Sok régi filmet is kiszineztek. Például Hitlert látni a sasfészekben szinesben. Szerintem jobbak így a fotók, és ha nem digitalizálnánk ezeket, akkor itt a számítógépen sem nézhetnénk meg. A technika sodrásában vagyunk.
Ha én áttenném pl. HáBé, vagy Tupi egyik fotóját szépia tónusba, és ide feltölteném, akkor mindenki fel lenne háborodva, és kb. 5 perc alatt törölnék a 12 éve regiszrált nickemet.
Az viszont, hogy eredeti képeket módosítotok a (feltehetően már nem is élő)szerző engedélye nélkül, ill. saját szellemi tulajdonként bántok más emberek képeivel, az meg totál rendben van nyilván...
Ha az a fotó a peresztegi gyűjteményből való, akkor -tudomásom szerint- nem pót, hanem egy IK 60, mintha rémlene régebbi képekről egy ilyen színű 60-as.
Köszi, nem is gondoltam, hogy ennyi megmaradt. Ami a bánatom, hogy a trolipót nem kerek kerékkivágású, az jobban passzolna az Ik60 gépeshez, mint a szögletesebb - jó, tudom, ezek készültek eredetileg az FVV részére. A faros melletti is biztosan pót? Mert más a hátsó ablaka, meg oldalt is eltérőnek tűnik az ablakkiosztása...
Tényleg zöldes árnyalata van a figuráknak egy picit,.........
-------------
Mivel a lóden kabát pont ilyen zöld volt.
Jaaaa.
Mielőtt a fiatalabbak rákérdeznének.
Az emberek több mint 50%-a hordott lóden kabátot (ilyen zöld színben) és nem azért mert annyira tetszett nekik.
A buszra éppen felszálló férfi úgynevezett "sport" kabátot visel. Ez nem a sportról kapta a nevét, az illető nem sportoló hanem egy spriccelt szövetnek volt "sport"szövet a fantázia neve.
Mindegy előtte is volt egyedi azonosítója minden busznak,amit ki tudtam hámozni az így néz ki: 280.06-1980-....! ezért kérdeztem az utolsó négy számot.
A célját tekintve, az egyedi azonostást ugyanaz. Csak a VIN egy (valójában négy különböző konkuráló) gyártók fölötti szabvány szerinti váz számozás, ami meg előtte volt, az kizárólag gyártó specifikus volt.