Ha szintben van kitörve, ráteszel egy anyát, CO-val hozzáhegeszted és megpróbálod kihajtani. Nekem ez 10-ből 7-szer szokott sikerülni. Ha nem akkor fúrás és tőcsavar kihajtó, ezzel nagyon kell vigyázni hogy ne törjön bele. Általában ez hatásos. Ha ez sem, akkor tényleg fúrás és menetelés.
Ha esetleg átér a csavar a mások oldalra, akkor meg nyert ügy.
Üdvözletem! Ma sikerült gépközelbe kerülnöm..megnéztem a 28as lámpafelfogatására szolgáló 3furatos cuccot de a gépen 3ból 2 belevan törve a csabvarokból ,azt szeretném kérdezni hogy ezt lehet-e hellyetesiteni(mármint hogy máshova szerljük fel a lámpát)pl a hűtőrács felfogató csvarok valamelyikével?kibirják-eazom a csvarok,ha igen hogyan lehetne megoldani hogy ne forduljanak le a lámpák? Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek. Ezeket vásároltam Szolnokon a börzén. Azt szeretném megkérdezni hogy a Csepel kürtkapcsolót hogy kell bekötni? Belepattintom a kormányba és hol kell elvezetni a vezetéket, és a porgós része a Test?
Elég nagy esélyed van rá hogy ez a lendkerék nemfog megmaradni a helyén.Mivel ez egy illesztett felület.Mielőtt összerakod csiszold meg óvatosan,és kend be valamijen hézagkitöltő,vagy szerelőpasztával.Ha szerencséd van megáll,ha nem az a80kg vas ugyis megtalálja a helyét.Előbb utobb kiveri a házsó csapágyat is. Nem akarlak elkeseríteni,ez sajnos tapasztalat.
A féltengely tok tömítének semmi köze a tányérkerék foghézaghoz! A sebességváltó ház és a diferenciál tartó fedél közti tömítésnek már köze van a csapágyhézaghoz,de nem azzal kell beállítani,hanem a csapágyfedél alatti szerelő lemezekkel.Kicsit tökölős munka,de ha jól akarja az ember,akkor nem kell sajnálni rá az időt.
Ha kopott száraskúpkerékhez beszerelsz egy újszerű tányérkereket,nagy az esély hogy mehetsz füldugót venni,hogy megbírj ülni a gépbe.
Régebbi járműveknél,ahol hézagolni kell,ott muszáj használni új alkatrészek beszerelésénél.Tusír tinta,amit a hántolók használnak az jó erre a célra.A foghézagot aránylag egyszerű beállítani egy indikátor órával meg egy állvánnyal.Csak a foghézag akkor is foghézag ha nem jó helyen fekszik egymásnak a két fog.Ehhez kell a festés,mert lehet,hogy a száras kúpkereket is közelebb,vagy éppen távolabb kell hézagolni a tányérkerékhez.Elég tökölős munka.Közben persze a difi csapágyakat is hézagolni kell.
Annyit hozzátennék, hogy a kúpkereket nem cseréltem, de aki előttem a tányérkerékkel együtt kicserélte rosszul állította be a hézagot, mert az első harmadból alig kopott valami, mivel másik kúpkerék nem volt megy tovább amíg megy. Ezért tudott beljebb kerülni a bolygoművel együtt a tányérkerék is, mert a kúpkereket a csapágyazás után már muszáj volt ugyanúgy visszatenni az előzetes kopás miatt! Lényeg a lényeg nem nyúl lövészeti kérdés a Dutrán semmi.
A féltengely tok tömítés nem nem változtatja meg a kúp-tányérkerék foghézagát.Legfeljebb a bolygó mű fogaskerekeinek a pozíciója változik és ez nem biztos,hogy jó.A diferenciál mű tartó alól ha kiveszed a tömítést az kivégezheti a difi csapágyakat.Igazán pontos beállításhoz eléggé szét kell szedni a gépet.
Félig kopott állapot után féltengely tok tömítőpapír helyett csupán loctite paszta:-) Amúgy ránézésre és gondolomformán, se ne legyen laza, se ne legyen szoros:-) Viccet félre téve tényleg nem lett vele más csinálva, a kivett tömítés nagyon sokat számított.
Dutra UE-28 szerelésben tudna-e valaki segíteni. A problémám az, hogy eltört a len kereket felfogató összes (6db) csavar eltört. Valaki megtudná-e mondani a csavar pontos típusát? Ránézésre 14x80-as finom menetű csavar, mely szerintem esztergán készített volt, nem megfelelő keménységgel.