Ha a 2.0 CR TDI-ről van szó, az azt, hogy csak a szerencsén múlik, hogy mikor áll meg. Ha megáll, akkor meg jó eséllyel rá kell költeni 1milliót. ):-((
(mindezt azért, mert kispóroltak belőle egy ~5x3mm-es acél csapot és a hozzá tartozó ~12mm-es hornyot Bosch CP4.1 pumpa)
Most voltam (márka)szervizben az elsőféktárcsa+betétek cseréjén. Mondtam, nézzenek rá de csak annyit mondtak, hogy diag. számára "nem látszik a rendszerben", mintha nem is lenne. Nem kértem végül a javítást, nem akartam a gatyámat is otthagyni (eleget fizettem a fékekért).
A napokban beszélgettem az egyik kollégámmal a PDTDI motorokról.
Szóba került a hengerfej meg a pd elem. Csodálkozva hallottam tőle, hogy állítólag a wv valamikor visszahívta típushiba miatt, hengerfej cserére az ilyen motorral szerelt autókat. Igaz ez az infó? Én nem hallottam ilyenről eddig.
2003-as Superb-em van és ha igaz a hír, akkor így 290 ezer km-nél épp jól hangzana egy csere, bár semmi problémám nincs vele.
Tegnap este a indítás után nem világított a klímapanel, nem írt ki külső hőmérsékletet(a műszerfalon viszont igen), és nem kapcsolta be a klímakompresszort. Többszöri újraindításnál is megmaradt a probléma. Majd fél óra múlva szintén újraindítás és minden rendben. Ez mi lehet????
Vásároltam egy 2011-es superbet, meg tudja mondani valaki, hogy a gyári amundsen rádió hátúlján van erősítő kimenet,van egy mélyládám erősítővel azt szeretném rákötni.
Még egy kérdés ez egy 2.0 140le cr motoros autó, tuningbox ráköthető biztonságosan, nem lesz gond a gyári elektrónikával?