Sziasztok! Az lenne a kérdésem, Astra G (z14xep), olajat és gyertyát szeretnék cserélni. Az olaj leeresztéséhez mekkora torx kell? Ugyan ez lenne a kérdés a gyertyával kapcsolatban is. A fedél alatt van a gyújtáshíd, azt mekkora torxal lehet leszedni? Nem akarok negyvensokezerér felesleges szerszámokat venni... :) Köszi
A hátsó ablaktörlő fúvókát szeretném valahogyan kiszedni mert a műanyagcső egy helyen elszakadt és kicserélni a fúvókától kezdve kéne. Köszi a segítséget.
Ilyen alakúra "kell" a pálcát hajlítgatni és a hajlítgatás előtt a végét tűhegyesre köszörülni. Rá kell nyomi a "gombra", és a visszahúzásnál a hegyének abba beleakadni. Elsőre biztosan nem fog sikerülni, néhányszor módosítani kell rajta, mire megfelelően áll a vége.
Nekem anno a gsi- astrám zárta be magát még olyan isvolt hogy járó motornàl kiszáltam a kocsiból becsukni a kaput éés bezárta magát.:-) nekem is úgy sikerült kinytni hogy az ajtó felső sarkànál bedugtam egy kampó alakúra hajlított keritésfeszítö drótot és azzal felhúztam a gombot.
Nem tudom merre laksz,de ha nem olyan messze tőlem,akkor elmegyek kinyitom. Ha mégis messze lakunk egymástól,akkor szerintem bármelyik lakatos vagy autószerelő kinyitja.
Hát nem tudom, de kifeszítve az ajtó tetejét nem sokat értem el meghajlított hegesztőpálcával. Vagy túl béna vagyok vagy nem tudom, de ez így qrva nehéz lesz :(
A P0302 hibával kapcsolatban megvizsgáltuk az ajánlott problêmát okozható elemeket és nálam mást nem találva maradt a mechanikus probléma.Most nagyon nem bonyolódtunk bele a probléma gyökeresebb feltárásába ami a szelepek vizsgálata lett volna de egy boroszkópos bekukucskálás meg volt! Mivel az autó mostanában nagyon kell ezért kapott egy égéstér tisztító adalékot az üzemanyagban és reménykedttünk.És láss csodát egy kis tempósabb pár tíz kilóméteres magasabb fordulaton való autózás + a tisztító meghozta a várt eredményt!
Eltünt a hibakód (jelenleg) tünetmentes a kicsike!
Köszönöm a segítséget!
Üdv Lasse.
Talán jó helyen járok: szeretném megkérdezni, milyen váltó van az automata J Astrában? (Hagyományos vagy duplakuplungos?) Van esetleg különösebb nyűgje, ami miatt fázni kellene tőle? Előre is köszönöm.
Háát a pótkulcs nekem is most esett le, hogy milyen jó lenne, ha lenne... Konkrétan milyen pántszalagra és hogyan gondolod? A hajlítgatástól félek, de ha nem lesz más az lesz.
Az első ajtó felső sarkát ki lehet annyira feszíteni sérülés nélkül, hogy ott benyúlva egy megfelelően hajlított és kellően erős dróttal (hegesztő pálca) a zárógombot fel lehet húzni.
De a pótkulcs használata sem egy rossz megoldás. :-))
Ez annyit tesz, hogy a 2. hengerben egy adott idő alatt, egy adott számúnál több égéskimaradást detektált a vezérlő. Az égéskimaradás okai: gyújtás hiba, üzemanyag ellátási hiba, vagy mechanikus hiba lehetnek. Ki kell deríteni, hogy ezek közül melyik.
Tisztelt "jóskabátsi"!!
Az a baj hogy a régi gyertyával is ezt produkálta ezért lett cserélve de ez nem jött be!
Valami további lépés? Köszönöm.
Üdv Lasse.
Sziasztok!
P0302 hibakódot dobott az Astrám (Z14XE) motoros.
Ehhez szeretném a segítségeteket kérni.Gyertya csere volt.
Elöre is köszönöm a segítö hozzászólásokat!
Üdv Lasse.
Vegyél bontott ablakemelőt ha kapsz kábelköteggel együtt.Azt nem nehéz beszerelni,anno én azt vettem és én magam is szereltem be,és problémamentesen üzemelt ,nekem nem volt gondom vele.Az ajtózsanérnál lévő csatira kellett csak rádugni amikor kész volt,és már müködött is.(2002 es G astra)Két gyári kapcsló plusz pár ajtófoggantyú elem még szükséges, hogy tökéletes legyen.
2004/04 évjáratú 1.2-es full alap Astrám van, és szeretném kicsit feljavítani pár extrával a 10. évfordulónk alkalmával! ( egy nővel nem voltam ennyit együtt egyhuzamban... :):):) ) Most elsősorban elektromos ablakemelők beszereléséről lenne szó az első két ajtóra. Sajnos olyan pechem van, hogy nincs meg az autóban a gyári kábel kiépítés az ajtóig, gyakorlatilag a csatlakozó tök üres, csak az utólag behúzott központi zár, és hangszóró kábelei vannak benne ) így nem elég hogy veszek egy bontott gyári szettet, be kellene kábelezni is az autót megelelően. Sajnos én kevés vagyok ahhoz hogy magam megcsináljam a gyári szett beszerelését, ( utángyártott Spal és társai nem érdekelnek ) és bekötését, ezért Pécsett vagy környékén keresek valakit, aki jártas a témában és beszerelné nekem. Sajnos két autóvillamoságis - is visszautasított a városban ami előtt kicsit értetlenül állok! Ilyen bonyolult lenne?!