs a kpg.csapágynál játéka, különben összeszorítod a difit.

Ezt a fogfestéses módszert alkalmazta már valaki?

Előzmény: hori67 (6152)
hori67 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6152
A féltengely tok tömítés nem nem változtatja meg a kúp-tányérkerék foghézagát.Legfeljebb a bolygó mű fogaskerekeinek a pozíciója változik és ez nem biztos,hogy jó.A diferenciál mű tartó alól ha kiveszed a tömítést az kivégezheti a difi csapágyakat.Igazán pontos beállításhoz eléggé szét kell szedni a gépet.
Előzmény: FügeGLX (6148)
hori67 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6151
És így tovább.
hori67 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6150
Sziasztok.Nem tudom ki hogy szokta,de így kéne.
Előzmény: bobekTLF (6144)
hori67 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6149
Sziasztok.Ki hogy szokta azt nem tudom,de így kéne.
Előzmény: bobekTLF (6144)
FügeGLX Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6148
Félig kopott állapot után féltengely tok tömítőpapír helyett csupán loctite paszta:-) Amúgy ránézésre és gondolomformán, se ne legyen laza, se ne legyen szoros:-)
Viccet félre téve tényleg nem lett vele más csinálva, a kivett tömítés nagyon sokat számított.
Előzmény: bobekTLF (6144)
hotib Creative Commons License 2010.10.03 0 0 6147
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_egyeb_jarmu/munkagep/ue_28_as_kis_dutra_motor_55_000_forintert_182683605.html
dt50 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 6146
dt50 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 6145
Remélem feltölt akép. ez lenne az 1300-s kár hogy csak játék!
bobekTLF Creative Commons License 2010.10.02 0 0 6144

Sziasztok!!!

Nahát micsoda írások mentek itt jobbra-balra, győztem végigolvasgatni, meg eligazodni!

Nah hoztam egy on topic témát!

Kíváncsi lennék kúp/tányérkerék foghézag mérési/állítási tapasztalatokra! Ki hogyan szokta! Hajrá  :-)

hotib Creative Commons License 2010.10.02 0 0 6143
M14x1.5 70 hosszat mértem . .
Most jöttem a szüreti felvonulásról, remélem láttam még.
Előzmény: llukacs (6140)
FügeGLX Creative Commons License 2010.10.02 0 0 6142
Ez nem az az 1300-as lesz amire te gondolsz:-) nagyobb valószínűsége van a Fiatnak meg a Lamborghininek:-)
Előzmény: endrebá (6141)
endrebá Creative Commons License 2010.10.02 0 0 6141
...mutiazta képet arról az 1300- asról...

:-)))
Előzmény: dt50 (6139)
llukacs Creative Commons License 2010.10.02 0 0 6140

Helló Dutráosok!

 Dutra UE-28 szerelésben tudna-e valaki segíteni. A problémám az, hogy eltört a len kereket felfogató összes (6db) csavar eltört. Valaki megtudná-e mondani a csavar pontos típusát? Ránézésre 14x80-as finom menetű csavar, mely szerintem esztergán készített volt, nem megfelelő keménységgel.

Előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!