A másik dolog pedig,hogy a matrica árak jelentősen drágábbak,a piaci belépők a duplája,azt hiszem hogy sürübben kell müszakiztatni,és ha ugy alakul erre már hivatásos jogositványos pali kell azt bejelenteni(gondolom hallottátok a szeptember eleji NAV akciokat a fövárosi nagybanin),szóval még mindig a legolcsóbb a b kategória,ha meg elkapnak nos 100 ból egyszer akkor is inkább a tengelysúly a probléma ha jól tudom
Mértek már meg,hordtam a gyalult káposztát Rimaszombatra(Szlovák-Magyar határon)de már odaát,és mivel őszinte voltam (4.2 tonna)20000ft birsággal megusztam,egyébként nem jól irtam tegnap szóval azt hiszem,hogy az Iveco-szalai oldja meg ugy a dolgot,hogy kiadja neked a 65c alvázat úgy hogy az lesz ráirva hogy 35 c15(platós-ponyvás lenne)... a Toyota dyna 105 paci de a nyomaték mindennél fontosabb az pedig ha jól tudom 1400 rpm-től 280nm...le a kalappal előttük
Miért nem veszel rögtön valami 7,5 tonna össztömegűt, vagy 7tonna össztömegű Dailyt. Utánfutóval így is max 80-al mehetsz. Tachográf így is úgyis kötelező. Max az útdíj kevesebb, de ha egyszer megmérnek 3,5 tonnával milliós bírság alatt nem úszod meg azt ugye tudod?
Szerintem mindegy hol veszed az autót, max a szállítási idő és a végösszeget, valamint az extrákat venném figyelembe. Mindenképp 3.0-as Sofim motorral vedd, a 2,3-as nem megbízható hosszú távon.
Bizony a kicsi Dyna a kéttengelyes futómmal 6.5 tonna szemes kukoricával rohangál elég sokat a meglév tápboltjaimba,szabolcs megye-salgótarján-bátonyterenye-kisterenye-balassagyarmat,nem tudom miért vagy megrökönyödve,szerinted aki a Budaesti nagybanira jár heti 3-4 alkalommal(Nyházáról)a pályán,azok hivatalosan betartják az 1.36 tonnát... a Dyna ennyit vihet.hosszu-hosszu éveken át,nekem saját terményeimet ezzel hortam el(120-150 tonna kuki,ugyanennyi fejeskápsztameg még hozzá egsz nyáron hordom a szabadföldi paradicsomot 350 m10-es rekesz fér a Toyotára,szóval mifelénk így megy ez...azért irtam előtte hogy kevés autótipus állja meg a helyét
Sziasztok,uj iveco dailyt ha vennék(mondjuk egy 35c15-t 65c alvázzal kérve de b kategóriába)ti ezt hol vásárolnátok meg:Levantex ,Iveco-Szalaistb,egyébként tartósan 4-5 tonnát fog vinni,évente 70 80 alkalommal,egy egy esetben talán még a 6 tonna is rajta lesz,egy toyota dynát fog váltani,ami CSAK A KÉNYELME MIATT lesz eladva illetve nem új lesz a régi helyett,mert istentelen benne aludni,ahányan nagybanizunk (Budapesti)egyöntetüen mindenki azt mondta,hogy ezt a tartós évekig tartó tulterhelést kisebb gondokkal csak e két márka tudja abszolválni...szóval várom azokat a véleményeket akik sokat ivecoztak
Sziasztok most vettem egy iveco 3512 est és szeretnék kérdezni 1 2 dolgot! Például az öninditó néha nem jo vagy is inditáskor csak kattan egyet és pár probálkozás után elindul! Szoval ha csak meg kéne pucolni akkor bonyolult leszedni?
A vizsgadíj attól függ, hogy hova viszed, de az NKH-nál a legolcsóbb. Én az e-bayen vettem németbe jó minőségű német kipufogót nagyon jó áron igaz nem Ivecohoz, hanem a Golfomhoz.
Ha tudnátok ,hogy nekem miért lenne fontos akkor megértenétek ,városban jó az a 90 ló..de érdi emelkedőn már kevés ...ja és turbóm sincs :)(tehát ezt még turbóval sem lehet kinyirni a motort)...viccet félretéve, még nem volt chipelt autóm, de szerintem mindent tönkre lehet tenni ha fasz a pilóta..és állandóan ki akarja használni a csúcson az autót teljesítményét!
Lenne kérdésem ,hol tudok beszerezni (olcsón)kipuffogó dobot!? újat ha lehet!....
És fényezőre is szükségem lessz a közeljővőben Bp-en..kit ajánlanátok !?(fülke tetőmet kellene meg a tetőspoilert lefújni)
vizsgára a jővő hónapban megy az autó,most mennyit kostál a vizsgadíj!?
A befecskendező rendszerről volt szó,nem a hengerürtartalomról.A 312-es motor közvetlen-befecskendezésű TDI renszer,mint a Sofim IDTD motor.A 313 CDI már CR motor,mint a Sofim JTD motor.Írhattál volna a tűmozgás érzékelős vezérlő injektorról.A Fiat esetében,még volt IDTD felíratos JTD motoros tipus is,az első szériások között.Mivel a topiktárs Mercis volt,gondoltam ismerte a 312-es Sprinterét.
"És az 5 hengeres nem a cdi-nek az 5 hengeresítése, hanem a sokkal öregebb kondtrukció feltupírozása."
Ez így nem teljesen egyértelmű. Na most ha a 2.9-ről beszélünk akkor szó sem lehet CDI 5 hengeresítésről mert a 2.9 volt előbb,egészen pontosan a T1-be 89-től volt ez a motor csak turbo nélkül úgy hogy nem egy új konstrukció.
A 312 és a 313 cdi-nek szinte semmi köze egymáshoz. a 312-es 2,9 sor5 elektromos adagolóval, a 313-as meg sor4 és már cr-es. És az 5 hengeres nem a cdi-nek az 5 hengeresítése, hanem a sokkal öregebb kondtrukció feltupírozása. Szerintem nincs két közös alkatrész bennük.
köszi a választ. Igen az elektromosság az gyenge. Csak szoftvertől függ, hog hány lovas vajon?én most járok 20.000 közös km nél de eddig csak egy öninditó kellett bele. Kétszer voltam olaszba vele.
Ja meg eltört a kipufogo a flexi csőnél,de azt ingyen meghegesztették.