Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

klaszlo74 Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1571

105 lóval emelkedőn egy napnyugta mire felérsz :) nekem is 90 ló van a dailymben és nem igazán szereti a dombokat !...a másik álltalában a

C-gumi 1 t"" körüli"" terheltségre van tervezve így a hat kereked 6t-bírna el ésszerüen -biztonságosan ..nálad még rájön az önsúly  ...

MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1570

A másik dolog pedig,hogy a matrica árak jelentősen drágábbak,a piaci belépők a duplája,azt hiszem hogy sürübben kell müszakiztatni,és ha ugy alakul erre már hivatásos jogositványos pali kell azt bejelenteni(gondolom hallottátok a szeptember eleji NAV akciokat a fövárosi nagybanin),szóval még mindig a legolcsóbb a b kategória,ha meg elkapnak nos 100 ból egyszer akkor is inkább a tengelysúly a probléma ha jól tudom

MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1569

Mértek már meg,hordtam a gyalult káposztát Rimaszombatra(Szlovák-Magyar határon)de már odaát,és mivel őszinte voltam (4.2 tonna)20000ft birsággal megusztam,egyébként nem jól irtam tegnap szóval azt hiszem,hogy az Iveco-szalai oldja meg ugy a dolgot,hogy kiadja neked a 65c alvázat úgy hogy az lesz ráirva hogy 35 c15(platós-ponyvás lenne)... a Toyota dyna 105 paci de a nyomaték mindennél fontosabb az pedig ha jól tudom 1400 rpm-től 280nm...le a kalappal előttük

Liviati Creative Commons License 2012.09.14 0 0 1568

Miért nem veszel rögtön valami 7,5 tonna össztömegűt, vagy 7tonna össztömegű Dailyt. Utánfutóval így is max 80-al mehetsz. Tachográf így is úgyis kötelező. Max az útdíj kevesebb, de ha egyszer megmérnek 3,5 tonnával milliós bírság alatt nem úszod meg azt ugye tudod?

Szerintem mindegy hol veszed az autót, max a szállítási idő és a végösszeget, valamint az extrákat venném figyelembe. Mindenképp 3.0-as Sofim motorral vedd, a 2,3-as nem megbízható hosszú távon.

Előzmény: MÖTÖZÖ (1565)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.09.14 0 0 1567

Hány lóerős egy ilyen toyota ...hogy ennyit elvisz...

lautnermark Creative Commons License 2012.09.14 0 0 1566

Jah.......tehát a Dailynél is a futóval együtt akarsz 6T-t vinni,ugye? Mert a hsz-odból úgy vettem ki, hogy csak a Daily vigyen 6T-t.

Előzmény: MÖTÖZÖ (1565)
MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.09.14 0 0 1565

Bizony a kicsi Dyna a kéttengelyes futómmal 6.5 tonna szemes kukoricával rohangál elég sokat a meglév tápboltjaimba,szabolcs megye-salgótarján-bátonyterenye-kisterenye-balassagyarmat,nem tudom miért vagy megrökönyödve,szerinted aki a Budaesti nagybanira jár heti 3-4 alkalommal(Nyházáról)a pályán,azok hivatalosan betartják az 1.36 tonnát... a Dyna ennyit vihet.hosszu-hosszu éveken át,nekem saját terményeimet ezzel hortam el(120-150 tonna kuki,ugyanennyi fejeskápsztameg még hozzá egsz nyáron hordom a szabadföldi paradicsomot 350 m10-es rekesz fér a Toyotára,szóval mifelénk így megy ez...azért irtam előtte hogy kevés autótipus állja meg a helyét

Előzmény: lautnermark (1564)
lautnermark Creative Commons License 2012.09.14 0 0 1564

Üdv.

Nem félsz a mérlegtől? Egy 65C 3,5T-ra visszaminősítve kb. 300kg-ot vihet hivatalosan.

4-5-6 Tonnát akarsz vele rendszeresen vinni? Minimum egy 10 vagy inkább 12 Tonna össztömegű autót nézz!

Ilyen súlyokat vittél a kis dynával? Neeeeeeeeeeeeeeee máááááááááááár. Esetleg utánfutóval?

Nézd, én mint egyszerű hülye azt mondom, hogy 6T árú az még a 70C nek is kb. 2 T túlsúly.

Előzmény: MÖTÖZÖ (1563)
MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.09.14 0 0 1563

Sziasztok,uj iveco dailyt ha vennék(mondjuk egy 35c15-t 65c alvázzal kérve de b kategóriába)ti ezt hol vásárolnátok meg:Levantex ,Iveco-Szalaistb,egyébként tartósan 4-5 tonnát fog vinni,évente 70 80 alkalommal,egy egy esetben talán még a 6 tonna is rajta lesz,egy toyota dynát fog váltani,ami CSAK A KÉNYELME MIATT lesz eladva illetve nem új lesz a régi helyett,mert istentelen benne aludni,ahányan nagybanizunk (Budapesti)egyöntetüen mindenki azt mondta,hogy ezt a tartós évekig tartó tulterhelést kisebb gondokkal csak e két márka tudja abszolválni...szóval várom azokat a véleményeket akik sokat ivecoztak

PowerZ Creative Commons License 2012.08.31 0 0 1562

Leszedni nem bonyolult,de a behúzó mágnes lesz a bűnős,én is megpróbáltam otthon javítani csere lett a vége :(

 

 

Kérdés: Valaki letudná fotózni nekem a kuplung pedált? Valami széthullott ott nekem és azt se tudom hogy kéne kinéznie.

35s13

Előzmény: ronga (1561)
ronga Creative Commons License 2012.08.30 0 0 1561

Sziasztok most vettem egy iveco 3512 est és szeretnék kérdezni 1 2 dolgot! Például az öninditó néha nem jo vagy is inditáskor csak kattan egyet és pár probálkozás után elindul! Szoval ha csak meg kéne pucolni akkor bonyolult leszedni?

sonye Creative Commons License 2012.08.30 0 0 1560

Rengeteg helyen kerestem és nem találtam. 2009évj. járműhöz hiba kód jelentést. Miként, hogyan lehetne fellelni?

delvan_dti Creative Commons License 2012.08.25 0 0 1559

köszi.

 

Amit linkeltél annak már más a lyukosztása szerintem már 65-ösre való + a 7.5-es eurocargora.

 

A miénken is 5" a felni viszont elöl simán ok a a 215/75 ,ami normálisabban is néz ki + nagyobb a teherbírása is.

 

2006 (35C vagy 50C volt)utánin már láttam 215/75 normál lyukosztású felnin, és simán elfért hátul is.

 

Már csak azt kéne tudni h 5,5" felninek mennyi a et száma?

 

 

Előzmény: Liviati (1558)
Liviati Creative Commons License 2012.08.24 0 0 1558

Az ET-től függ nagymértékben. De az én öreg 1988-as Dailym is 5 collos felnikkel volt szerelve, azon gyárilag 175/75 R16-os gumi volt. A 90 utáni Dailyn már tuti létezett 5,5 collos felni. Nekem eddig 5 colloson max 195/75 R16 gumi volt. A 215-ös tuti nem jó rá, de szerintem a 205-ös se. Bár láttam már 225-ös gumit is Ivecon, de az szerintem szélesebb felni lehetett. http://www.ebay.de/itm/1-x-neues-225-75R16-C-Continental-FourSeasons-Rad-auf-neuer-Iveco-Felge-/261074380579?pt=Auto_Komplettr%C3%A4der&hash=item3cc93ee723

Előzmény: delvan_dti (1557)
delvan_dti Creative Commons License 2012.08.24 0 0 1557
Előzmény: Liviati (1555)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.20 0 0 1556
ez elég olcso chip. Ezt h kell bekőtni? Mondjuk nem tudom itthon olccob e mar mint anno.
Liviati Creative Commons License 2012.08.20 0 0 1555

A vizsgadíj attól függ, hogy hova viszed, de az NKH-nál a legolcsóbb. Én az e-bayen vettem németbe jó minőségű német kipufogót nagyon jó áron igaz nem Ivecohoz, hanem a Golfomhoz.

Előzmény: klaszlo74 (1554)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.08.20 0 0 1554

Bárcsak megközelítőleg lenne annyi lovam !:)

 

Ha tudnátok ,hogy nekem miért lenne fontos akkor megértenétek ,városban jó az a 90 ló..de érdi emelkedőn már kevés ...ja és turbóm sincs :)(tehát ezt még turbóval sem lehet kinyirni a motort)...viccet félretéve, még nem volt chipelt autóm, de szerintem mindent tönkre lehet tenni ha fasz a pilóta..és állandóan ki akarja használni a csúcson az autót teljesítményét!

 

Lenne kérdésem ,hol tudok beszerezni (olcsón)kipuffogó dobot!?  újat ha lehet!....

És fényezőre is szükségem lessz a közeljővőben Bp-en..kit ajánlanátok !?(fülke tetőmet kellene meg a tetőspoilert lefújni)

 

vizsgára a jővő hónapban megy az autó,most mennyit kostál a vizsgadíj!?

 

üdv KLaci

 

 

Előzmény: Roadtrain (1552)
Liviati Creative Commons License 2012.08.19 0 0 1553

A megbízható 3.0-ás motort kinyírni arra jó a chiptuning. Amiről eddig hallottam, hogy tönkrement az chipelve volt.

Előzmény: Roadtrain (1552)
Roadtrain Creative Commons License 2012.08.19 0 0 1552

Egy 3000-es 177lovasba mi a fasznak? :)

Előzmény: klaszlo74 (1551)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.08.19 0 0 1551

Ha az én Ivecomba bele lehetne tenni,vennék .. :)

de sajna nem:(

 

 

http://www.racechip.de/chiptuning/Iveco-21-h.html

PowerZ Creative Commons License 2012.08.15 0 0 1550

Nem tudok róla. :)

Roadtrain Creative Commons License 2012.08.14 0 0 1549

Jó pár hete kb 4. Nem robbant le a M31-en?

Előzmény: PowerZ (1548)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.14 0 0 1548

Meg van még a 312 is. Azon alkalmazott dolgozik.

Taptünde Creative Commons License 2012.08.14 0 0 1547

A befecskendező rendszerről volt szó,nem a hengerürtartalomról.A 312-es motor közvetlen-befecskendezésű TDI renszer,mint a Sofim IDTD motor.A 313 CDI már CR motor,mint a Sofim JTD motor.Írhattál volna a tűmozgás érzékelős vezérlő injektorról.A Fiat esetében,még volt IDTD felíratos JTD motoros tipus is,az első szériások között.Mivel a topiktárs Mercis volt,gondoltam ismerte a 312-es Sprinterét.

Előzmény: Erikaviking (1544)
Surci126 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1546

"És az 5 hengeres nem a cdi-nek az 5 hengeresítése, hanem a sokkal öregebb kondtrukció feltupírozása."

Ez így nem teljesen egyértelmű. Na most ha a 2.9-ről beszélünk akkor szó sem lehet CDI 5 hengeresítésről mert a 2.9 volt előbb,egészen pontosan a T1-be 89-től volt ez a motor csak turbo nélkül úgy hogy nem egy új konstrukció.

313CDI 2000-től létezik.

Előzmény: Erikaviking (1544)
Surci126 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1545

Gábor!Itt valaki nagyon tud.:)

Előzmény: Erikaviking (1544)
Erikaviking Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1544

A 312 és a 313 cdi-nek szinte semmi köze egymáshoz. a 312-es 2,9 sor5 elektromos adagolóval, a 313-as meg sor4 és már cr-es. És az 5 hengeres nem a cdi-nek az 5 hengeresítése, hanem a sokkal öregebb kondtrukció feltupírozása. Szerintem nincs két közös alkatrész bennük.

Előzmény: Taptünde (1524)
delvan_dti Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1543

A 147le változaton már változó geometriás a turbó.

Ettől érezhetően hamarabb van a nyomatéka.

 

A 127le(jumper)viszont meg van chippelve így magasabb fordulaton jobb mint az iveco.

 

Szerintem az a 147le csak tájékoztató jellegű :( 

Bár tgk-nál a nyomaték a lényeg.Arra nincs panasz. :)

 

"Ja meg eltört a kipufogó a flexi csőnél,de azt ingyen meghegesztették"

 

Azt már nekünk is kellett 2x hegeszteni 1.eltört az egyik oldalon majd rá 1-2 hétre a másikon :)Azóta ok.

 

Előzmény: PowerZ (1542)
PowerZ Creative Commons License 2012.08.13 0 0 1542
köszi a választ. Igen az elektromosság az gyenge. Csak szoftvertől függ, hog hány lovas vajon?én most járok 20.000 közös km nél de eddig csak egy öninditó kellett bele. Kétszer voltam olaszba vele.
Ja meg eltört a kipufogo a flexi csőnél,de azt ingyen meghegesztették.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!